Економічна освіта: стан, досягнення, проблеми розвитку
* Концепція розвитку економічної освіти – це система органічно пов 'язаних основних положень, яка поєднує всіх учасників освітньої діяльності в розумінні цілей, завдань і пріоритетів модернізації економічної освіти.
* Мета – розробка механізму динамічного розвитку всіх складників системи цієї освіти з урахуванням набутого вітчизняного досвіду і світових тенденцій.
Економічна освіта
Мета розвитку (модернізації) – набуття такої якості, що відповідає потребам особистості студента, вимогам суспільства та забезпечує інтеграцію у світовий освітній простір; формування і розвиток фінансово-економічної культури і свідомості особи і суспільства, професіоналізацію підготовки фахівців фінансово-економічного спрямування.
Завдання:
Ø створення умов для самореалізації особи як економічно активного члена суспільства;
Ø задоволення потреб суспільства і держави у фахівцях економічного профілю;
Ø розвиток змісту економічної освіти та його науково-методичного забезпечення;
Ø нарощування сучасного кадрового потенціалу професорсько-викладацького складу;
Ø вдосконалення управління системою економічної освіти;
Ø створення умов для повноцінного та якісного навчання;
Ø формування кадрового потенціалу економістів.
Принципи розвитку:
♠ задоволення попиту на отримання освітніх послуг;
♠ інтеграція наукових досліджень і професійного навчання;
♠ фундаментальність та різноманітність освітніх програм;
♠ забезпечення безперервності економічної освіти;
♠ інноваційність змісту економічної освіти;
♠ адаптація світового досвіду та збереження кращих вітчизняних традицій;