МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Електродвигунів.
Види приводу і основні вимоги В очисних комбайнів застосовуються наступні види приводів: електричний, пневматичний і гідравлічний (водяна турбіна для гірських машин гідрошахт). Привід включає в себе, як правило, силове обладнання (двигун), передавальні механізми (див. гл. 12), пристрої для підведення енергії та управління приводом. Електричний привід, що працює на змінному трифазному електричному струмі, застосовується майже повсюдно при розробці положистих і похилих пластів. При розробці крутих пластів він застосовується там, де це дозволяється за умовами безпеки; в інших випадках тут застосовується пневматична енергія. Основним є напруга 660 В і розпочато перехід на напругу 1140 В, що дозволяє поліпшити енергопостачання очисних комбайнів і підвищити їх потужність. Широке поширення електропривода в очисних комбайнів обумовлено його переваги: великий потужністю і високим к. п. д.; компактністю; простотою каналізації електроенергії, а також управління електроприводом і його захисту; можливістю отримання енергії з мережі, що живиться централізованими потужними джерелами енергії. Широко увійшла в практику також гидрофикация електропривода. Основні вимоги до електродвигунів очисних комбайнів полягають в наступному: - Електродвигун має бути копальневим, вибухозахищених, трифазним, асинхронним, ко-роткозамкнутым. Це забезпечує максимальну простоту і надійність, а також можливість застосування в шахтах, небезпечних по вибуху метану або вугільного пилу. -Електродвигун повинен мати: номінальна напруга 660 В, з можливістю його перемикання на П40; для шахт, де ще збереглося напруга 380 В, повинен бути передбачений варіант двигуна з робочою напругою 660/380; частоту обертання ротора, близьку до 1500 об/хв; -невеликі габарити, особливо по висоті, що забезпечують можливість застосування комбайнів в умовах тонких шарів; -номінальну потужність як можна більшої величини, так як вона визначає найбільшу можливу змінну продуктивність комбайна; максимальний обертаючий момент такої величини, яку може передати передавальний механізм, що необхідно для подолання міцних включень в пласті; -початковий пусковий момент, що забезпечує надійний запуск очисного комбайна під навантаженням; міцність корпусу, що забезпечує передачу зусиль від механізму переміщення до передавальному механізму, між якими зазвичай розташований електродвигун; канали і камери для прокладки живильних його проводів, а також циркуляційні канали для середовища, охолоджуючої двигун; поповнення мастила в підшипниках ротора без розбирання электродвига-теля. Електродвигуни очисних комбайнів класифікуються: на вигляд системи охолодження - на три типи: ЭДК - необдуваемые (з внутрішньої циркуляцією повітря); ЭДКО - із зовнішнім обдувом; ЕКВ - з водяним охолодженням (розшифровка позначень наступна: Е - електричний; Д - двигун; ДО - комбайновий; ПРО - що обдувається, з повітряним охолодженням; В - з водяним охолодженням); по висоті корпусу, обмірюваної в дециметрах без врахування місцевих виступів на ньому, - на три габариту: 3,5; 4 і 5; по ширині корпусу - на нормальні і вузькі. У перших ширина корпусу складає 720-780 мм, у других 400-500 мм. У маркуванні електродвигуна, наприклад, ЭК.В4-160-2У5, спочатку вказують його тип і габарит по висоті, а потім, після тире, проставляють його потужність; після другого тире - порядко-вий номер модернізації, а в деяких випадках і групу кліматичного виконання У5. Технічні характеристики сучасних комбайнових двигунів наведені в табл. Номінальна потужність електродвигуна - це найбільша корисна механічна потужність на валу, яку він здатний віддавати, не перегріваючись. У електродвигунів виїмкових машин допустима температура корпусу дорівнює 100 °С, обмоток статора - 155 °С; при кремнийорганической ізоляції класу Н допустимий підігрів обмоток до 180 °С.
. Конструкції электродвшателей Електродвигун ЭДК4-75 (мал. 14.2) з природним охолодженням виконаний у сталевому литому корпусі 6 прямокутного перетину. Корпус оснащений з обох сторін потужними фланцями, до яких за допомогою шпильок кріпляться з одного боку передавальний механізм, з іншого - механізм переміщення. У центральному наскрізному отворі цього корпусу знаходиться статор 7. Статор набирається з тонких пластин динамної сталі, в яких є поздовжні пази для укладання витків обмотки. Ці витки по кінцях з'єднуються між собою і утворюють лобові частки обмотки статора. Витки й лобові частки обмотки ретельно ізолюються високоякісної кремнийорганической ізоляцією класу нагрівостійкості Н. Живлять обмотки статора дроти виводяться в закриту кришкою бічну камеру в корпусі 6 і кріпляться до вихідних затисків встановленого в цій камері реверсивного комбайнового вимикача 9 типу
ВРК.2. В залежності від напруги мережі зазначені дроти з'єднуються зіркою або трикутником. В отворі статора 7 розташований ротор 8, який збирається з тонких пластин і має поздовжні пази. У цих пазах знаходиться подвійна лита алюмінієва короткозамкнена клітка. На торцях цієї клітини передбачені литі лопатки, поліпшуюче охолодження клітини. Ротор 8 напресований на вал двигуна і, крім того, з'єднаний з цим валом шпонкою. На валу двигуна також встановлений вентилятор 5, створює циркуляцію повітря усередині двигуна. Ця циркуляція покращує теплопередачу від внутрішніх частин - статора та ротора - до зовнішніх стінок корпусу двигуна. На валу двигуна, на обох кінцях його, встановлені зубчасті півмуфти для кінематичної зв'язку з передаточним механізмом і механізмом переміщення. Опорами валу електродвигуна ЭДК4-75 є кулькові ґвинтові приводи- й роликопідшипники, встановлені в круглих щитах 4 і 10. Ці щити розташовані в центральному отворі корпусу 6 і закріплені спеціальними планками //. Підшипники зовні закриті кришками 2 і 13, в яких розміщуються ущільнення манжетні / і 14. Від ротора підшипники відокремлені подвійними повстяними ущільненнями 3 і 12, а освіти-створювані камери підшипників заповнюються за допомогою прес-масельнички густий мастилом з високою температурою каплепадения
Читайте також:
|
||||||||
|