Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Reading Independently

 

The Scheme of Story Analysis

 

Below, there are 15 short stories for independent appreciation. For an exhausting and effective analysis, revise the information given in Units 1-7 (Part I) and add the following points to the suggested scheme of story analysis:

 

1. Tone What tone/atmosphere is created in the story?

Does it sound funny/amusing/sad/horrifying/lyrical/etc.? How do you feel it?

Are there any emotionally coloured words? What emotions do they convey?

Does the emotive key change as the story progresses? In what way?

How are the characters described/introduced in the story? Which characters are sympathetic to the author/the reader and which are not? Why?

 

2. Symbolism Are there any objects/details in the story that have a symbolic quality? What are they?

What is their significance in the story?

What ideas do the symbols help to reveal?

Do they help to characterize the personages? In what way?

 

3. Title What meanings of the word(s) used as the title do you know? Which meaning is relevant in the story under analysis?

Which function(s) does the title perform? Is it a symbol? Does it help to disclose a character? Does it focus on an important detail/event?

What does the author try to communicate through the title? How is it linked with the story’s themes and concerns?



Читайте також:

  1. Identifying morphemes independently of meaning
  2. II. Reading 1
  3. II. Reading 1
  4. II. Reading1
  5. II. Take turns in reading
  6. III. Reading Comprehension
  7. III. Reading Comprehension
  8. Post-reading
  9. Post-reading
  10. Post-reading discussion.
  11. Pre-reading
  12. Pre-reading




Переглядів: 493

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
The Invisible Japanese Gentlemen | STORIES FOR INDEPENDENT READING

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.