Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Досягнення гуртківців.

Патріотичний: Бондар Є. – учасниця Всеукраїнського конкурсу «Історія України і державотворення». Тема «Ідея Соборності України».

Балабанов Антон – учасник міського етапу обласної військово-патріотичної акції учнівської молоді «Слобожанські дзвони Перемоги».

Роботи, виконані гуртківцями:

«Шкільне телебачення»: Фільми «Знайомтеся – це я!», «Презентація школи», «8 Березня».

«Юні друзі природи» (кер. Герасименко О.О.): виготовлено альбом «Лікарські рослини», плакати « На захист природи», альбом «Весняні птахи», фотогербарій первоцвітів.

«Юні друзі природи» (кер. Петренко О.В.): годівниці, листівки на захист первоцвітів, гербарій первоцвітів.

«Юні друзі природи»: дослідницька робота «Визначення якості та стану води річки Оскол.

Патріотичний: роботи на конкурси: «Історія України і державотворення». Тема «Ідея Соборності України» та «Слобожанські дзвони Перемоги».

 

Невирішені проблеми:

- недостатня зайнятість в шкільних гуртках учнів 1-4,7 класів;

- недостатня якість підготовки вихованців туристичного гуртка, а також секцій з баскетболу для участі в змаганнях міського рівня.

Завдання:

- більш активне залучення до роботи шкільних гуртків учнів школи 1 та ІІ ступенів;

- підвищення результативності участі вихованців шкільних та спортивних секцій у змаганнях різного рівня.

 

Досягнення учнів у загальноміських заходах, обласних та Всеукраїнських конкурсах Протягом навчального року учні школи брали участь у загальноміських заходах, обласних та Всеукраїнських конкурсах і мають певні досягнення:

 

Конкурси, змагання Результати
2010-2011 2011/2012
Виставка малюнку «Наша мрія – вода чиста, земля красива» 3 місце 2 місце 1,2, 2,3,3  
Змагання юних інспекторів руху 2 місце 2 місце
Змагання Дружин юних пожежних 2 місце 1 місце
Міський конкурс «Замість ялинки – букет» 2 місце +
Міський конкурс «Природа і фантазія»в рамках акції «Щедрість рідної землі»     1 місце  
Всеукраїнський конкурс малюнків «Безпека та мир в Україні»     +  
Всеукраїнський конкурс «Парк педагогічної майстерності»     +  
Обласна виставка дитячих плакатів «Спасибі – ні!»   Грамота
Міський конкурс «Зробимо життя безпечним»   ІІ місце
Конкурс малюнків та творів «Мій тато найкращий»   +
Конкурс малюнків «Моя сім'я за безпеку дорожнього руху»   +
Всеукраїнський конкурс проектів «Добро починається з тебе»   +
Конкурс «Годівничка»   +
«Податки очима дітей», міський етап І,І,ІІ місце І,І,ІІ місце,
Міський етап малих олімпійських ігор «Діти Харківщини» 7,6,3 5,6,5
Міські змагання з техніки пішохідного туризму.
Міський конкурс на кращу клумбу   1 місце
Конкурс малюнків «Палітра українського слова»   +
Конкурс «Великодня писанка»   +
Конкурс «Охорона праці очима дітей»   +
«Моя абетка»(малюнки)   +
«Тварини рідного краю» (малюнки)   +

 

Слід відмітити активну участь у конкурсах учнів 2-а, 3-б, 3-в, 4-а, 5-в, 6-б, 7-а, 9-б, 9-в класів та організаторську роботу класних керівників цих класів: Крахмальової О.І., Атаманової Г.П., Герасименко О.О., Жовтоног Л.В., Пономарьової Г.В., Обушко С.Я., Хомік С.М., Дєєвої О.Ю. та вчителя образотворчого мистецтва Коньшиної Т.М., яка організувала участь учнів школи у 15 конкурсах малюнків. Але слід звернути увагу на якість підготовки робіт для отримання високих результатів.

 

3.4.3. Робота по формуванню рівня вихованості учнів. Моніторинг рівня вихованості учнів школи. Згідно з планом роботи школи протягом навчального року двічі (жовтень, травень) було проведено моніторинг рівня вихованості учнів 5-11 класів школи за такими критеріями:

- ставлення до навчання ( старанність)

- відповідальність;

- моральні якості;

- активність.

