МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ВАРІАНТИ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
Варіант – 1 Задача1.Складіть перелік запитань, що входять до програми спостереження: а) опитування слухачів підготовчих курсів щодо вибору спеціальності навчання в університеті; б) вибіркового обстеження бюджетів сімей пенсіонерів.
Задача 2. За наведенними в таблиці даними про обсяг капіталу та прибуток комерційних банків, складіть: 1) комбінаційне групування банків за цими ознаками, утворивши по три групи з рівними інтервалами; 2) аналітичне групування, що відбиває залежність прибутку банків від суми капіталу. Зробіть висновки.
Задача 3. Є дані про товарні запаси у роздрібній мережі торгівельних організацій міста та їх рух: на 01.01.2003 р. надійшло товарів на 64,1 тис. грн..; на 01.04.2003 р. відвантажено товарів на 6,3 тис. грн.; на 01.07.2003 р. надійшло товарів на 2,2 тис. грн., на 01.10.2003 р. на 3,2 тис. грн., а на 01.01.2004 р. – на 9,1 тис. грн. Необхідно: а) побудувати ряд динаміки; б) визначити його вид; в) встановити, чи рівні інтервали між наданими моментами часу; г) встановити середні залишки товарів. Зробити висновки.
Варіант – 2 Задача 1. Термін розгляду цивільних справ в суді має таке число місяців: Побудувати ряд розподілу цивільних справ у суді за терміном їх розгляду. Дані показати на графіку. Зробити висновки.
Задача 2. Визначте перелік найважливіших питань (ознак), які характеризують одиницю сукупності: а) промислове підприємство; б) сільськогосподарське підприємство; в) торгівельне підприємство; г) сім’ю; д) окрему людину. Задача3. За даними про виробництво продукції на підприємстві визначити ланцюгові і базисні показники динаміки: а) абсолютний приріст; б) темп зростання; в) темп приросту; г) абсолютне значення одного приросту. Зробити висновки.
Варіант – 3
Задача 1. Є дані про розмір посівних площ за групами культур сільськогосподарських підприємств (КСП) за 2004-2005 рр.:
Зобразити розмір і структуру посівних за групами культур за допомогою секторної діаграми (попередньо склавши допоміжну таблицю структури посівних площ).
Задача 2. За даними про виробництво продукції на підприємстві визначити середній рівень виробництва продукції за період, що аналізується, а також середній абсолютний приріст, середній темп зростання, середній темп приросту. Зробити висновки.
Задача3. Скласти формуляр статистичного спостереження за цінами на міських ринках на молочну продукцію та інструкцію до нього. Варіант – 4
Задача1. Скласти формуляр статистичного спостереження за цінами на м’ясо та птицю на міських ринках та інструкцію до нього.
Задача 2. В районі міста проживає 2400 сімей. Для встановлення середньої кількості дітей в сім’ї була проведена 2%-на випадкова без повторна вибірка сімей. В результаті обстеження були отримані такі дані:
З ймовірністю 0,954 необхідно визничити межі, в яких буде знаходитись середня кількість дітей в сім’ї у генеральній сукупності району міста. Зробити висновки.
Задача 3. За даними про чисельність населення на початок року районного центру області визначити: а) вид лінії тренду; б) параметри рівняння регресії ліній тренду; в) точковий та інтервальний прогноз щодо населення районного центру області у 2005 році.
Варіант – 5
Задача1. Визначити об’єкт, одиницю спостереження та одиницю сукупності: а) при обліку осіб, які отримали статус біженців з країни близького та далекого зарубіжжя; б) при вивчення інвестиційної привабливості об’єктів готельного комплексу регіону.
Задача 2. В районі міста проживає 600 тис. жителів. За матеріалами обліку населення обстежено 60 тис. жителів методом випадкового безповторного відбору. В результаті обстеження вибіркової сукупності виявлено, що в районі міста 20% жителів за віком більше 60 років. З ймовірністю 0,683 визначте межі, в яких знаходиться частка жителів у віці за віком понад 60 років.
Задача 3. Випуск продукції підприємствами за 2000-2005 рр. характеризується такими даними:
Визначити індивідуальні індекси обсягу продукції: а) ланцюговим способом; б) базисним способом, прийнявши за базу 2005 рік; в) зробити перевірку розрахунку базисних індексів. Зробити висновки.
Варіант – 6 Задача 1. Скласти перелік запитань, що входять до програми статистичного спостереження: а) при опитуванні слухачів професійних курсів з дизайну реклами щодо спрямованості навчального процесу до практичної діяльності; б) при обліку операцій з цінними паперами в комерційних банках.
Задача 2. В районі міста проживає 2200 сімей. У випадку простої безповторної вибіски необхідно визначити середній розмір вибірки при умові, що помилка вибіркової середньої не повинна перевищувати 0,8 сім’ї з ймовірністю Р = 0,950 і середньому квадратичному відхиленні 2,0 сім’ї.
Задача 3. Є дані про продаж сільськогосподарської продукції на ринку міста:
Визначити: 1) агрегатні індекси фізичного обсягу продукції, цін, вартості (товарообороту); 2) абсолютний приріст (зменшення) вартості проданих товарів внаслідок зміни цін у поточному періоді. Зробити висновки. Варіант – 7
Задача1. Скласти формуляр статистичного спостереження до поточного обліку клієнтів страхової компанії, що має з’ясувати їх статус (юридична чи фізична особа), матеріальне становище, вид та термін страхування. Розробити проект інструкції до формуляру.
