Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мотивація досягнення цілей.

 

Питання мотивації вже розглядалися нами в темі, присвяченій функціям управління, тому визначимо лише методи задоволення потреб вищих рівнів (вторинних потреб):

Соціальні потреби:

1. Давайте співробітникам таку роботу, що дозволяла б їм спілкуватися.

2. Створюйте на робітничих місці дух єдиної команди.

3. Проводіть з підлеглими періодичні наради.

4. Не намагайтеся зруйнувати неформальні групи, якщо вони не завдають організаціям шкоди.

5. Створюйте умови для соціальної активності членів організації поза її межами.

Потреби в повазі:

1. Пропонуйте підлеглим більш змістовну роботу.

2. Забезпечте їм позитивний зворотний зв'язок із досягнутими результатами.

3. Високо оцінюйте і заохочуйте досягнуті підлеглими результати.

4. Залучайте підлеглих до формулювання цілей та розробки рішень.

5. Делегуйте підлеглим додаткові права і повноваження.

6. Просувайте підлеглих по службовим сходам.

Потреби в самовираженні:

1. Забезпечуйте підлеглим можливості для навчання і розвитку, що дозволяє використати їх потенціал.

2. Давайте підлеглим складну і важливу роботу, що вимагає максимального використання здібностей.

3. Заохочуйте і розвивайте у підлеглих творчі здібності.

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  3. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  4. Види та шляхи досягнення стратегій
  5. Виконавчий. Управління завжди здійснюється заради досягнення пев1
  6. Державна служба: організація, види функції та мотивація.
  7. Для досягнення зазначених цілей валютна політика центрального банку може передбачати таке використання відповідних інструментів.
  8. Досягнення в галузі фізіології рослин і їх значення для розвитку уявлень про живу природу
  9. Досягнення гуртківців.
  10. Досягнення і проблеми культури незалежної України
  11. Досягнення і складнощі політики українізації.
  12. Досягнення мети.




Переглядів: 464

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оцінка ділових якостей менеджера | Стиль керівництва.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.