Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Комерційні ризики.

Комерційні ризики - це ризики, що виникають в процесі реалізації товарів і послуг, які вироблені або куплені підприємцем. Вони складають найбільш широку групу різних видів ризиків. До них відносяться:

ризик відмови в реєстрації товару в Україні;

ризик втраченої вигоди;

ризик зниження прибутковості;

ризик прямих фінансових втрат та інші.

Основними причинами виникнення комерційних ризиків є:

зниження обсягів реалізації в результаті падіння попиту або потреби на товар, що реалізовується фірмою, витіснення його конкуруючими товарами, введення обмежень на продаж;

підвищення закупівельної ціни товару в процесі здійснення проекту;

непередбачене зниження обсягів закупівель порівняно з наміченими, що зменшує масштаб всієї операції і збільшує витрати на одиницю обсягу товару, що реалізується (за рахунок умовних постійних витрат);

втрати товару;

втрати якості товару в процесі обігу, що призводить до зниження його ціни;

підвищення витрат звернення порівняно з наміченим в результаті виплати штрафів, непередбачених мит і відрахувань, що призводить до зниження прибутку та ін.

Ступінь можливості виникнення комерційних ризиків складає близько 20% і залежить від кожної конкретної операції. Комерційні ризики безпосередньо пов’язані з ходом проведення основних етапів операції, але рівень їх важливості достатньо високий і вони можуть спричинити виникнення багатьох інших видів ризиків. Замикаючи ланцюжок поступової появи фінансових збитків у разі, коли причиною стали комерційні ризики і оцінюючи втрати, ми можемо отримати суму, що у декілька разів перевищує суму контракту. Аналіз даного виду ризиків є складним завданням і проводиться в комплексі з оцінкою маркетингової ситуації й аналізом маркетингових ризиків.

 


Читайте також:

  1. Банківська система в ринковій економіці є звичайно дворівневою і включає центральний банк (емісійний) і комерційні (депозитні) банки різних видів.
  2. В залежності від мети та характеру угоди, які лежать в основі випуску векселів, а також їх забезпечення розрізняють комерційні, фінансові та фіктивні векселя.
  3. Допустимий, критичний та катастрофічний ризики.
  4. Залежно від характеру виникнення векселі поділяються на комерційні і банківські.
  5. Залежно від характеру угод, що спричинили появу векселя, розрізняють комерційні та фінансові векселі.
  6. Зовнішні банківські ризики.
  7. Інші форми передавання та придбання технологій на комерційній основі
  8. Комерційні (фірмові) найменування.
  9. Комерційні банки є основою кредитної системи. Найбільшого поширення набула така організаційно-правова форма банків, як акціонерна.
  10. Комерційні банки є основою кредитної системи. Най­більшого поширення набула така організаційно-правова форма банків, як акціонерна.
  11. Комерційні банки у кредитній системі
  12. Комерційні банки, їх види та правові основи організації




Переглядів: 681

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ризики, що пов’язані з основними положеннями | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.