МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Штучна ситуація1. Посилення на реальну подію (матч, виставу, день народження, концерт тощо). 2. Наочність, що моделює зовнішній світ (малюнки, картини, кінофільми, діафільми). 3. Усний (словесний) опис і ситуація уявлення. 4. Текст, який розповідає про предмет можливої комунікації. 5. Запропонувати комунікативне завдання, де конкретизується, що учні повинні зробити. Ситуація конкретизує зміст висловлювання, пов’язане з певною темою. У формуванні теми перед учнями ставиться завдання – про що говорити, а в формулюванні ситуації – як, для чого, чому, з якою метою. Класифікація опор з метою розвитку мовленнєвого вміння. Трампліном, від якого можна відштовхуватись, щоб здійснити «стрибок у вільне мовлення» мають стати опори, з допомогою яких організуються мовні вправи. Приклад – з російської мови (автобіографія). Словесні опори: словосполучення, фори часу (дата, потім вихід у мовлення) – вони обов’язкові під час формування навичок у говорінні, але недопустимі на етапі розвитку мовного вміння. Послідовність використання опор. Це необхідна умова динамічного розвитку самостійності. Поділ пор на мовні і графічні. Завдяки опорам процес розвитку мовного вміння стає керованим. Функція опор: вони слугують зовнішньою опорою «внутрішніх дій» студента. Згадати опори з перед текстової роботи ділового мовлення. Формування граматичних навичок у навчанні говоріння. Граматичні навички мовлення характеризуються такими ознаками як автоматизованість, гнучкість та стійкість та формуватися поетапно. Граматичні навички поділяються на репродуктивні і рецептивні. Репродуктивні. Це коли той, хто говорить щоб здійснити свій комунікативний намір повинен спочатку вибрати граматичну структуру яка б відповідала даній ситуації мовлення: запитання, прохання, заперечення, ствердження тощо. Формуються ці граматичні структури у процесі вивчення мови (частини мови на синтаксичній основі). Напр. – доконаний недоконаний вид. – Вибирайте для висловлювання потрібний. Дієслова у різних формах – вибираєте. Група слів, які відповідають на різні питання: коли, де, як, з ким – вибираєте тощо. Рецептивні навички – сприймання звукового образу граматичної структури. Сприймання супроводжується розпізнаванням граматичних форм та співвідношення їх з певним значенням. Кожна мовленнєва одиниця має свою структуру, яка віддзеркалює певні зв’язки між її компонентами. Розрізняють 1) рівень словоформи слово в його граматичній формі); 2) рівень вільного словосполучення; 3) рівень речення; 4) рівень понад фразової єдності (відрізок мовлення, який складається з 5) рівень цілого тексту.
М о д е л ь У кого є що хто немає кого? чого? Хтомає кого? що? Батько хоче, щоб я поїхав… Щоб бути здоровим, треба займатися спортом. умова
Вдосконалення аудіовізуального (сприймання на слух із зоровою опорою) методу в процесі навчання говоріння (фільми, діафільми, діапозитиви; учні повторюють за диктором)
Читайте також:
|
||||||||
|