МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Білоконєв В.М. «Тяжкі наслідки» як ознака об’єктивної сторони порушення правил водіння або експлуатації машини // Вісник Запорізького юридичного інституту МВС України. – 2000. – Вип. 1 (10). – С. 135-144. 2. Білоконєв В.М. Значення співвідношення об’єкта і суб’єктивної сторони злочину для визначення форми вини транспортних злочинів // Держава і право / Інститут держави і права ім. В.М. Корецького НАН України. – 2001. – Вип. 9. – С. 352-357. 3. Коржанський М.Й. Кваліфікація злочинів. Навч. посібник – К., 2002. 4. Коржанський М.Й., Мисливий В.А. Кваліфікація автотранспортних злочинів. – К.: Юрінком, 1996. 5. Коробеев А.И. Транспортные правонарушения: квалификация и ответственность. – М., 1990. 6. Куринов Б.А. Автотранспортные преступления. Квалификация и ответственность. – М., 1976. 7. Мисливий В.А. Злочини проти безпеки руху та експлуатації транспорту у новому Кримінальному кодексі // Науковий вісник Юридичної академії МВС України. – Дніпропетровськ. – 2001. – Вип. 2 (5). – С. 68-73. 8. Мисливий В.А. Розслідування та кваліфікація злочинів проти безпеки дорожнього руху // Науковий вісник Юридичної академії МВС України. – Дніпропетровськ. – 2000. – Вип. 1 (1). – С. 193-199. 9. Орлов П.И. Уголовная ответственность за оставление в опасности потерпевшего при автопроисшествии. – Х., 1982. 10. Романов М., Киреєю В. Диференціація ролі порушень правил безпеки руху при дослідженні причин дружньо-транспортної пригоди // Право України. – 1999. - № 3. – С. 68-69. 11. Тельпов О.В. К вопросу о некоторых составляющих причинного комплекса нарушений безопасности дорожного движения и эксплуатации транспорта // Вісник Луганської академії внутрішніх справ ім. 10-річчя незалежності України. – 2000. – Вип.. 4. – С. 221-229. 12. Тельпов О.В. Удосконалення кримінально-правових норм, що передбачають відповідальність за порушення правил безпеки дорожнього руху та експлуатації автотранспорту // Науковий вісник Юридичної академії МВС України. – Дніпропетровськ. – 2000. – Вип. 2 (2). – С. 112-117. 13. Ярмакі Х.П., Різніченко С.В. Поняття безпеки дорожнього руху, форми і методи її забезпечення // Вісник Одеського інституту внутрішніх справ. – 1997. – Вип. 1. – С. 67-70.
Нормативний матеріал
ВАРІАНТ 30 Тема: Незаконне заволодіння транспортним засобом (ст. 289 КК України) План
Читайте також:
|
||||||||
|