Вивчалася думка класних керівників і вчителів-предметників, які працюють у цих класах.

Результати анкетування такі:

За результатами анкетування середній рівень вихованості учнів 5-11 класів на кінець року підвищився на 0,02 б. (1%) за даними класних керівників і залишився на тому ж рівні – 78% - за даними вчителів-предметників. Загальний рівень вихованості учнів школи оцінено як середній.

На кінець навчального року високий рівень вихованості показали: 5-в , 6-а, 7-а, 10-б, 11-а класи (за даними класними керівника), 9-б (за даними вчителів-предметників) і
2 класи - 9-в та 11-б - мають високий рівень вихованості за даними і класного керівника і вчителів-предметників.

Найнижчий рівень вихованості на кінець навчального року мають такі класи: 8-а, 9-а, 8-в, 5-а . Дуже суттєве зниження рівня вихованості 8-а та 9-г класів відмічено у порівнянні з першим семестром і класними керівниками (відповідно 8-а з 72 до 66% та
9-г з 83 до 73%), і вчителями-предметниками (8-а з 70 до 66% та 9-г з 84 до 76%). Знизився рівень вихованості учнів 5-а,5-г,6-б,7-б,10-а класів за оцінкою класних керівників та вчителів, які викладають в цих класах. Вищі показники рівня вихованості за одностайною оцінкою всіх учителів показали учні 5-б, 6-а, 7-а, 8-б, 9-б, 10-б, 10-в,
11-б класів.

У порівнянні з минулим навчальним роком знизився рівень вихованості у 6-а, 6-б, 8-а класах за даними класних керівників та вчителів-предметників, у 9-а, 9-б, 9-г класах за даними класних керівників, причому в 9-а та в 9-г класах змінився класний керівник, але за даними вчителів-предметників рівень вихованості учнів у цих класах підвищився. Позитивним є те, що підвищився рівень вихованості також у випускних 11 класах.

У порівнянні з попередніми роками показник рівня вихованості учнів у цьому навчальному році найвищий.

 

 

Аналіз діяльності класних керівників у класах, де рівень вихованості учнів підвищився, свідчить, що в цих колективах були сформовані дружні, демократичні відносини, робота проводилась на основі діалогу вчителя з учнями.

За результатами моніторингових досліджень, проведених у жовтні 2011 року, рівень вихованості 109 учнів 5-11 класів був оцінений на низькому рівні за різними показниками. На кінець навчального року таких учнів залишилось 70.

Невирішені проблеми:

Аналіз досліджень показав, що в частини дітей недостатньо сформоване прагнення до духовно-морально вдосконалення. Батьки ж не завжди розуміють роль родинних стосунків у вихованні повноцінної високоморальної особистості.

Основні завдання:

класним керівникам 1-11 класів

- будувати конструктивну співпрацю з батьками на основі гуманістичного підходу з метою формування атмосфери високої моральності , якої не вистачає дітям у повсякденному житті;

- звернути увагу на педагогічну доцільність організації діяльності школярів, її спрямованість на розвиток активності, взаємодії, взаємодопомоги, самостійності.

- у процесі формування моральних цінностей орієнтуватися на особистість дитини, використовуючи діалогові методи та методи педагогічних ситуацій.

 


Читайте також:

  1. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  2. Види та шляхи досягнення стратегій
  3. Виконавчий. Управління завжди здійснюється заради досягнення пев1
  4. Для досягнення зазначених цілей валютна політика центрального банку може передбачати таке використання відповідних інструментів.
  5. Досягнення в галузі фізіології рослин і їх значення для розвитку уявлень про живу природу
  6. Досягнення і складнощі політики українізації.
  7. Досягнення мети.
  8. Досягнення мікробіології в боротьбі з інфекційними хвороба­ми. Мікробіологічна служба в Україні.
  9. Досягнення сучасного геодезичного приладознавства
  10. Економічна освіта: стан, досягнення, проблеми розвитку
  11. Енеоліт-бронзовий вік. Культура і досягнення племен.




Переглядів: 651

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Участь гуртків у культурно-масових та суспільно корисних заходах | Правова освіта та робота щодо профілактики злочинності серед учнів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.027 сек.