Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ ТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ЗА МОДУЛЕМ У.

1. На основі аналізу підручників з математики для І-ІУ класів з’ясувати, які задачі на додавання і віднімання, в яких темах і в якому класі вводяться вперше та виписати перші задачі кожного виду.

2. Знайти у стабільних підручниках з математики для І-ІУ класів та виписати по одній простій задачі, що розв'язуються діями додавання чи віднімання.

3. Підготувати особистісно-зорієнтований фрагмент уроку, на якому учні ознайомлюються із задачами на збільшення чи зменшення числа на кілька одиниць.

4. Підготувати фрагмент уроку, на якому з використанням особистісно-зорієнтованого підходу у школярів формується уміння здійснювати перевірку розв’язаної задачі способом складання оберненої.

5. На основі аналізу методичних посібників для вчителів та підручників з математики для І-ІУ класів з’ясувати, які вправи використовуються для підготовки молодших школярів до ознайомлення із задачами на різницеве порівняння.

6. Підібрати у діючих підручниках з математики для початкових класів по одній вправі кожного виду для підготовки дітей до ознайомлення з простими текстовими задачами на множення і ділення та підготувати особистісно-зорієнтовані фрагменти уроків, на яких вони вводяться.

7. Підготуйте особистісно-зорієнтований фрагмент уроку, на якому навчаємо дітей розв'язувати наступну задачу: “На кожній з восьми гілочок було по три сливи. Скільки всього було слив на восьми гілках?”.

8. На основі аналізу методичних посібників для вчителів підібрати приклади задач, які розв'язуються дією ділення.

9. Підготуйте фрагмент уроку, на якому учні по-різному ознайомлюються із розв’язуванням задачі на ділення на рівні частини.

10. Підготуйте особистісно-зорієнтований фрагмент уроку, на якому учні ознайомлюються з такою текстовою задачею на ділення на рівні частини: “8 зошитів роздали порівну 2 учням. Скільки зошитів одержав кожен учень?”.

11. На основі аналізу підручників з математики та методичних посібників для вчителів відшукати задачу на кратне порівняння та підготувати особистісно-зорієнтовані фрагменти уроку, на якому школярі ознайомлюються із задачею на кратне порівняння.

12. На основі аналізу методичних посібників для вчителів визначити вправи, які використовуються з метою актуалізації опорних знань, умінь і навичок учнів перед введенням задачі на збільшення числа на кілька одиниць, яка сформульована у непрямій формі.

13. На основі аналізу методичних посібників для вчителів розробити особистісно-зорієнтований фрагмент уроку, на якому учні ознайомлюються із розв’язуванням задачі на збільшення числа у кілька разів, яка сформульована у непрямій формі.

14. Підготувати фрагменти уроків, на яких розкрити сутність підготовчої роботи до кожного виду задач на знаходження невідомого компонента арифметичних дій.

15. Розробити особистісно-зорієнтований фрагмент уроку, на якому перевіряється засвоєння учнями умови задачі на знаходження невідомого зменшуваного.

16. На основі аналізу методичних посібників для вчителів розробити особистісно-зорієнтований фрагмент ознайомлення учнів із задачею на знаходження невідомого зменшуваного з використанням наочності.

17. Підготувати фрагмент особистісно-зорієнтованого уроку, на якому проводиться ознайомлення учнів із розв’язуванням простих задач на знаходження невідомого від’ємника.

18. На основі аналізу стабільних підручників з математики для початкових класів знайдіть і випишіть перші задачі на знаходження невідомих компонентів дій множення і ділення, що зустрічаються в них.

19. На основі аналізу підручників з математики для початкових класів і методичних посібників для вчителів обґрунтуйте систему підготовчої роботи до ознайомлення із задачами на знаходження невідомих компонентів дій множення і ділення.

20. Підготувати особистісно-зорієнтовані фрагменти уроків, на яких проводиться ознайомлення учнів із розв’язуванням простих задач на знаходження невідомих множника і дільника.

21. На основі аналізу підручників з математики для початкових класів відшукати в них по два приклади складених задач кожного виду кожної групи.

22. Виписати із підручників з математики для початкових класів по одному прикладу завдань, спрямованих на формування у школярів часткових умінь загального уміння розв'язувати задачу.

23. Розробіть особистісно-зорієнтовані фрагменти роботи вчителя над такою вправою “Для прибирання ялинки учні виготовили 12 їжачків і 9 лисичок? Складіть запитання до цієї умови так. щоб воно містило слова: на скільки?”.

24. Розробіть особистісно-зорієнтовані фрагменти уроків для розв'язування з учнями наступних задач: 1) “У гаражі стояло 8 вантажних і 5 легкових. Скільки всього автомобілів стояло у гаражі?”; 2) “У гаражі стояло 13 автомобілів. 7 автомобілів виїхало. Скільки автомобілів залишилось у гаражі?”.

25. На основі аналізу підручника М.В.Богдановича “Математика 2” проведіть аналіз першої складеної задачі, яка зустрічається в ньому, двома способами.

