Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ґрунтово-кліматичні умови та врожайність сільськогосподарських культур

 

Для виконання цього розділу використовуються дані із матеріалів господарства та найближчої метеорологічної станції.

На основі вихідних даних роблять висновки про волого- і теплозабезпеченість культур, можливу їх урожайність, пояснюють причини її коливань за роками, агрохімічну характеристику ґрунтів записують за формою табл. 1.3, дають оцінку ґрунтам за вмістом гумусу, рухомих форм поживних речовин та кислотністю (за даними додатків А – Ж, які подано в кінці цих методичних порад).

Таблиця 1.3

Агрохімічна характеристика ґрунтів ____________________ сівозміни

№ поля Площа, га Ґрунт, який переважає на полі Вміст гумусу, % pHKCI S V, % Вміст рухомих сполук, мг/кг
N P2O5 K2O
смоль/кг За методом:
     
                     
Середньозважений показник                

 

Середньозважене значення показника розраховують за такою формулою:

 

 

де S1, S2 – площа 1, 2 та інших полів сівозміни, га;

В1, В2 – значення показника в ґрунті 1, 2 та інших полів сівозміни, мг/кг;

S – площа сівозміни, га.

 

Для розробки системи удобрення культур сівозміни необхідно запланувати їх урожайність, користуючись даними про її рівень у господарстві за останні три роки (табл. 1.4).

Таблиця 1.4

Урожайність сільськогосподарських культур у господарстві, т/га

Культура Продукція Рік Середня за три роки Запланована на 20__ р.
20__ 20__ 20__
               

 

 


Читайте також:

  1. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  2. I. Культура учебного труда как теоретическая и прикладная проблема педагогической психологии
  3. I.2. МЕСТО И РОЛЬ КУЛЬТУРЫ УЧЕБНОГО ТРУДА
  4. I.3. КУЛЬТУРА УЧЕБНОГО ТРУДА
  5. II. КУЛЬТУРА КИЇВСЬКОЇ РУСІ
  6. II.2. Культура конспектирования
  7. II.3. Культура слушания
  8. III. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА ПІСЛЯ ТАТАРО-МОНГОЛЬСЬКОЇ НАВАЛИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХIII – XV ст.)
  9. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  10. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  11. V. ТРАДИЦІЙНА КУЛЬТУРА УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ
  12. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури




Переглядів: 686

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
УМАНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ САДІВНИЦТВА | РОЗДІЛ 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.