МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мислення як процес формування будь-якого знання про себе, яке реалізується у підтримці внутрішньої узгодженості, стійкості “Я” та адекватній оцінці своїх можливостей.Пам'ять реалізує відчуття безперервності та наступності самосвідомості у разі зміни зовнішніх умов і самої особистості. Увага відповідає за вибірковість та стійкість в усвідомленні себе. Сприймання виявляється в константності образів та забезпечує стійкість усвідомлення людиною себе у часі, тобто ототожнення особистості із самою собою в минулому, майбутньому та теперішньому. V Функціонування захисних механізмів особистості. Внутрішні фактори становлення самосвідомості Тема 3: Фактори формування самосвідомості Модуль 2. Становлення самосвідомості в онтогенезі ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ Модель простору-Я Схема 2
П’ятий етап. Таким чином, розроблена модель “простору-Я” узгоджується з основними теоретичними поглядами на проблему Я в психології; охоплює базові компоненти “простору-Я”; доводить змістовну відмінність понять самосвідомість, “Я-усвідомлення”, “Я-образ” та “Я-концепція”; чітко визначає місце та зміст “Я-концепції”, дає можливість розглядати “Я-концепцію”, як центральну категорію особистості. 1. Роль психічних процесів у формуванні та функціонуванні самосвідомості. 2. Значення емоційно-вольової сфери у формуванні та функціонуванні самосвідомості. 3. Значення потреб та мотивів у формуванні та функціонуванні самосвідомості. 4. Захисні механізми особистості у формуванні та функціонуванні самосвідомості. 5. Вплив соціального оточення на формуванні та функціонування самосвідомості особистості. Основні поняття теми: внутрішні та зовнішні фактори формування самосвідомості; психічні процеси; захисні механізми особистості; соціалізація; ідентифікація, відчуження та порівняння. v Функціонування психічних явищ (пізнавальні процеси, емоційно-вольова та отребово-мотиваційна сфери, спрямованість особистості) Необхідні умови розвитку самосвідомості та інтеграції цілісного Я особистості (Р.М.Грановська) В самосвідомості вділяються два види мислення (за О.К.Тихомировим) Джерелом мисленєвої діяльності при формуванні та зміні самосвідомості є невідповідність, протиріччя знань про себе: а) отриманих від інших людей; б) здобутих самостійно стосовно різних сфер життєдіяльності. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|