МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мислення як процес формування будь-якого знання про себе, яке реалізується у підтримці внутрішньої узгодженості, стійкості “Я” та адекватній оцінці своїх можливостей.Пам'ять реалізує відчуття безперервності та наступності самосвідомості у разі зміни зовнішніх умов і самої особистості. Увага відповідає за вибірковість та стійкість в усвідомленні себе. Сприймання виявляється в константності образів та забезпечує стійкість усвідомлення людиною себе у часі, тобто ототожнення особистості із самою собою в минулому, майбутньому та теперішньому. V Функціонування захисних механізмів особистості. Внутрішні фактори становлення самосвідомості Тема 3: Фактори формування самосвідомості Модуль 2. Становлення самосвідомості в онтогенезі ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ Модель простору-Я Схема 2
П’ятий етап. Таким чином, розроблена модель “простору-Я” узгоджується з основними теоретичними поглядами на проблему Я в психології; охоплює базові компоненти “простору-Я”; доводить змістовну відмінність понять самосвідомість, “Я-усвідомлення”, “Я-образ” та “Я-концепція”; чітко визначає місце та зміст “Я-концепції”, дає можливість розглядати “Я-концепцію”, як центральну категорію особистості. 1. Роль психічних процесів у формуванні та функціонуванні самосвідомості. 2. Значення емоційно-вольової сфери у формуванні та функціонуванні самосвідомості. 3. Значення потреб та мотивів у формуванні та функціонуванні самосвідомості. 4. Захисні механізми особистості у формуванні та функціонуванні самосвідомості. 5. Вплив соціального оточення на формуванні та функціонування самосвідомості особистості. Основні поняття теми: внутрішні та зовнішні фактори формування самосвідомості; психічні процеси; захисні механізми особистості; соціалізація; ідентифікація, відчуження та порівняння. v Функціонування психічних явищ (пізнавальні процеси, емоційно-вольова та отребово-мотиваційна сфери, спрямованість особистості) Необхідні умови розвитку самосвідомості та інтеграції цілісного Я особистості (Р.М.Грановська) В самосвідомості вділяються два види мислення (за О.К.Тихомировим) Джерелом мисленєвої діяльності при формуванні та зміні самосвідомості є невідповідність, протиріччя знань про себе: а) отриманих від інших людей; б) здобутих самостійно стосовно різних сфер життєдіяльності. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|