МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Досягнення гуртківців.Патріотичний: Бондар Є. – учасниця Всеукраїнського конкурсу «Історія України і державотворення». Тема «Ідея Соборності України». Балабанов Антон – учасник міського етапу обласної військово-патріотичної акції учнівської молоді «Слобожанські дзвони Перемоги». Роботи, виконані гуртківцями: «Шкільне телебачення»: Фільми «Знайомтеся – це я!», «Презентація школи», «8 Березня». «Юні друзі природи» (кер. Герасименко О.О.): виготовлено альбом «Лікарські рослини», плакати « На захист природи», альбом «Весняні птахи», фотогербарій первоцвітів. «Юні друзі природи» (кер. Петренко О.В.): годівниці, листівки на захист первоцвітів, гербарій первоцвітів. «Юні друзі природи»: дослідницька робота «Визначення якості та стану води річки Оскол. Патріотичний: роботи на конкурси: «Історія України і державотворення». Тема «Ідея Соборності України» та «Слобожанські дзвони Перемоги».
Невирішені проблеми: - недостатня зайнятість в шкільних гуртках учнів 1-4,7 класів; - недостатня якість підготовки вихованців туристичного гуртка, а також секцій з баскетболу для участі в змаганнях міського рівня. Завдання: - більш активне залучення до роботи шкільних гуртків учнів школи 1 та ІІ ступенів; - підвищення результативності участі вихованців шкільних та спортивних секцій у змаганнях різного рівня.
Досягнення учнів у загальноміських заходах, обласних та Всеукраїнських конкурсах Протягом навчального року учні школи брали участь у загальноміських заходах, обласних та Всеукраїнських конкурсах і мають певні досягнення:
Слід відмітити активну участь у конкурсах учнів 2-а, 3-б, 3-в, 4-а, 5-в, 6-б, 7-а, 9-б, 9-в класів та організаторську роботу класних керівників цих класів: Крахмальової О.І., Атаманової Г.П., Герасименко О.О., Жовтоног Л.В., Пономарьової Г.В., Обушко С.Я., Хомік С.М., Дєєвої О.Ю. та вчителя образотворчого мистецтва Коньшиної Т.М., яка організувала участь учнів школи у 15 конкурсах малюнків. Але слід звернути увагу на якість підготовки робіт для отримання високих результатів.
3.4.3. Робота по формуванню рівня вихованості учнів. Моніторинг рівня вихованості учнів школи. Згідно з планом роботи школи протягом навчального року двічі (жовтень, травень) було проведено моніторинг рівня вихованості учнів 5-11 класів школи за такими критеріями: - ставлення до навчання ( старанність) - відповідальність; - моральні якості; - активність. Вивчалася думка класних керівників і вчителів-предметників, які працюють у цих класах. Результати анкетування такі: За результатами анкетування середній рівень вихованості учнів 5-11 класів на кінець року підвищився на 0,02 б. (1%) за даними класних керівників і залишився на тому ж рівні – 78% - за даними вчителів-предметників. Загальний рівень вихованості учнів школи оцінено як середній. На кінець навчального року високий рівень вихованості показали: 5-в , 6-а, 7-а, 10-б, 11-а класи (за даними класними керівника), 9-б (за даними вчителів-предметників) і Найнижчий рівень вихованості на кінець навчального року мають такі класи: 8-а, 9-а, 8-в, 5-а . Дуже суттєве зниження рівня вихованості 8-а та 9-г класів відмічено у порівнянні з першим семестром і класними керівниками (відповідно 8-а з 72 до 66% та У порівнянні з минулим навчальним роком знизився рівень вихованості у 6-а, 6-б, 8-а класах за даними класних керівників та вчителів-предметників, у 9-а, 9-б, 9-г класах за даними класних керівників, причому в 9-а та в 9-г класах змінився класний керівник, але за даними вчителів-предметників рівень вихованості учнів у цих класах підвищився. Позитивним є те, що підвищився рівень вихованості також у випускних 11 класах. У порівнянні з попередніми роками показник рівня вихованості учнів у цьому навчальному році найвищий.
Аналіз діяльності класних керівників у класах, де рівень вихованості учнів підвищився, свідчить, що в цих колективах були сформовані дружні, демократичні відносини, робота проводилась на основі діалогу вчителя з учнями. За результатами моніторингових досліджень, проведених у жовтні 2011 року, рівень вихованості 109 учнів 5-11 класів був оцінений на низькому рівні за різними показниками. На кінець навчального року таких учнів залишилось 70. Невирішені проблеми: Аналіз досліджень показав, що в частини дітей недостатньо сформоване прагнення до духовно-морально вдосконалення. Батьки ж не завжди розуміють роль родинних стосунків у вихованні повноцінної високоморальної особистості. Основні завдання: класним керівникам 1-11 класів - будувати конструктивну співпрацю з батьками на основі гуманістичного підходу з метою формування атмосфери високої моральності , якої не вистачає дітям у повсякденному житті; - звернути увагу на педагогічну доцільність організації діяльності школярів, її спрямованість на розвиток активності, взаємодії, взаємодопомоги, самостійності. - у процесі формування моральних цінностей орієнтуватися на особистість дитини, використовуючи діалогові методи та методи педагогічних ситуацій.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|