Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вивчення особливостей якостей менеджера.

Особливі якості менеджера характеризують:

• національні особливості;

• галузеві особливості;

• функціональні особливості.

Національні особливості систем управління можуть посилювати роль од­них і знижувати роль інших вимог до менеджерів.

Західна Європа

1. Повага

2. Комунікабельність

3. Впевненість у роботі

4. Самостійність

5. Здібність до самовдосконалення

США

1. Комунікабельність

2. Впевненість у собі

3. Повага

4. Самостійність

5. Здібність до самовдосконалення

Галузеві особливості враховуються при формуванні вимог до менеджерів визначеної галузі, в якій він працює (торгівля, громадське харчування, вироб­ництво тощо.), а також конкретні ситуації, які склались в даній організації.

Функціональні особливості якостей менеджера полягають у розробці пе­реліку його обов'язків і вимог до їх виконання на конкретній посаді в органі­зації для забезпечення ефективного управління.

Недоліки переліку необхідних якостей, які ставляться до менеджерів:

1.Перелік якостей не повністю розкриває особливості. Одні упускають одне, другі — інше.

2.Часто змішують об'єктивні показники з самими якостями.

3.У переліках якостей часто зустрічаються і більш загальні поняття (орга­нізаторські здібності) і ознаки, які, власне, ці загальні поняття розкривають (уміння керувати людьми, складати плани тощо).

4.Оцінка якостей іноді підмінюється оцінкою результатів праці, а це не­правомірно тому, що ці дві самостійні оцінки вирішують різні завдання оцінки персоналу.

5.Не проводиться чіткої межі між постійними якостями і тими, які люди­на проявила у якихось умовах, за якийсь період.

6.У переліках якостей мало логіки і не пояснюється, чому, наприклад, якості організаційні повинні передувати якостям характеру

7.Не завжди розрізняють загальні якості, необхідні кожному працівнику управління і специфічні якості, притаманні окремим категоріям працівників

Всі перелічені недоліки вимагають необхідної систематизації проблем оцін­ки якостей управлінського персоналу.

Основні проблеми:

• Які якості необхідно оцінювати.

• Як із багатоманіття людських якостей відібрати для оцінки той мінімум, котрий був би достатнім для об'єктивного судження.

• Як окремі якості узагальнюються у підгрупи, а підгрупи — у групи, тобто яка логіка всієї сукупності якостей.

• Яка логіка послідовності якостей одна за іншою, які з них первинні, а які вторинні.

• Наскільки стабільним повинен бути набір якостей та як можливо його змінювати залежно від категорії працівників або управлінської проблеми, що вирішується.

• Як виділити якості, що повільно змінюються і мають динамізм.

• Як оцінити напрям і динаміку потенційних змін.

Ми повинні розглядати працівника як особистість, тобто як органічне ціле, як єдність усіх якостей.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  7. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  8. V офісну частину – станцію менеджера.
  9. V. Вивчення нового матеріалу.
  10. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  11. Біохімічні основи розвитку силових і швидкісних якостей
  12. Бренд. Рекламний образ бренду. Визначення та відмінності від функціональних та споживчих якостей.




Переглядів: 2013

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поведінський напрям оцінки якостей менеджера. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.