Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загально-літературний стиль

Газетно-публіцистичний стиль

Говоріння. Мовленнєва діяльність.

1. Ви кореспондент газети «…» і хочете написати статтю про …..

1.1 Візьміть інтерв’ю в …

Питання…

1.2 Яка інформація в першу чергу вам буде потрібна для написання статті?

1.3 З чого ви б почали статтю, чим закінчили?

2. Ви телеведучий передачі «….»

2.1 Які теми хвилюють вас?

2.2 Які теми ви б хотіли обговорити в своїй передачі?

2.3 Ви хочете познайомити глядачів з життям та творчо. Діяльністю відомого режисера (спортсмена, співака…)

а) відрекомендуйте його;

б) коротко повідомте телеглядачів про діяльність …. (інформація, спец-тексти спочатку читаються, вивчаються);

в) поставте … декілька запитань, пов’язаних з перспективою в його діяльності.

3. Ви приїхали з друзями в кемпінг.

Дізнайтеся у власника (директора тощо) де можна поставити намети, покупатися, погуляти, потанцювати, які можна організувати екскурсії (подорожі), що вам порадять подивитися в довкіллі? Де можна приготувати їжу тощо.

4. Розкажіть за малюнками, що відбулося в подорожі, на екскурсії, в кемпінгу тощо.

5. Що потрібно робити, щоб довго жити.

6. Як зорієнтуватися в готелю? Як купити квитки на літак (поїзд тощо).

Розмова з адміністратором готелю

з касиром …

7. Як зорієнтуватися в чужому місті.

Як потрапити …

Як дістатися …

Як дійти (доїхати) …

Уявіть собі, що ви приїхали в Лондон. Дайте відповідь на питання ваших співбесідників.

Як ви доїхали? Скільки годин тривала подорож? За яким маршрутом ви їхали? Ви перший раз у Лондоні? Скільки часу ви тут будете? Що робитимете? З якого міста ви приїхали. Де воно знаходиться. Розкажіть про нього? Де ви хочете побувати в Лондоні?

8. Як розповісти свою біографію? Як охарактеризувати членів родини? (день, рік, число, місце народження, навчання, робота батьків, квартира (дім, брати, сестри), вік, навчання, професія, соціальний статус), дитинство, вступ до школи, улюблені предмети, захоплення (зацікавлення), уподобання в школі. Як розповісти про життя родини (робота, навчання, вільний час). Опишіть квартиру (дім).

9. Розповідь про себе. Родина, друзі, їхні характери, уподобання. Використайте лексику: __________(вік, характер, соціальний статус, уподобання, навчання/робота тощо).

10. Як можна познайомитися? Як запросити в гості тощо.

11. Ви одержали лист від товариша/товаришки з Англії. Перекажіть цей лист. Напишіть відповідь.

12. Як розповісти про навчання в школі? Як обговорити питання обрання професії? Що ви знаєте про навчання англійської молоді? Пропонується певний лексичний матеріал.

13. Інсценуйте діалоги про навчання в школах України й Англії (обрання професії, улюблені предмети, вільний час, екскурсії, вивчення англійської мови в українській школі).ю

14. Пропонується усне анкетування про обрання професії. Як висловитися про вмотивування обрання професії (ким ви хотіли стати в дитинстві? Чи здійснилася ваша мрія? Чи пов’язані ваші улюблені шкільні дисципліни з майбутньою професією? Ким ви хочете стати зараз і чому?

15. Вгадайте мою професію. Я працюю, але ніколи завчасно не знаю, що мені потрібно буде робити наступного дня. У мене немає впевненості, що і після закінчення робочого дня я буду вільний. Мене можуть викликати на роботу навіть уночі. Ті, кому потрібні мої знання, часто не раді зустрічі зі мною. Незважаючи на це, я намагаюся допомогти тим, з ким повинен працювати і завжди бажаю їм щастя і здоров’я.

16. Складіть діалоги (запрошення до театру, на концерт, на вечір в клубі, вечірку тощо).

17. Розкажіть про фільм, що нещодавно вийшов на екрани кінотеатрів. Як він називається? Хто автор сценарію, хто режисер? Чи це відомий режисер? Які фільми він вже створив? Хто виконує головні ролі? Яка студія поставила фільм? Яким проблемам присвячується фільм? Передайте його зміст.

