МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.Спрямованість особистості Воля бере участь у саморегуляції особистості, втілює її в діях, поведінці та вчинках. V в рівні прояву процесу самоусвідомлення. Роль емоційно-вольової сфери особистості V Переважно на основі процесів уяви формується образ «прспективного Я», функція якого полягає в проектуванні свого життя. V Уява бере активну участь у формуванні можливого, майбутнього та ідеального «Я» особистості. Роль уяви у становленні самосвідомості V в онтогенезі самосвідомість розвивається в міру ускладнення соціальних зв’язків дитини, суттєвою умовою її виникнення є засвоєння мовлення. Роль мовлення в становленні самосвідомості V визначає організацію поведінки, глибину процесу самоусвідомлення, самооцінки та самокерування. Роль мислення в становленні самосвідомості Структуру самосвідомості складають розуміння себе як суб'єкта мислення, диференціація “своїх” і “чужих” думок, усвідомлення ще не вирішеної проблеми, мотивів своєї мисленєвої діяльності. Мислення як процес формування знань про власне мислення, якості розуму, тобто виникають думки про думки, роздуми про мислення. v завдяки операціям узагальнення, аналізу, синтезу, судження особистість формує стійкі концепти про самого себе, які утворюють консистентну структуру, яка реалізується у ставленні до себе та «Я-концепції» особистості (Н.І.Сарджвеладзе); v формує знання про себе, є основою рефлексії; v підтримує внутрішню узгодженість і стійкість Я; v керує потребово-мотиваційною сферою через опосередковане пізнання власних станів; v у зв’язку з розвитком мовлення виникає можливість розрізняти сигнали, що поступають ззовні та з середини і присвоювати їм різні назви, тобто у людини виникають передумови виділення себе з навколишнього світу (І.М.Сеченов). v Отже, мовлення є суттєвою умовою виникнення процесу усвідомлення себе, оформлення знань про себе та ставлень до себе у словах, що наділені відповідним змістом. v Процеси уяви конструюють можливе «Я» та ідеальне Я, через співвідношення та співставленням змісту реального буття особистості «тут та тепер» з можливими та ідеальними проявами особистості. Емоції та переживання формують самооцінку та емоційно-оцінне ставлення, що виявляються: v в породженні суб’єктивного ставлення людини до себе за критерієм позитивності/негативності; v в усвідомленні цінності власної особистості та її ставлень для себе; v в організації поведінки; v визначає: значимі відчуття, образи власного тіла, переживання та спонукання людини; v міру стійкості та постійності власної особистості; v значиму діяльність людини, на основі оцінки якої роблять висновки стосовно свого «Я»; Читайте також:
|
|||
|