Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стиль керівництва.

 

Стиль керівництва - це характеристика процесу узгодження роботи своїх підлеглих. Успіх застосування того чи іншого стилю залежить від багатьох складових: змісту задачі і термінів її вирішення; особи керівника; особливостей колективу та виконавця; специфіки "поточного моменту" та інших факторів.

Під стилем розуміють манеру поведінки керівника по відношенню до підлеглих, що дозволяє впливати на них і примушувати робити те, що на поточний момент потрібно. Існують дві основні "стильові шкали":

1) "шкала влади", діапазон якої поширюється від цілковитої демократії до абсолютної автократії. Тут розглядається відношення керівника до своїх підлеглих як до суб'єктів управління;

2) "шкала надання переваг", на якій відображається відношення керівника до підлеглих як до об'єктів управління.

По "шкалі влади" стилі керівництва поділяються на кілька видів, наприклад, на авторитарний, демократичний і ліберальний. Їхні особливості наведені в табл. 6.5.1.

 

Таблиця 6.5.1.

Характеристика стилів керівництва

 

Параметри взаємодії Стилі керівництва
керівників з підлеглими Авторитарний Демократичний Ліберальний
1. Прийоми прийняття рішення Одноособово вирішує питання Перед прийняттям рішення радиться з підлеглими Чекає вказівок від керівництва або рішення наради
2. Засіб доведення рішення до виконавців Наказує, розпоряджається, командує Пропонує, прохає Прохає, умовляє
3. Розподіл відповідальності Бере на себе або перекладає на підлеглих Розподіляє відповідальність відповідно до переданих повноважень Знімає з себе будь-яку відповідальність
4. Відношення до ініціативи Пригнічує Заохочує, використовує в інтересах справи Віддає ініціативу в руки підлеглих
5. Відношення до підбору кадрів Боїться кваліфікованих робітників Підбирає грамотних робітників Підбором кадрів не займається
6. Відношення до нестатку власних знань Все знає - все вміє Постійно підвищує свою кваліфікацію, враховує критику Поповнює свої знання і заохочує це у підлеглих
7. Стиль спілкування Тримає дистанцію, не товариський Дружньо налаштований, полюбляє спілкування Боїться спілкування, спілкується з підлеглими тільки з їх ініціативи
8. Характер відносин з підлеглими Диктується настроєм Рівна манера поведінки, постійний самоконтроль М'який, поступливий
9. Відношення до дисципліни Прихильник формальної жорсткої дисципліни Прибічник розумної дисципліни, здійснює диференційований підхід до людей Вимагає формальної дисципліни
10. Відношення до морального впливу на підлеглих Вважає покарання основним засобом стимулювання. Заохочує тільки по святам Використовує різноманітні види стимулів, не завжди орієнтуючись на свята Діє приблизно як демократ

 


Читайте також:

  1. Види текстильних волокон.
  2. Вимоги до мастильних матеріалів
  3. Вторинне покриття вивороту килима текстильним матеріалом
  4. Гармонійний стиль сімейного виховання
  5. Господарські організації – органи господарського керівництва.
  6. Детермінанти ефективності менеджера як лідера зі змін: особистість лідерів зі мін, загальна ситуація, стиль лідерства та управління
  7. Життєвий культурний стиль
  8. Забезпечення безперервності планового керівництва.
  9. ЗАВДАННЯ 6. Перечитайте текст «Науковий стиль», і опираючись на інформацію ЗАВДАННЯ 11, 13 розд. ІІ, складіть резюме наукового тексту.
  10. Загально-літературний стиль
  11. Запобігливий стиль сімейного виховання
  12. Зародження ” М. Стельмаха як письменника. Риси творчості та стильові пошуки.




Переглядів: 536

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мотивація досягнення цілей. | Управління конфліктами та стресами.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.