МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЗАПИТАННЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ лекції № 3.1.Форми навчання у вищих навчальних закладах. 2. Форми організації навчального процесу та види навчальних занять. 3. Лекція як основний вид навчального заняття. 4. Семінарські заняття в КМСОНП. 5. Практичне заняття в КМСОНП. 6. Лабораторні роботи в КМСОНП. 7. Особливості організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи підготовки фахівців. 8. Індивідуальна та самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. 9. Суб'єкти навчально-виховного процесу. 10. Класифікація методів та технологій навчання. 11. Комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни. 12. Педагогічний контроль в КМСОНП. 13. Види і форми контролю знань. 14. Рейтинговий контроль знань. 15. Комплексна діагностика навчальних досягнень студентів.
Що означає термін: ♦Кредитно-модульпа система організації навчального процесу— це модель організації навчального процесу, яка ґрунтується на поєднанні модульних технологій навчання та залікових освітніх одиниць (залікових кредитів). ♦Заліковий кредит– це одиниця виміру навчального навантаження, необхідного для засвоєння змістових модулів або блоку змістових модулів. ■ Модуль– задокументована завершена частина освітньо-професійної програми (навчальної дисципліни, практики, державної атестації), що реалізується відповідними формами навчального процесу. ♦Змістовий модуль– це система навчальних елементів, що поєднані за ознакою відповідності певному навчальному об'єктові. Технологія навчання – це системний метод організації навчання, спрямований на оптимальну побудову і реалізацію навчально-виховного процесу, заснованого на діяльному підході, який забезпечує інтенсифікацію навчання. Методичне забезпечення – це система взаємодії викладача та студента, що включає, окрім методичного оснащення (навчальних і робочих програм, методичних розробок, дидактичних посібників) такі компоненти, як апробація та впровадження у практику ефективних моделей, методик, технологій тощо. Курсова робота – один із видів індивідуальних завдань навчально-дослідиицького, творчого чи проектно-конструкторського характеру, який має на меті не лише поглиблення, узагальнення і закріплення знань студентів з навчальної дисципліни, а й застосування їх при вирішенні конкретного фахового завдання і вироблення вміння самостійно працювати з навчальною і науковою літературою, електронно-обчислювальною технікою, лабораторним обладнанням, використовуючи сучасні інформаційні засоби та технології. Курсова робота є окремим заліковим кредитом навчальної дисципліни і оцінюється (визначається рейтинг) як самостійний вид навчальної діяльності студента. * Дипломна робота — це індивідуальне завдання науково-дослідницького чи проектно-конструкторського характеру, яке виконує студент на завершальному етапі фахової підготовки спеціаліста і є однією із форм виявлення теоретичних і практичних знань, вміння їх застосовувати при розв 'язуванні конкретних наукових, технічних, економічних, соціальних та виробничих завдань * Магістерська робота — індивідуальне завдання творчого науково-дослідницького, проектно-конструкторського характеру, яке виконує магістрант, на завершальному етапі * Самостійна робота студента — це основний засіб оволодіння навчальним матеріалом під керівництвом викладача час, вільний від обов 'язкових навчальних занять. Лекція– традиційно провідна форма організаційно-методичиої основи усіх видів навчальних занять. Її головна дидактична мета – формування орієнтовного підґрунтя наступного засвоєння студентами навчального матеріалу. Як головна ланка дидактичного циклу навчання, вона виконує наукові, гуманістичні, виховні, методологічні та фахові функції.
Тема 4: Фахова підготовка у вищому навчальному закладі: вступ до спеціальності ПЛАН 1 .Економічна освіта: стан, досягнення, проблеми розвитку. 2. Освітньо-кваліфікаційна характеристика. Ключові поняття > Економічна освіта > Концепція розвитку економічної освіти (у додатках навч. посібника «Педагогіка вищої школи») > Напрями розвитку економічної освіти > Освітньо-кваліфікаційна характеристика > Професійне призначення фахівця > Кваліфікаційні вимоги до фахівця > Професійні роботи > Випускник університету > Якість освіти > Якість випускника Читайте також:
|
||||||||
|