ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ ТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ЗА МОДУЛЕМ ІУ.
1. Розробіть фрагмент особистісно-зорієнтованого уроку для випадку таблиці № 9.1.
2. Розробіть фрагмент особистісно-зорієнтованого уроку для ознайомлення учнів з квадратним дециметром, квадратним метром.
3. На основі вивчення альтернативних підручників з математики для початкових класів провести порівняльний аналіз системи вправ, яка використовується в них для формування уявлень учнів про місткість і літр.
4. На основі аналізу підручників з математики для 1 та 2 класів визначіть, які види задач, пов’язаних з формування уявлень учнів про ціну, кількість і вартість, є в них.
5. Розробити фрагменти особистісно-зорієнтованих уроків для роботи над вправами 1, 4, 5, 8, 14 і 15.
6. На основі аналізу діючої програми з математики встановити послідовність ознайомлення учнів з одиницями часу.
7. Підготуйте особистісно-зорієнтований фрагмент уроку, на якому ознайомлюватимемо учнів з добою, годиною, хвилиною, секундою.
8. Підготуйте фрагмент уроку, на якому діти ознайомлюються з алгоритмами виконання дій віднімання складених іменованих чисел, дій множення і ділення складеного іменованого числа на натуральне число.
9. Підготуйте особистісно-зорієнтовані фрагменти уроків, на яких розв'язуються вправи третього і четвертого виду.
МОДУЛЬ УІ. «ТМО ВИВЧЕННЯ АЛГЕБРАЇЧНОГО ТА ГЕОМЕТРИЧНОГОМАТЕРІАЛУ В КУРСІ МАТЕМАТИКИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ».
ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 6.1. (ЗМ61): «ТМО ВИВЧЕННЯ АЛГЕБРАЇЧНОГО МАТЕРІАЛУ В КУРСІ МАТЕМАТИКИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ».
ПЛАН.
1. ТМО розгляду алгебраїчного матеріалу в курсі математики початкових класів.
2. ТМО вивчення з молодшими школярами числових виразів і виразів, що містять змінну.
3. ТМО вивчення числових рівностей і нерівностей.
4. ТМО вивчення нерівностей, що містять змінну.
5. ТМО вивчення рівностей, що містять змінну, в тому числі і рівнянь.
6. ТМО формування уявлень учнів про функціональну залежність.
ЛІТЕРАТУРА: а) основна: [1] – с. – 309-329; [2] – с. 103-110, 178-184, 262-270, 344-348; [3] – с. 242-270; [4] – с. 247-252.