Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Індивідуальний стиль Григора Тютюнника

План

Олесь Гончар. Краса і сила кохання як матеріал художнього осмислення

ІV семестр

План

Ліна Костенко «Маруся Чурай». Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини

План

Василь Симоненко. Своєрідність громадянської та інтимної лірики поета

План

1. Своєрідність сюжету і композиції «Зачарованої Десни».

2. Змалювання письменником народних характерів.

3. Майстерність Довженка як пейзажиста і портретиста.

4. Велич і трагедія Довженка—митця.

 

Рекомендована література

1. Довженко О. Господи, пошли мені сили: Щоденник, кіноповісті, оповідання, фольклорні записи, листи, документи. -Харків, 1994.

2. Довженко і світ: Творчість О. Довженка в контексті світової культури. - К., 1974.

3. Кошелівець І. Олександр Довженко. Спроба творчої біографії. - Мюнхен, 1980.

4. Куценко М. Український геній у вигнанні: Олександр Довженко // Слово і час- 1997.-№5-6.

 

Практичне заняття 4 (2 години)

1. Основні мотиви поезії Василя Симоненка.

2. Ідейно — естетичні особливості вірша «Лебеді материнства».

3. Гуманістичний пафос поезії «Є тисячі доріг...».

4. Мелодійність, зв'язок з народною піснею («Задивляюсь у твої зіниці», «Ну скажи, хіба не фантастично...»).

5.Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі ( « Я...») Щирість, простота, безпосередність у вираженні інтимних почуттів.

 

Рекомендована література

1. Вітренко Р. «Україно! Ти - моя молитва...» // Укр.мова і літ. в школі. -1991.-№12.

2. Гончар О. Витязь молодої української поезії // Симоненко В. Лебеді материнства. К., 1981.

3. Ткаченко А. Василь Симоненко. - К., 1990.

Семінар 2 (2 години)

1. Роман у віршах «Маруся Чурай» - твір, в якому на національному ґрунті порушено важливі суспільні та філософські проблеми.

2. Любов і зрада, пісня й історія — ідейно — естетичні начала, що визначають багатство поліфонії твору.

3. Роман «Маруся Чурай» - енциклопедія життя українського народу XVII століття.

Рекомендована література

1. Брюховецький В. Ліна Костенко. — К., 1990.

2. Гусар-Струк Д. Історичний роман Ліни Костенко// Сучасність. - 1990. -№5.

3. Клочек Г. Історичний роман Ліни Костенко« Маруся Чурай». - Кіровоград, 1998.

4. Симоненко В. Краса без красивостей // Слово і час. – 1990.— №3.

 

 

Практичне заняття 1 (2години)

новели «За мить щастя», «Залізний острів»

1. Узагальнений образ миті життя, філософія миті щастя людини («За мить щастя»).

2. Новела — засторога «Залізний острів». Символіка танку юних Віталика і Тоні на розпеченій палубі затонулого крейсера.

3. Художня майстерність письменника.

 

Рекомендована література

1. Вінок пам'яті Олеся Гончара: Спогади. Хроніка. - К., 1997.

2. Гуменний М. Олесь Гончар: Книга для вчителя. — К., 1991.

3. Жулинський М. Олесь Гончар: творчість як доля// Українська мова і література в школі. - 1991. - №11. - 12.

4. Погрібний А. Олесь Гончар. - К., 1989.

Практичне заняття 2 (2години)


Читайте також:

  1. Види текстильних волокон.
  2. Вимоги до мастильних матеріалів
  3. Вторинне покриття вивороту килима текстильним матеріалом
  4. Детермінанти ефективності менеджера як лідера зі змін: особистість лідерів зі мін, загальна ситуація, стиль лідерства та управління
  5. Життєвий культурний стиль
  6. Загальний аналіз ризику і проблем безпеки. Індивідуальний і груповий ризик. Концепція прийнятного ризику.
  7. Загально-літературний стиль
  8. Зародження ” М. Стельмаха як письменника. Риси творчості та стильові пошуки.
  9. Індивідуальний метод обліку кількості знесених яєць проводять у селекційних стадах, застосовують для цього контрольні гнізда, або утримання в індивідуальних клітках.
  10. Індивідуальний облік яєчної продуктивності та інкубації яєць.
  11. Індивідуальний підхід до психокорекції А. Адлера
  12. Індивідуальний план аспіранта, порядок складання і контролю




Переглядів: 1248

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Олександр Довженко «Зачарована Десна»: автобіографічна основа, сповідальність оповіді. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті | Завдання для самостійного опрацювання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.