Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оцінка ділових якостей менеджера

 

Керівник не повинен прагнути миритися з кожним. Це потрібно лише по відношенню до дійсно цінних, морально зрілих працівників. Об'єктивним по відношенню до кожного шеф повинен бути обов'язково.

Відповідно до функцій управлінняроль менеджера зводиться до таких позицій:

1) він голова, організатор, що користується повагою і вміє працювати з людьми;

2) він генератор ідей, що прагне зазирнути у суть проблеми, дістатися істини;

3) він ентузіаст: сповнений енергії, береться не тільки сам за будь-які завдання, але і запалює на це інших;

4) він контролер, аналітик, здатний оцінити зроблене, висунуту ідею, знайти в ній сильні і слабкі місця;

5) він шукач користі, що цікавиться зовнішньою стороною діла. Може бути гарним посередником між людьми, оскільки зазвичай він найпопулярніший;

6) він виконавець, хороший адміністратор, здатний втілювати ідею в життя, надійний, здатний до копіткої роботи;

7) він роботяга. Подобається всім передусім тому, що не прагне зайняти нічиє місце, зате здатний вислухати й підбадьорити;

8) він необхідний, щоб з'єднувати розірвані зв’язки.

Менеджер високого класу повинен:

1. Уміти ставити високі особисті цілі по задоволенню потреб в самовираженні, прагнути вести нормальний образ життя, підтримувати фізичну форму, постійно підвищувати свою кваліфікацію, ясно викладати свої думки, бути чесним, обов'язковим, цілеспрямованим.

2. Уміти науково прогнозувати стратегію розвитку фірми, ефективність і конкурентоспроможність товару ,що випускається, вивчати і оцінювати фактори, впливати на конкурентоспроможність, аргументовано доводити свої ідеї.

3. Уміти формулювати цілі колективу, розуміти характер, особливості особистості, адекватно оцінювати себе і інших людей, підтримувати нормальний морально-психологічний клімат в колективі, знімати стреси, пом’якшувати конфліктні ситуації.

4. Знати технічні і технологічні особливості, принцип дії об'єкту, що випускається, продається або купується, розбиратися в питаннях уніфікації, стандартизації, спеціалізації і автоматизації виробництва.

5. Уміти аналізувати, прогнозувати, економічно оцінювати і приймати рішення в умовах невизначеності.

6. Уміти організовувати себе і колектив на досягнення поставлених цілей, виконувати функції розподілювача ресурсів, диспетчера та координатора, делегувати функції і відповідальність по рівням управління, організовувати стимулювання робітників.

Соціологи для аналізу і оцінка менеджера розробили модель, що включає такі якості:

1) Ділові (освіта, знання і досвід);

2) Здібності (обдарованість, талант, геніальність, здатність до певного виду робіт);

3) Культурний ценз та ерудиція, чесність і порядність;

4) Характер (воля, активність, самостійність, обов'язковість, оперативність, турбота про підлеглих, уміння сприймати критику, визнавати свої помилки);

5) Темперамент;

6) Спрямованість інтересів (матеріальна, соціальна, духовна);

7) Віковий ценз (молодий вік, середній, літній);

8) Здоров'я (гарне, задовільне, погане).

Встановлюють умови оцінки: якість відсутня - 1 бал; якість виявляється дуже рідко - 2 бали; якість виявляється не сильно і не слабко - 3 бали; якість виявляється часто - 4 бали; якість виявляється систематично - 5 балів.

Експертним шляхом визначають спочатку вагомість кожної якості, потім - середньовиважене значення ділових якостей за формулою:

 

де Km - середньовиважений інтегральний показник ділових якостей менеджера (в балах), і - кількість експертів, j - кількість оцінюваних якостей менеджера, a - вагомість якості, b - оцінка певним експертом конкретної якості.


Читайте також:

  1. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  2. SQI: 34 компетенції IT менеджера
  3. V офісну частину – станцію менеджера
  4. V офісну частину – станцію менеджера.
  5. Аналіз виявлених проблем і їхня оцінка
  6. Аналіз і оцінка рівня соціальної відповідальності бізнесу
  7. Аналіз і оцінка стану охорони праці
  8. Аналіз рейтингових підходів і оцінка інвестиційної
  9. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  10. Аналіз стану й оцінка рівня нормування праці
  11. Аналіз та оцінка виробничого травматизму в галузі
  12. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.




Переглядів: 1318

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Емоційність. | Мотивація досягнення цілей.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.