Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Здібності.

Розглядаються як особливі властивості психологічної функціональної системи, що виражені у певному рівні її продуктивності. Кількісні параметри продуктивності: точність, надійність (стійкість), швидкість функціонування. Здібності вимірюються шляхом розв’язання завдань певного рівня складності, оцінки та розв’язання ситуацій тощо. В якості здібностей можуть виступати властивості індивіда та відносини особистості. До властивостей індивіда відносять розвиненість пізнавальної, емоційної та вольової діяльності. Відносини особистості містять захопленість, розуміння обов’язку, інтереси (спрямованість особистості).

 

Спрямованість.

В її основі лежить мотивація діяльності особистості, поведінки, задоволення потреб. Спрямованість може бути на завдання, на спілкування, а себе. Завдання менеджера полягає у виявленні потреб, інтересів, поглядів особистості та визначенні конкретної спрямованості її мотивів.

 

Інтелектуальність.

Ядро інтелекту складає здібність людини виділяти в ситуації істотні властивості та змінити свою поведінку відповідно до них. В цьому розумінні виділяють два основних компоненти: інтелект як здібність пізнавати оточуючий світ та як засіб регулювання поведінки на основі цього пізнання. Інтелект - система психічних процесів, що забезпечують реалізацію здібностей людини оцінювати ситуацію, приймати рішення та відповідно до цього регулювати свою поведінку. Особливо важливий у нестандартних ситуаціях.

 




Переглядів: 354

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характер. | Емоційність.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.