Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Правила безпеки при проведення лабораторних робіт.

1. Строго виконувати «Правила поведінки студента в технікумі».

2. До виконання роботи допускаються студенти ознайомлені з даною

Інструкцією.

3. Проведення лабораторної роботи здійснюється тільки під наглядом

викладача з проведенням інструктажу.

4. Роботу треба виконувати тільки по вказівці викладача, в лабораторії

пересуватися і працювати тільки з викладачем, не торкатися до

обладнання лабораторії без дозволу викладача.

5. Строго заборонено проводити огляд, включення, виключення або

демонтаж обладнання не відноситься до роботи.

6. Якщо виконуються роботи з переносом важких деталів брати їх по

команді викладача.

 

Викладач В.В. Шейн.

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ТОРЕЗЬКИЙ ГІРНИЧИЙ ТЕХНІКУМ ІМ.О.Ф.ЗАСЯДЬКА

 

 

ІНСТРУКЦІЯ

 

до виконання лабораторної роботи № 2.

 

Вивчення конструкції та принципу дії гідро двигунів.

 

з дисципліни « ГІРНИЧІ МАШИНИ І КОМПЛЕКСИ»

 

по спеціальності :5.05030103. Експлуатація і ремонт гірничого

електромеханічного обладнання

та автоматичних пристроїв

 

 

Розробив викладач Шейн В.В.

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 2

Тема:Вивчення конструкції та принципу дії гідро двигунів.

Мета заняття:

дидактична - вивчити конструкцію та принцип дії гідро двигунів на базі

ДП 510.

- розвивати вміння володіти технічною термінологією.

виховна- формувати інтерес до гідравлічного обладнання.

 

Міжпредметні зв’язки:Гідравліка, деталі машин.

Методичне забезпечення заняття:

А) наочні посібники:Плакат «Гідродвигун ДП510»

Б) роздатковий матеріал:Інструкції до лабораторних робіт.

В) обладнання:гідродвигун ДП510, аксиально-поршневий двигун т210, гідростійки, гідродомкрати.

Г) література:В.Г. Хорін. «Объемный гидропривод». Учбовий посібник.

Москва . «Недра». 1987 р.

План заняття.

Видача завдань.

Видача інструкцій.

Ознайомлення з завданнями на виконання лабораторної роботи.

Проведення інструктажу по ПБ при виконанні лабораторної роботи.

Виконання роботи

Вивчення деталів гідродвигуна ДП510.

Складання ескізів деталів гідродвигуна ДП510.

Вивчення схеми роботи та підключення.

Зробити висновок.

Захист звітів


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. Організація і проведення спортивних походів
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  10. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  11. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  12. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях




Переглядів: 376

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретичні відомості. | Теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.074 сек.