МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Оцінка ділових якостей менеджера
Керівник не повинен прагнути миритися з кожним. Це потрібно лише по відношенню до дійсно цінних, морально зрілих працівників. Об'єктивним по відношенню до кожного шеф повинен бути обов'язково. Відповідно до функцій управлінняроль менеджера зводиться до таких позицій: 1) він голова, організатор, що користується повагою і вміє працювати з людьми; 2) він генератор ідей, що прагне зазирнути у суть проблеми, дістатися істини; 3) він ентузіаст: сповнений енергії, береться не тільки сам за будь-які завдання, але і запалює на це інших; 4) він контролер, аналітик, здатний оцінити зроблене, висунуту ідею, знайти в ній сильні і слабкі місця; 5) він шукач користі, що цікавиться зовнішньою стороною діла. Може бути гарним посередником між людьми, оскільки зазвичай він найпопулярніший; 6) він виконавець, хороший адміністратор, здатний втілювати ідею в життя, надійний, здатний до копіткої роботи; 7) він роботяга. Подобається всім передусім тому, що не прагне зайняти нічиє місце, зате здатний вислухати й підбадьорити; 8) він необхідний, щоб з'єднувати розірвані зв’язки. Менеджер високого класу повинен: 1. Уміти ставити високі особисті цілі по задоволенню потреб в самовираженні, прагнути вести нормальний образ життя, підтримувати фізичну форму, постійно підвищувати свою кваліфікацію, ясно викладати свої думки, бути чесним, обов'язковим, цілеспрямованим. 2. Уміти науково прогнозувати стратегію розвитку фірми, ефективність і конкурентоспроможність товару ,що випускається, вивчати і оцінювати фактори, впливати на конкурентоспроможність, аргументовано доводити свої ідеї. 3. Уміти формулювати цілі колективу, розуміти характер, особливості особистості, адекватно оцінювати себе і інших людей, підтримувати нормальний морально-психологічний клімат в колективі, знімати стреси, пом’якшувати конфліктні ситуації. 4. Знати технічні і технологічні особливості, принцип дії об'єкту, що випускається, продається або купується, розбиратися в питаннях уніфікації, стандартизації, спеціалізації і автоматизації виробництва. 5. Уміти аналізувати, прогнозувати, економічно оцінювати і приймати рішення в умовах невизначеності. 6. Уміти організовувати себе і колектив на досягнення поставлених цілей, виконувати функції розподілювача ресурсів, диспетчера та координатора, делегувати функції і відповідальність по рівням управління, організовувати стимулювання робітників. Соціологи для аналізу і оцінка менеджера розробили модель, що включає такі якості: 1) Ділові (освіта, знання і досвід); 2) Здібності (обдарованість, талант, геніальність, здатність до певного виду робіт); 3) Культурний ценз та ерудиція, чесність і порядність; 4) Характер (воля, активність, самостійність, обов'язковість, оперативність, турбота про підлеглих, уміння сприймати критику, визнавати свої помилки); 5) Темперамент; 6) Спрямованість інтересів (матеріальна, соціальна, духовна); 7) Віковий ценз (молодий вік, середній, літній); 8) Здоров'я (гарне, задовільне, погане). Встановлюють умови оцінки: якість відсутня - 1 бал; якість виявляється дуже рідко - 2 бали; якість виявляється не сильно і не слабко - 3 бали; якість виявляється часто - 4 бали; якість виявляється систематично - 5 балів. Експертним шляхом визначають спочатку вагомість кожної якості, потім - середньовиважене значення ділових якостей за формулою:
де Km - середньовиважений інтегральний показник ділових якостей менеджера (в балах), і - кількість експертів, j - кількість оцінюваних якостей менеджера, a - вагомість якості, b - оцінка певним експертом конкретної якості. Читайте також:
|
||||||||
|