26. Провести аналітичним і синтетичним способом аналіз задачі “Посадили 8 дубків і 3 ряди саджанців ялин по 18 саджанців у кожному. Скільки всього дерев посадили?”, виконавши для них відповідне графічне зображення.

27. Підготуйте фрагменти уроків, на яких розв’язання задачі “Від двох пристаней, відстань між якими 177 км, одночасно назустріч один одному вийшли теплохід, зі швидкістю 32 км/год, та катер. Зустріч відбулася через 3 год. Яка швидкість катера?”, перевірено принаймні трьома способами.

28. На основі аналізу діючих підручників з математики для початкових класів знайти в них по одній задачі кожного виду та розв’язати її.

29. На основі аналізу діючих підручників з математики знайти в них задачі на знаходження четвертого пропорційного, які розв'язуються способом прямого зведення до одиниці, з такими групами величин: 1) швидкість, час і відстань; 2) продуктивність праці, час роботи і виконана робота; 3) маса одного предмета, кількість предметів і загальна маса.

30. Проаналізувавши діючи підручники з математики для початкових класів, випишіть наявні там задачі на знаходження четвертого пропорційного з різними групами величин, які розв'язуються способом оберненого зведення до одиниці, та підготуйте особистісно-зорієнтовані фрагменти уроків з їх розв'язування в класі.

31. На основі аналізу діючих підручників з математики для початкових класів виявити систему задач на пропорційний поділ, які використовуються у підручниках для формування умінь розв'язувати такі задачі.

32. Підготуйте особистісно-зорієнтований фрагмент уроку, на якому вчитель складає план та записує розв’язання такої задачі “Перший покупець купив 9 м тканини, а другий – 5 м такої самої тканини. Перший покупець заплатив за неї на 72 грн більше, ніж другий. Скільки коштує 1 м тканини?”.

33. На основі аналізу задач підручника з математики для 4 класу виявити систему задач, яка використовується для формування в учнів умінь розв'язувати такі задачі.

34. Підготувати фрагмент уроку, на якому при синтетичному способові аналізу задачі “Два трактора за 4 год роботи витратили 200 л пального. Скільки палива витратить один трактор за 1 год?” на запитання “Що можна визначити, знаючи, що 2 трактори за 4 години витратили 200 л пального?” учні відповіли: скільки пального витратять два трактори за 1 год.

35. Розробити особистісно-зорієнтований фрагмент уроку, на якому показати приклад роботи вчителя над задачею на складне правило трьох (задачу обрати з підручника “Математика-4” М.В.Богдановича).

36. На основі аналізу діючих підручників з математики для початкових класів виписати систему вправ, яка використовується для формування уміння учнів розв'язувати задачі на зустрічний рух та підготувати особистісно-зорієнтовані фрагменти уроків з аналізом цих задач.

37. Підготувати особистісно-зорієнтований фрагмент уроку, на якому вчитель проводить аналіз синтетичним способом такої задачі “Із одного міста одночасно в протилежних напрямках виїхали автомобіль зі швидкістю 80 км/год і мотоцикл зі швидкістю 90 км/год. Якою буде відстань між ними через 4 години?”.

38. Підготуйте особистісно-зорієнтований фрагмент уроку, на якому учні розв’язують задачу “Із одного міста одночасно в протилежних напрямках виїхали автомобіль зі швидкістю 80 км/год і мотоцикл зі швидкістю 90 км/год. Якою буде відстань між ними через 4 години?” різними способами та записують її розв’язання по діях, виразом, з коротким поясненням і по діях із запитаннями.

39. Підготувати особистісно-зорієнтований фрагмент уроку, на якому показано роботу вчителя при складанні плану розв'язування задачі та запису розв’язання такої задачі “ Із двох міст, відстань між якими 160 км, одночасно в одному напрямку виїхали автомобіль з швидкістю 60 км/год і мотоцикл із швидкістю 80 км/год. Через скільки годин мотоцикл наздожене автомобіль?”.

40. Знайти у підручнику з математики для 4 класу складену задачу на рух назустріч та на рух у протилежних напрямках і провести аналіз цих задач, обґрунтувавши вибір способу аналізу задач.

41. Підготуйте фрагмент особистісно-зорієнтованого уроку, на якому аналіз задачі “Відстань між двома містами 270 км. Автомобіль проїхав цієї відстані. На скільки кілометрів йому залишилось проїхати більше, ніж він проїхав?” проводиться синтетичним способом.

42. Підготуйте особистісно-зорієнтований фрагмент уроку, на якому складається план розв’язання попередньої задачі та записується її розв’язання.

43. Розв’язати в окремому зошиті всі цікаві вправи, вправи з логічним навантаженням і вправи із зірочками з підручників з математики для І-ІУ класів.

 

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. Завдання на проект.
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  9. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  10. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  11. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  12. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.




Переглядів: 1012

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТМО навчання учнів розв’язувати задачі підвищеної складності та з логічним навантаженням. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.