Задача 2. В населеному пункті проживає 10000 сімей. При використанні механічної вибірки необхідно визначити частку сімей з чисельністю дітей троє і більше. Я кою повинна бути чисельність відбору, щоб з ймовірністю 0,954 помилка вибірки не перевищувала 0,02 сім’ї, якщо на основі попереднії обстежень відомо, що в населеному пункті 20% сімей мають трьох дітей і більше.
Задача 3. За даними про обсяг виробленої продукції та її собівартість на підприємстві:
визначити: 1) індивідуальні індекси фізичного обсягу продукції, собівартості і витрат на виробництво продукції; 2) агрегатні інждекси фізичного обсягу, собівартості і витрат на виробництво; 3) економічний ефект від зміни собівартості продукції. Зробити висновки.
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА Основна література: 1. Лугінін О.Є. Статистика. Підручник. 2-е видання, перероблене та доповнене. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 608 с. 2. Про концепцію побудови національної статистики України та Державну програму переходу на міжнародну систему обліку і статистики. Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 4 травня 1993 р. № 326 // Зібрання постанов Уряду України. – 1994. - № 2. 3. Вашків П.Г. та ін. Статистика підприємництва: Навч. посібник / П.Г.Вашків, П.І. Пастер, В.П.Сторожук, Є.І.Ткач; За ред. П.Г.Вашківа, В.П.Сторожука. - К.: Слобожанщина, 1999. - 600 с. 4. Головач А.В. Статистика. - К: Вища школа, 1993. – 623 с. 5. Єріна А.М., Пальян З.О. Теорія статистики: Практикум. - К.: Товариство "Знання", 2001. – 325 с. 6. Єріна А.М. статистичне моделювання та прогнозування: Навчальний посібник. / Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університет. - К.: КНЕУ, 2001. - 170 с. 7. Ковтун Н.В., Столяров Г.С. Загальна теорія статистики: курс лекцій. - К: Четверта хвиля, 1996. - 144 с. 8. Лапішко М.Л. Основи фінансово-статистичного аналізу економічних процесів. - Львів: Світ, 1995. - 328 с. 9. Мармоза А.П. Практикум з теорії статистики: Навчальній посібник. - К.: Ніка-Центр; Ельга, 2003. - 344 с. 10. Парфенцева Н.О. Міжнародні статистичні класифікації в Україні. Впровадження і використання. – К.: Основи, 2000. 11. Статистика: Підручник. / Міністерство освіти України, Київський національний економічний університет. / За ред. Герасименко С.С. - К.: КНЕУ, 2003. - 468 с. 12. Статистичний щорічник України за 2010 рік. – К.: Август Трейд, 2011. – 560 с. Додаткова література: 13. Василенко Т. Індекс Доу-Джонса: методологія обчислення та застосування // Цінні папери України. – 2001. – № 3. – С.18-19. 14. Горицкая Н.Г. Бухгалтерский учет и финансовая отчетность в Украине с 2000 года: Практическое пособие. - К.: ООО Редакция газеты „Бухгалтерия. Налоги. Бизнес”, 2000. – 256 с. 15. Мармоза А.Т. Практикум із статистики: Навчальний посбіник / А.Т. Мармоза. – Київ: Кондор, 2005. – 512 с. 16. Уманець Т.В. Пігарєв Ю.Б. Статистика: Навчальний посібник. – 2-ге вид., випр. – К: Вікар, 2003. – 623 с. 17. Індекс „СТЕНДАРТ енд ПУРЗ – 500”: методика обчислення та застосування. // Цінні папери України. – 2001. - № 8. – С.13. 18. Класифікація видів економічної діяльності ДК 009-96. / Державний класифікатор України. – Київ: Держстандарт, 1998. – 224 с. 19. Нестеров Л. Новые подходы к оценке национального богатства. // Статистика України. - 1999. - № 1. – С.8-13. 20. Практикум по статистике: Учеб. пособие для вузов. / Под ред. В.М. Симчеры/ ВЗФЭИ.- М.: ЗАО "Финстатинформ", 1999. – 259 с. 21. Практикум по теории статистики: Учебное пособие. / Под ред Р.А. Шмойловой.- М.: Финансы и статистика, 1999. - 416 с. 22. Статистика. Курс лекций / Харченко Л.П., Долженкова В.Г., Ионин В.Г. и др. / Под ред. к.э.н. В.Г. Ионина. – Новосибирск: Изд-во НГАЭ и У.М.: ИНФРА – М. 1997. – 310 с. 23. Статистика: национальные счета, показатели и методы анализа. Справ. пособие. / Н.П. Дащинская, М.М. Новиков, В.Н. Томашевич и др. / Под ред. И.Е.Теслюка. - Мн.: БТЭУ, 1995. - 376 с. 24. Теория статистики: Учебник. / Под ред. проф. Р.А. Шмойловой. - М.: Финансы и статистика, 1996. - 464 с. 25. Теслюк И.Е. Статистика финансов. - Минск: Вышэйшая школа, 1994. – 244 с. 26. Экономика и статистика фирм: Учебник. / В.Е. Адамов, С.Д. Ильенкова, Т.П. Сиротина и др. / Под ред. д-ра эконом. наук, проф. С.Д. Ильенковой. - М.: Финансы и статистика, 1996. - 240 с.
ЗМІСТ
УНІВЕРСИТЕТ СУЧАСНИХ ЗНАНЬ 03150 Київ, вул. Велика Васильківська, 57/3.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|