Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мотивація досягнення цілей.

 

Питання мотивації вже розглядалися нами в темі, присвяченій функціям управління, тому визначимо лише методи задоволення потреб вищих рівнів (вторинних потреб):

Соціальні потреби:

1. Давайте співробітникам таку роботу, що дозволяла б їм спілкуватися.

2. Створюйте на робітничих місці дух єдиної команди.

3. Проводіть з підлеглими періодичні наради.

4. Не намагайтеся зруйнувати неформальні групи, якщо вони не завдають організаціям шкоди.

5. Створюйте умови для соціальної активності членів організації поза її межами.

Потреби в повазі:

1. Пропонуйте підлеглим більш змістовну роботу.

2. Забезпечте їм позитивний зворотний зв'язок із досягнутими результатами.

3. Високо оцінюйте і заохочуйте досягнуті підлеглими результати.

4. Залучайте підлеглих до формулювання цілей та розробки рішень.

5. Делегуйте підлеглим додаткові права і повноваження.

6. Просувайте підлеглих по службовим сходам.

Потреби в самовираженні:

1. Забезпечуйте підлеглим можливості для навчання і розвитку, що дозволяє використати їх потенціал.

2. Давайте підлеглим складну і важливу роботу, що вимагає максимального використання здібностей.

3. Заохочуйте і розвивайте у підлеглих творчі здібності.

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  3. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  4. Види та шляхи досягнення стратегій
  5. Виконавчий. Управління завжди здійснюється заради досягнення пев1
  6. Державна служба: організація, види функції та мотивація.
  7. Для досягнення зазначених цілей валютна політика центрального банку може передбачати таке використання відповідних інструментів.
  8. Досягнення в галузі фізіології рослин і їх значення для розвитку уявлень про живу природу
  9. Досягнення гуртківців.
  10. Досягнення і проблеми культури незалежної України
  11. Досягнення і складнощі політики українізації.
  12. Досягнення мети.




Переглядів: 420

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оцінка ділових якостей менеджера | Стиль керівництва.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.