Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V офісну частину – станцію менеджера.

Станція офіціанта/бармена (Waiter Station) призначена для реєстрації замовлення клієнта і поєднує в собі екранний термінал (Screen Terminal) з чековим принтером, що служить для роздрукування гостьових і касових рахунків. Зареєстроване замовлення автоматично роздруковується на кухонних принтерах. Кухар (бармен) одержує докладну інформацію про замовлені страви, терміни і форми приготування. Кожна страва роздруковується саме в тому підрозділі (барі), де вона виготовляється.

 

 

 


Станцію касира (Cashier Station) використовують для реєстрації оплати рахунка на виділеному касовому робочому місці. Для цього касирові досить сканувати штрих-код касового чека, що роздруковується на станції офіціанта в момент закриття рахунка.

Станцію менеджера (Manager Station)застосовують для повного керування системою (товарний облік, калькуляція, дисконтна система, кадровий облік, конфігурація меню, персоналу, клієнтів, залів, форм оплати, звітність та ін. ).

Системи автоматизації “Компас”, Б-52, “RKeeper” мають аналогічні функціональні можливості щодо управління бізнес-процесами в ресторанному господарстві. Проте можна виділити певні особливості.

Розробники системи “Компас” приділили значну увагу впровадженню електронної записної книжки з сенсорним екраном, в яку офіціант заносить поточні замовлення біля столика відвідувачів закладу. По радіомережі на основі Wi-Fi технології замовлення через мобільний сервер надходить в центральну базу даних і відповідні дільниці, де виконується замовлення.

В системі R-Keeper”, окрім базового програмного забезпечення, передбачений додатковий програмний модуль, що здійснює автоматизацію процесу доставки продукції власного виробництва і супутніх товарів. Після прийняття замовлення по телефону оператор вводить в систему дані про замовлену продукцію і детальні анкетні дані клієнта (можлива анонімність замовника). Система розраховує час доставки замовлення клієнту з урахуванням тривалості приготування страв і автоматично розрахованого часу в дорозі до вказаної клієнтом адреси. За допомогою вбудованої карти міста оператор знаходить найбільш вигідний маршрут доставки замовлення покупцеві (проводиться експедитором з роздрукуванням накладних).

У системі автоматизації В-52 облік наявних коштів можна здійснювати у різних валютах. Облік ведеться в розрізі постачальників і співробітників за кожним підрозділом касового обліку окремо. Друкування касових ордерів, зручна система фільтрації й пошуку, залишки в касі по кожній валюті дають можливість вести оперативний касовий облік закладу. Для узагальнення даних фінансового обліку існують статті руху грошових коштів.

В цілому, розглянуті системи автоматизаціїохоплюють всі існуючи аспекти діяльності закладів ресторанного господарства і відповідають сучасним вимогам.

 


Читайте також:

  1. V офісну частину – станцію менеджера
  2. Вивчення особливостей якостей менеджера.
  3. Вивчення особливостей якостей менеджера.
  4. Вивчення особливостей якостей менеджера.
  5. Вплив емоцій та фізичного перенавантаження на ефективність управлінської діяльності. Особистісна тривожність і емоційна стійкість менеджера.
  6. Вчення про субстанцію Б.Спінози
  7. Загальні відомості про ходову частину автомобілів і причепів
  8. Менеджмент як вид професійної діяльності. Сфери менеджменту. Рівні менеджменту. Ролі менеджера в організації. Якості менеджера.
  9. Онтологічні проблеми у новочасній філософії знаходять своє місце у роздумах мислителів про першооснову всього сущого (субстанцію).
  10. Особиста замученість у конфліктну ситуацію та способи дистанціюватися від неї
  11. Питання 2. Основні адміністративні функції менеджера.




Переглядів: 1164

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ресторанного господарства | Характеристика окремих складових модулів системи автоматизації D2 System.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.065 сек.