МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Штучна ситуація1. Посилення на реальну подію (матч, виставу, день народження, концерт тощо). 2. Наочність, що моделює зовнішній світ (малюнки, картини, кінофільми, діафільми). 3. Усний (словесний) опис і ситуація уявлення. 4. Текст, який розповідає про предмет можливої комунікації. 5. Запропонувати комунікативне завдання, де конкретизується, що учні повинні зробити. Ситуація конкретизує зміст висловлювання, пов’язане з певною темою. У формуванні теми перед учнями ставиться завдання – про що говорити, а в формулюванні ситуації – як, для чого, чому, з якою метою. Класифікація опор з метою розвитку мовленнєвого вміння. Трампліном, від якого можна відштовхуватись, щоб здійснити «стрибок у вільне мовлення» мають стати опори, з допомогою яких організуються мовні вправи. Приклад – з російської мови (автобіографія). Словесні опори: словосполучення, фори часу (дата, потім вихід у мовлення) – вони обов’язкові під час формування навичок у говорінні, але недопустимі на етапі розвитку мовного вміння. Послідовність використання опор. Це необхідна умова динамічного розвитку самостійності. Поділ пор на мовні і графічні. Завдяки опорам процес розвитку мовного вміння стає керованим. Функція опор: вони слугують зовнішньою опорою «внутрішніх дій» студента. Згадати опори з перед текстової роботи ділового мовлення. Формування граматичних навичок у навчанні говоріння. Граматичні навички мовлення характеризуються такими ознаками як автоматизованість, гнучкість та стійкість та формуватися поетапно. Граматичні навички поділяються на репродуктивні і рецептивні. Репродуктивні. Це коли той, хто говорить щоб здійснити свій комунікативний намір повинен спочатку вибрати граматичну структуру яка б відповідала даній ситуації мовлення: запитання, прохання, заперечення, ствердження тощо. Формуються ці граматичні структури у процесі вивчення мови (частини мови на синтаксичній основі). Напр. – доконаний недоконаний вид. – Вибирайте для висловлювання потрібний. Дієслова у різних формах – вибираєте. Група слів, які відповідають на різні питання: коли, де, як, з ким – вибираєте тощо. Рецептивні навички – сприймання звукового образу граматичної структури. Сприймання супроводжується розпізнаванням граматичних форм та співвідношення їх з певним значенням. Кожна мовленнєва одиниця має свою структуру, яка віддзеркалює певні зв’язки між її компонентами. Розрізняють 1) рівень словоформи слово в його граматичній формі); 2) рівень вільного словосполучення; 3) рівень речення; 4) рівень понад фразової єдності (відрізок мовлення, який складається з 5) рівень цілого тексту.
М о д е л ь У кого є що хто немає кого? чого? Хтомає кого? що? Батько хоче, щоб я поїхав… Щоб бути здоровим, треба займатися спортом. умова
Вдосконалення аудіовізуального (сприймання на слух із зоровою опорою) методу в процесі навчання говоріння (фільми, діафільми, діапозитиви; учні повторюють за диктором)
Читайте також:
|
||||||||
|