МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вивчення особливостей якостей менеджера.Особливі якості менеджера характеризують: • національні особливості; • галузеві особливості; • функціональні особливості. Національні особливості систем управління можуть посилювати роль одних і знижувати роль інших вимог до менеджерів. Західна Європа 1. Повага 2. Комунікабельність 3. Впевненість у роботі 4. Самостійність 5. Здібність до самовдосконалення США 1. Комунікабельність 2. Впевненість у собі 3. Повага 4. Самостійність 5. Здібність до самовдосконалення Галузеві особливості враховуються при формуванні вимог до менеджерів визначеної галузі, в якій він працює (торгівля, громадське харчування, виробництво тощо.), а також конкретні ситуації, які склались в даній організації. Функціональні особливості якостей менеджера полягають у розробці переліку його обов'язків і вимог до їх виконання на конкретній посаді в організації для забезпечення ефективного управління. Недоліки переліку необхідних якостей, які ставляться до менеджерів: 1.Перелік якостей не повністю розкриває особливості. Одні упускають одне, другі — інше. 2.Часто змішують об'єктивні показники з самими якостями. 3.У переліках якостей часто зустрічаються і більш загальні поняття (організаторські здібності) і ознаки, які, власне, ці загальні поняття розкривають (уміння керувати людьми, складати плани тощо). 4.Оцінка якостей іноді підмінюється оцінкою результатів праці, а це неправомірно тому, що ці дві самостійні оцінки вирішують різні завдання оцінки персоналу. 5.Не проводиться чіткої межі між постійними якостями і тими, які людина проявила у якихось умовах, за якийсь період. 6.У переліках якостей мало логіки і не пояснюється, чому, наприклад, якості організаційні повинні передувати якостям характеру 7.Не завжди розрізняють загальні якості, необхідні кожному працівнику управління і специфічні якості, притаманні окремим категоріям працівників Всі перелічені недоліки вимагають необхідної систематизації проблем оцінки якостей управлінського персоналу. Основні проблеми: • Які якості необхідно оцінювати. • Як із багатоманіття людських якостей відібрати для оцінки той мінімум, котрий був би достатнім для об'єктивного судження. • Як окремі якості узагальнюються у підгрупи, а підгрупи — у групи, тобто яка логіка всієї сукупності якостей. • Яка логіка послідовності якостей одна за іншою, які з них первинні, а які вторинні. • Наскільки стабільним повинен бути набір якостей та як можливо його змінювати залежно від категорії працівників або управлінської проблеми, що вирішується. • Як виділити якості, що повільно змінюються і мають динамізм. • Як оцінити напрям і динаміку потенційних змін. Ми повинні розглядати працівника як особистість, тобто як органічне ціле, як єдність усіх якостей. Читайте також:
|
||||||||
|