Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Емоційність.

Всі емоційні явища поділяються на аффекти, власне емоції, почуття, настрої та стресові стани.

· Аффект - найбільш потужна емоційна реакція, підкоряє всі думки та рухи людини. Завжди ситуативний, інтенсивний та відносно нетривалий. Настає як результат сильного (об’єктивного чи суб’єктивного) потрясіння.

· Емоції - більш тривала реакція, котра виникає те лише на фактичну подію, але, переважно, на передбачувану чи згадану. Відображають подію у вигляді узагальненої суб’єктивної оцінки.

· Почуття - сталі емоційні стани, що мають чітко виражений предметний характер. Це відношення до конкретних подій або людей (можливо уявлених).

· Настрої - найбільш тривалі емоційні стани. Це той фон, на якому відбуваються всі інші психічні процеси. Настрій відображає загальну настанову прийняття або неприйняття світу. Превалюючі у певної людини настрої, можливо, пов'язані з його темпераментом.

· Стрес - неспецифічна реакція організму у відповідь на неочікувану і напружену ситуацію. Це фізіологічна реакція, що виражена в мобілізації резервних можливостей організму.

Товариськість (схильність до спілкування).

Спілкування - це надзвичайно тонкий і делікатний процес взаємодії людей. В спілкуванні найбільш різноманітним чином розкриваються індивідуальні особливості всіх учасників цього процесу. Спілкування має свої функції, засоби, види, типи, канали, фази.

Найбільш очевидноюфункцією спілкування є передача певних відомостей, певного змісту та сенсу.

Фази спілкування: планування, входження у контакт, концентрація уваги, мотиваційний зондаж, підтримання уваги, аргументація, фіксація результату, завершення спілкування.

Самооцінка.

На основі самопізнання у людини виробляється певне емоційно-цінносне відношення до себе, що виражене в самооцінці. Самооцінка передбачає оцінку своїх можливостей, психологічних якостей і вчинків, своїх життєвих цілей і можливостей їх досягнення, а також свого місця серед інших людей.

 




Переглядів: 391

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Здібності. | Оцінка ділових якостей менеджера

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.