МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ДодаткиДодаток 9.1 Вихідні дані для курсового проектування
Для курсової роботи з економіки беремо індивідуальні дані згідно таблиці для визначення варіантів курсової роботи, а також можна використовувати вихідні дані, взяті з курсового проекта по предмету “Будівництво автомобільних доріг”. Обов’язкові вихідні дані: 1. Область будівництва 2. Технічна категорія дороги 3. Протяжність дороги, км 4. Найменування технологічної карти: · Шар №1 · Шар №2 · Шар №3 · Шар №4 5. Кількість робітників в бригаді, чол 6. Тривалість робіт, змін 7. Якість виконаних робіт 8. Дані для розрахунку КТУ – 5 чол. (характеристику їх робіт взяти довільно). 9. Найменування машин для виконання робіт (згідно з технологічною картою) Решту вихідних даних, необхідних для розрахунків, можна взяти довільно. Таблиця для визначення варіантів курсової роботи
Варіант №1 1. Технологічна карта структури дорожнього одягу:
2. Варіанти вихідних характеристик роботи бригади:
Варіант №2 1. Технологічна карта структури дорожнього одягу:
2. Варіанти вихідних характеристик роботи бригади:
Варіант №3 1. Технологічна карта структури дорожнього одягу:
2. Варіанти вихідних характеристик роботи бригади:
Варіант №4 1. Технологічна карта структури дорожнього одягу:
2. Варіанти вихідних характеристик роботи бригади:
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|