18. Представте свою улюблену книгу. Які слова і словосполучення вам будуть потрібні для цього. (автор, назва, жанр, коли написана, основний зміст, де відбуваються події, головні герої, особисте оцінювання книги).

19. Ви щодня читаєте газету? Яку? Які статті ви частіше читаєте? Які статті, на ваш погляд, викликають зацікавлення? І чому?

20. Ваші друзі повинні приїхати до вас з Ліверпулу. Розкажіть їм через які міста вони їхатимуть.

21. Опишіть своїми словами, що таке транспортний засіб руху, пішеходна зона, стоянка таксі, перехід, перехрестя.

22. Опишіть гостю з Англії центр вашого міста. Вжийте такі слова і словосполучення ….

23. Яке ваше ставлення до спорту? Який вид спорту ваш улюблений, яким видом спорту ви займаєтеся?

24. Зробіть висновки про характери людей, спираючись на висловлювання:

Сергій годинами сидить за підручниками…

Галя займається мало, до уроків готується рідко, до школи іноді запізнюється…

Юрко вчиться легко, йому завжди весело, він навіть радіє, коли помиляються інші…

Катерину всі люблять, вона дуже мила, ставиться до інших з повагою…

Руслана весела, не дуже серйозна дівчина, вона занадто швидко вирішує своїх проблеми…

Сашкові вчитися важко, у нього погані оцінки, але він старається, звертається до вчителів й учнів по допомогу.

Ольга серйозно ставиться до проблем, вона швидко їх розуміє і добре вирішує.

25. Опишіть зовнішність і характер одного з ваших однокласників.

26. Опишіть двох кіно героїв. Візьміть одного позитивного, на ваш погляд, другого – негативного.

27. Опишіть зовнішність і характер вашого вчителя з англійської мови.

28. В одній із шкіл провели письмове опитування старшокласників, де вони висловили свою думку про проблеми сім’ї, шлюбу, сексуального життя. Прочитайте результати анкети, висловіться про це.

1. Практично всі юнаки й дівчата обов’язково одружуються. 2. Тільки 65% оцінюють одруження своїх батьків як вдале. 3. Біля 50% спокійно ставляться до перспектив пожити в громадянському шлюбі. 4. На питання про незайманість дівчини відмовилися відповідати 19 юнаків і 7 дівчат. Тема стара і обговорення її немає реакції. 5. Половина дівчат живе статевим життям. 6. Шість юнаків вважають, що їхня майбутня дружина повинна бути незайманою. 7. Дві учениці 10-го класу вже з минулого року живуть в родині своїх хлопців. 8. На думку прихильників пробного шлюбу в ранніх одруженнях немає нічого нового і поганого. 9. Один юнак і одна дівчина живуть разом і не хочуть узаконювати свої стосунки, так вони почуваються вільнішими. 10. В очах опитаних престиж сім’ї падає.

 

29. Що ви особливо оцінюєте в дружбі?

30. Як ви розподіляєте ваш час? Яке заняття потребує найбільше час?

31. Розкажіть вашим англомовним друзям про свята, які відмічають в Україні, про традиції й звичаї українського народу.

32. Поясніть смисл прислів’їв:….

33. Як ви знаєте географію Англії. Дайте відповідь на питання (України …).


Читайте також:

  1. Види текстильних волокон.
  2. Вимоги до мастильних матеріалів
  3. Вторинне покриття вивороту килима текстильним матеріалом
  4. Детермінанти ефективності менеджера як лідера зі змін: особистість лідерів зі мін, загальна ситуація, стиль лідерства та управління
  5. Життєвий культурний стиль
  6. Зародження ” М. Стельмаха як письменника. Риси творчості та стильові пошуки.
  7. Індивідуальний стиль Григора Тютюнника
  8. Індивідуальний стиль трудової діяльності
  9. Індивідуальний стиль управління.
  10. Коучинг як новий стиль менеджменту персоналу, сутність та сенс коучингу
  11. Методологічна свідомість. Методи та стиль мислення в сучасному управлінні.




Переглядів: 951

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Штучна ситуація | Плоскогір'я і рівнини Феноскандії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.