Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ І ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ ЗА РОЗДІЛОМ І.

1. На підставі яких фактів можна стверджувати, що математична освіта найважливіший компонент загальної культури людини?

2. Що є предметом дослідження МНМ?

3. Які два шляхи оволодіння математичними знаннями, вміннями і навичками відомі?

4. Доведіть, що МНМ є наукою!

5. Які завдання МНМ?

6. Який зміст МНМ?

7. Як і коли виникла МНМ?

8. Які два види зв’язків існують між МНМ та іншими науками?

9. Чому філософія складає методологічну основу для МНМ?

10. У чому суть зв’язків між МНМ і педагогікою?

11. Як МНМ пов’язана з математикою?

12. Чому МНМ спирається на логіку?

13. У чому проявляються зв’язки між МНМ і психологією?

14. Як МНМ пов’язана з соціологією, кібернетикою?

15. Для чого потрібно вивчати МНМ?

16. Дайте характеристику теоретичних методів дослідження.

17. Дайте характеристику експериментальних методів дослідження.

18. Чому всяке дослідження повинні розпочинатися з вивчення та аналізу літератури з проблеми, яка Вас зацікавила?

19. У чому суть методу спостереження та які вимоги ставляться до його організації?

20. Дайте характеристику бесіди та анкетування як методів методичного дослідження!

21. Яка мета вивчення та аналізу продуктів діяльності школярів та вчителів?

22. Які є види педагогічних експериментів? У чому їх суть?

23. Чому цілі навчання математики поділяють на три групи? Чи є інші підходи до їх класифікації?

24. Дайте характеристику ТМО визначення загальноосвітніх цілей навчання математики!

25. Які ТМО створення цілей навчання математики у початкових класах?

26. Дайте характеристику ТМО визначення виховних цілей навчання математики!

27. У чому суть розвивальних цілей навчання математики молодших школярів?

28. Чому зміни у змісті шкільного курсу математики відбуваються нерівномірно?

29. Що заважає проведенню реформ змісту шкільної математичної освіти?

30. Чому традиційний курс математики у початковій школі перестав задовольняти сучасні вимоги?

31. Які принципи покладено в основу нині діючої програми з математики у І-ІУ класах?

32. Який матеріал складає зміст курсу математики початкових класів?

33. Який матеріал включається до арифметичної, алгебраїчної, геометричної частини курсу математики початкової школи?

34. Які види величин розглядаються у курсі математики І-ІУ класів?

35. Яка мета розгляду у курсі математики початкових класів текстових задач?

36. Проаналізувати, замалювати і запам’ятати схему побудови початкового курсу математики (див. [3] - с. 9).

37. У чому суть лінійної та концентричної побудови курсу математики? Які їх переваги та недоліки?

38. Які концентри і чому саме виділені у початковому курсі математики?

39. Які закономірності можна віднести до ТМО побудови курсу математики початкової школи?

40. Які особливості побудови курсу математики І-ІУ класів?

41. Які існують три трактування принципу наступності?

42. Що таке наступність у навчанні?

43. Які сторони навчального процесу повинен охоплювати принцип наступності?

44. Які умови повинні виконуватися для здійснення наступності у викладанні математики у І-ІУ і У-УІ класах?

45. У чому проявляється наступність у навчанні математики між І-ІУ і У-УІ класами?

46. Провести порівняльний аналіз вимог до знань, умінь і навичок учнів на кінець ІУ класу та на початок У класу.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. Завдання на проект.
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  9. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  10. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  11. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  12. IV. Питання самоконтролю.




Переглядів: 630

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зв'язок курсів математики І-ІУ і У-УІ класів та наступність у їх вивченні. | МОДУЛЬ І. «ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.