МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Електродвигунів.
Види приводу і основні вимоги В очисних комбайнів застосовуються наступні види приводів: електричний, пневматичний і гідравлічний (водяна турбіна для гірських машин гідрошахт). Привід включає в себе, як правило, силове обладнання (двигун), передавальні механізми (див. гл. 12), пристрої для підведення енергії та управління приводом. Електричний привід, що працює на змінному трифазному електричному струмі, застосовується майже повсюдно при розробці положистих і похилих пластів. При розробці крутих пластів він застосовується там, де це дозволяється за умовами безпеки; в інших випадках тут застосовується пневматична енергія. Основним є напруга 660 В і розпочато перехід на напругу 1140 В, що дозволяє поліпшити енергопостачання очисних комбайнів і підвищити їх потужність. Широке поширення електропривода в очисних комбайнів обумовлено його переваги: великий потужністю і високим к. п. д.; компактністю; простотою каналізації електроенергії, а також управління електроприводом і його захисту; можливістю отримання енергії з мережі, що живиться централізованими потужними джерелами енергії. Широко увійшла в практику також гидрофикация електропривода. Основні вимоги до електродвигунів очисних комбайнів полягають в наступному: - Електродвигун має бути копальневим, вибухозахищених, трифазним, асинхронним, ко-роткозамкнутым. Це забезпечує максимальну простоту і надійність, а також можливість застосування в шахтах, небезпечних по вибуху метану або вугільного пилу. -Електродвигун повинен мати: номінальна напруга 660 В, з можливістю його перемикання на П40; для шахт, де ще збереглося напруга 380 В, повинен бути передбачений варіант двигуна з робочою напругою 660/380; частоту обертання ротора, близьку до 1500 об/хв; -невеликі габарити, особливо по висоті, що забезпечують можливість застосування комбайнів в умовах тонких шарів; -номінальну потужність як можна більшої величини, так як вона визначає найбільшу можливу змінну продуктивність комбайна; максимальний обертаючий момент такої величини, яку може передати передавальний механізм, що необхідно для подолання міцних включень в пласті; -початковий пусковий момент, що забезпечує надійний запуск очисного комбайна під навантаженням; міцність корпусу, що забезпечує передачу зусиль від механізму переміщення до передавальному механізму, між якими зазвичай розташований електродвигун; канали і камери для прокладки живильних його проводів, а також циркуляційні канали для середовища, охолоджуючої двигун; поповнення мастила в підшипниках ротора без розбирання электродвига-теля. Електродвигуни очисних комбайнів класифікуються: на вигляд системи охолодження - на три типи: ЭДК - необдуваемые (з внутрішньої циркуляцією повітря); ЭДКО - із зовнішнім обдувом; ЕКВ - з водяним охолодженням (розшифровка позначень наступна: Е - електричний; Д - двигун; ДО - комбайновий; ПРО - що обдувається, з повітряним охолодженням; В - з водяним охолодженням); по висоті корпусу, обмірюваної в дециметрах без врахування місцевих виступів на ньому, - на три габариту: 3,5; 4 і 5; по ширині корпусу - на нормальні і вузькі. У перших ширина корпусу складає 720-780 мм, у других 400-500 мм. У маркуванні електродвигуна, наприклад, ЭК.В4-160-2У5, спочатку вказують його тип і габарит по висоті, а потім, після тире, проставляють його потужність; після другого тире - порядко-вий номер модернізації, а в деяких випадках і групу кліматичного виконання У5. Технічні характеристики сучасних комбайнових двигунів наведені в табл. Номінальна потужність електродвигуна - це найбільша корисна механічна потужність на валу, яку він здатний віддавати, не перегріваючись. У електродвигунів виїмкових машин допустима температура корпусу дорівнює 100 °С, обмоток статора - 155 °С; при кремнийорганической ізоляції класу Н допустимий підігрів обмоток до 180 °С.
. Конструкції электродвшателей Електродвигун ЭДК4-75 (мал. 14.2) з природним охолодженням виконаний у сталевому литому корпусі 6 прямокутного перетину. Корпус оснащений з обох сторін потужними фланцями, до яких за допомогою шпильок кріпляться з одного боку передавальний механізм, з іншого - механізм переміщення. У центральному наскрізному отворі цього корпусу знаходиться статор 7. Статор набирається з тонких пластин динамної сталі, в яких є поздовжні пази для укладання витків обмотки. Ці витки по кінцях з'єднуються між собою і утворюють лобові частки обмотки статора. Витки й лобові частки обмотки ретельно ізолюються високоякісної кремнийорганической ізоляцією класу нагрівостійкості Н. Живлять обмотки статора дроти виводяться в закриту кришкою бічну камеру в корпусі 6 і кріпляться до вихідних затисків встановленого в цій камері реверсивного комбайнового вимикача 9 типу
ВРК.2. В залежності від напруги мережі зазначені дроти з'єднуються зіркою або трикутником. В отворі статора 7 розташований ротор 8, який збирається з тонких пластин і має поздовжні пази. У цих пазах знаходиться подвійна лита алюмінієва короткозамкнена клітка. На торцях цієї клітини передбачені литі лопатки, поліпшуюче охолодження клітини. Ротор 8 напресований на вал двигуна і, крім того, з'єднаний з цим валом шпонкою. На валу двигуна також встановлений вентилятор 5, створює циркуляцію повітря усередині двигуна. Ця циркуляція покращує теплопередачу від внутрішніх частин - статора та ротора - до зовнішніх стінок корпусу двигуна. На валу двигуна, на обох кінцях його, встановлені зубчасті півмуфти для кінематичної зв'язку з передаточним механізмом і механізмом переміщення. Опорами валу електродвигуна ЭДК4-75 є кулькові ґвинтові приводи- й роликопідшипники, встановлені в круглих щитах 4 і 10. Ці щити розташовані в центральному отворі корпусу 6 і закріплені спеціальними планками //. Підшипники зовні закриті кришками 2 і 13, в яких розміщуються ущільнення манжетні / і 14. Від ротора підшипники відокремлені подвійними повстяними ущільненнями 3 і 12, а освіти-створювані камери підшипників заповнюються за допомогою прес-масельнички густий мастилом з високою температурою каплепадения
Читайте також:
|
||||||||
|