Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






До теми «Т.Шевченко»

1. Наукове вивчення творчості Т.Шевченка.

2. Особливості лірики Т.Шевченка.

3. Ідейно-художній аналіз поезії «Думка» («Тече вода в синє море…»).

4. Аналіз елегії-епітафії «На вічну пам’ять Котляревському».

5. Послання як особливий ліричний жанр Т.Шевченка («І мертвим, і живим…», «Заворожи мені, волхве…», «Гоголю»).

6. Аналіз елегії («Сонце заходить, гори чорніють…»).

7. Умови життя і творчості поета періоду «трьох літ».

8. Ідейно-художній аналіз громадянської елегії «Розрита могила».

9. Викласти тезисно зміст статті Н.Чамати «Вірш Шевченка «Розрита могила».

10. Знати умови життя Т.Шевченка періоду арешту і заслання.

11. Викласти тезисно зміст статті Є.Сверстюка «Феномен Шевченка».

12. З’ясувати структуру, ідейно-тематичний зміст циклу «В казематі».

13. Ідейно-художній аналіз вірша «Мені однаково».

14. Ідейно-художній аналіз вірша «Садок вишневий коло хати».

15. Розкрити алегоричний образ посіяного, але не вижатого жита (із епілогу до поеми «Гайдамаки»).

16. Пояснити роль ліричних відступів у поемі «Гайдамаки».

17. З’ясувати ставлення Т.Шевченка до Коліївщини, спираючись на слова поета: «Сумно, страшно, а згадаєш – Серце усміхнеться».

18. Жанрово-композиційний аналіз поеми «Кавказ».

19. Викласти тезисно зміст статті І.Франка «Темне царство».

20. Ідейно-художній аналіз поеми «Княжна».

21. Ідейно-художній аналіз поеми «Варнак».

22. Ідейно-художній аналіз поеми «Москалева криниця».

23. Ідейно-художній аналіз біблійно-філософської поеми «Марія».

24. Найвідоміші дослідження шевченкової поетики.

Питання для самоконтролю




Переглядів: 887

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Із курсу « Історія української літератури»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.