МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Емоційність.Всі емоційні явища поділяються на аффекти, власне емоції, почуття, настрої та стресові стани. · Аффект - найбільш потужна емоційна реакція, підкоряє всі думки та рухи людини. Завжди ситуативний, інтенсивний та відносно нетривалий. Настає як результат сильного (об’єктивного чи суб’єктивного) потрясіння. · Емоції - більш тривала реакція, котра виникає те лише на фактичну подію, але, переважно, на передбачувану чи згадану. Відображають подію у вигляді узагальненої суб’єктивної оцінки. · Почуття - сталі емоційні стани, що мають чітко виражений предметний характер. Це відношення до конкретних подій або людей (можливо уявлених). · Настрої - найбільш тривалі емоційні стани. Це той фон, на якому відбуваються всі інші психічні процеси. Настрій відображає загальну настанову прийняття або неприйняття світу. Превалюючі у певної людини настрої, можливо, пов'язані з його темпераментом. · Стрес - неспецифічна реакція організму у відповідь на неочікувану і напружену ситуацію. Це фізіологічна реакція, що виражена в мобілізації резервних можливостей організму. Товариськість (схильність до спілкування). Спілкування - це надзвичайно тонкий і делікатний процес взаємодії людей. В спілкуванні найбільш різноманітним чином розкриваються індивідуальні особливості всіх учасників цього процесу. Спілкування має свої функції, засоби, види, типи, канали, фази. Найбільш очевидноюфункцією спілкування є передача певних відомостей, певного змісту та сенсу. Фази спілкування: планування, входження у контакт, концентрація уваги, мотиваційний зондаж, підтримання уваги, аргументація, фіксація результату, завершення спілкування. Самооцінка. На основі самопізнання у людини виробляється певне емоційно-цінносне відношення до себе, що виражене в самооцінці. Самооцінка передбачає оцінку своїх можливостей, психологічних якостей і вчинків, своїх життєвих цілей і можливостей їх досягнення, а також свого місця серед інших людей.
|
||||||||
|