МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вивчення особливостей якостей менеджера.Особливі якості менеджера характеризують: • національні особливості; • галузеві особливості; • функціональні особливості. Національні особливості систем управління можуть посилювати роль одних і знижувати роль інших вимог до менеджерів. Західна Європа 1. Повага 2. Комунікабельність 3. Впевненість у роботі 4. Самостійність 5. Здібність до самовдосконалення США 1. Комунікабельність 2. Впевненість у собі 3. Повага 4. Самостійність 5. Здібність до самовдосконалення Галузеві особливості враховуються при формуванні вимог до менеджерів визначеної галузі, в якій він працює (торгівля, громадське харчування, виробництво тощо.), а також конкретні ситуації, які склались в даній організації. Функціональні особливості якостей менеджера полягають у розробці переліку його обов'язків і вимог до їх виконання на конкретній посаді в організації для забезпечення ефективного управління. Недоліки переліку необхідних якостей, які ставляться до менеджерів: 1.Перелік якостей не повністю розкриває особливості. Одні упускають одне, другі — інше. 2.Часто змішують об'єктивні показники з самими якостями. 3.У переліках якостей часто зустрічаються і більш загальні поняття (організаторські здібності) і ознаки, які, власне, ці загальні поняття розкривають (уміння керувати людьми, складати плани тощо). 4.Оцінка якостей іноді підмінюється оцінкою результатів праці, а це неправомірно тому, що ці дві самостійні оцінки вирішують різні завдання оцінки персоналу. 5.Не проводиться чіткої межі між постійними якостями і тими, які людина проявила у якихось умовах, за якийсь період. 6.У переліках якостей мало логіки і не пояснюється, чому, наприклад, якості організаційні повинні передувати якостям характеру 7.Не завжди розрізняють загальні якості, необхідні кожному працівнику управління і специфічні якості, притаманні окремим категоріям працівників Всі перелічені недоліки вимагають необхідної систематизації проблем оцінки якостей управлінського персоналу. Основні проблеми: • Які якості необхідно оцінювати. • Як із багатоманіття людських якостей відібрати для оцінки той мінімум, котрий був би достатнім для об'єктивного судження. • Як окремі якості узагальнюються у підгрупи, а підгрупи — у групи, тобто яка логіка всієї сукупності якостей. • Яка логіка послідовності якостей одна за іншою, які з них первинні, а які вторинні. • Наскільки стабільним повинен бути набір якостей та як можливо його змінювати залежно від категорії працівників або управлінської проблеми, що вирішується. • Як виділити якості, що повільно змінюються і мають динамізм. • Як оцінити напрям і динаміку потенційних змін. Ми повинні розглядати працівника як особистість, тобто як органічне ціле, як єдність усіх якостей. Читайте також:
|
||||||||
|