МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Білет № 211. Які показники використовуються для визначення ефективності основних фондів? Дайте їм характеристику. 2. Розкрийте зміст основних елементів затрат в собівартості енергії. 3. Задача(варіант 1) Розрахувати терміни закінчення ремонтних робіт методом сітьового планування (за вказівкою викладача).
Білет № 22 1. Основні фонди енергопідприємства. Шляхи покращення використання основних фондів. 2. Як визначається собівартість енергії на електростанціях при укрупнених розрахунках? 3. Задача(варіант2) Розрахувати терміни закінчення ремонтних робіт методом сітьового планування (за вказівкою викладача).
Білет № 23 1. Амортизація основних фондів. Види амортизації. 2. Які фактори впливають на величину питомих витрат умовного палива? 3. Задача (варіант 3). Розрахувати терміни закінчення ремонтних робіт методом сітьового планування (за вказівкою викладача).
Білет № 24 1. Види зносу основних фондів та заходи щодо їх усунення. 2. Назвіть шляхи зниження собівартості на ТЕС. 3. Задача(варіант 4). Розрахувати терміни закінчення ремонтних робіт методом сітьового планування (за вказівкою викладача).
Білет № 25 1. Амортизаційний фонд. З якою метою утворюється амортизаційній фонд? Як використовується амортизаційний фонд? 2. Собівартість електроенергії, види собівартості. Структура собівартості передачі і розподілення електроенергії. 3. Задача . Визначити виробіток та відпуск електроенергії по ТЕС з турбінами К–500-240, кількість блоків nбл = 3, hу = 6500 год/рік, Кв.п. = 4%. Розрахувати об’єм валової продукції по ТЕС
Білет № 26 1. Що таке норма амортизації? Від чого залежить її величина? Методи нарахування амортизації. 2. Ціна і ціноутворення. По елементні складові ціни. 3. Задача. Визначити суму витрат на виробництво продукції по ТЕС потужністю 1500 МВт, hу = 6300 год/рік, собівартістю 1кВт∙год електроенергії – 5,6 коп.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|