Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ ТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ЗА МОДУЛЕМ ІУ.

1. Розробіть фрагмент особистісно-зорієнтованого уроку для випадку таблиці № 9.1.

2. Розробіть фрагмент особистісно-зорієнтованого уроку для ознайомлення учнів з квадратним дециметром, квадратним метром.

3. На основі вивчення альтернативних підручників з математики для початкових класів провести порівняльний аналіз системи вправ, яка використовується в них для формування уявлень учнів про місткість і літр.

4. На основі аналізу підручників з математики для 1 та 2 класів визначіть, які види задач, пов’язаних з формування уявлень учнів про ціну, кількість і вартість, є в них.

5. Розробити фрагменти особистісно-зорієнтованих уроків для роботи над вправами 1, 4, 5, 8, 14 і 15.

6. На основі аналізу діючої програми з математики встановити послідовність ознайомлення учнів з одиницями часу.

7. Підготуйте особистісно-зорієнтований фрагмент уроку, на якому ознайомлюватимемо учнів з добою, годиною, хвилиною, секундою.

8. Підготуйте фрагмент уроку, на якому діти ознайомлюються з алгоритмами виконання дій віднімання складених іменованих чисел, дій множення і ділення складеного іменованого числа на натуральне число.

9. Підготуйте особистісно-зорієнтовані фрагменти уроків, на яких розв'язуються вправи третього і четвертого виду.

 

МОДУЛЬ УІ. «ТМО ВИВЧЕННЯ АЛГЕБРАЇЧНОГО ТА ГЕОМЕТРИЧНОГОМАТЕРІАЛУ В КУРСІ МАТЕМАТИКИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ».

ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 6.1. (ЗМ61): «ТМО ВИВЧЕННЯ АЛГЕБРАЇЧНОГО МАТЕРІАЛУ В КУРСІ МАТЕМАТИКИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ».

ПЛАН.

1. ТМО розгляду алгебраїчного матеріалу в курсі математики початкових класів.

2. ТМО вивчення з молодшими школярами числових виразів і виразів, що містять змінну.

3. ТМО вивчення числових рівностей і нерівностей.

4. ТМО вивчення нерівностей, що містять змінну.

5. ТМО вивчення рівностей, що містять змінну, в тому числі і рівнянь.

6. ТМО формування уявлень учнів про функціональну залежність.

ЛІТЕРАТУРА: а) основна: [1] – с. – 309-329; [2] – с. 103-110, 178-184, 262-270, 344-348; [3] – с. 242-270; [4] – с. 247-252.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. Завдання на проект.
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  9. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  10. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  11. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  12. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.




Переглядів: 513

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТМО вивчення взаємозв’язку між пропорційними величинами. | ТМО розгляду алгебраїчного матеріалу в курсі математики початкових класів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.