МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
II. Ordnen Sie die Interjektionen nach Kategorien.
III. Was passt in den Satz? 1. Karlchen steht auf dem Schulhof und weint bitterlich. „… !“ a) Huhuhuhu! b) Brr! c) Eiapopeia!
2. Ein Lehrer kommt und fragt: „… , was hast du denn?“ a) Heda b) Na na c) Prost
3. „… , ich habe Zahnschmerzen!” – stöhnt Karlchen. a) Muh! b) Ui! c) O weh!
4. “Dann musst du zum Zahnarzt gehen, mein Junge.” – Karlchen ist empört: „… , was denn! Jetzt in der Pause?“ a) Ach b) Hey c) Boah
SCHLÜSSEL ZU DEN TESTEN Seiten 12–13 I. 1) unregelmäßiges; 2) gemischtes; 3) objektiv; 4) transitiv; 5) kausativ; 6) kopulatives Verb; 7) Hilfsverb; 8) Vollverb; 9) Funktionsverb; II. setzen, tränken, sprengen, fällen, drängen, legen, schwemmen, senken, verschwenden; III. 1. b; 2. a; 3. f; 4. c; 5. d; 6. e; IV. 1) a; 2. a; 3. b; 4. a; 5. b; 6. a; 7. b; 8. a. Seiten 23–24 I.a) stecken, quellen, scheren; b) backen, bleichen, hauen, stecken, mahlen, salzen, spalten, gären; c) erbleichen, erlöschen, wachsen, ausweichen, quellen, schmelzen, erschrecken; II.bleichen – bleichte – gebleicht; gären – gärte/ gor – gegoren; schmelzen – schmolz – geschmolzen; schwellen – schwellte – geschwelt; wiegen –wiegte – gewiegt; III.1) schleifte; 2) erblich; 3) bewegte; 4) gärte; 5) hieb; 6) quoll; 7) schwoll; 8) wendete; 9) erschrak; 10) wich; 11) erlosch; IV. a) 1) hat; 2) ist; 3) hat; 4) ist; 5) hat; 6) ist; 7) haben; b) 1) angeschwollen; 2) gemahlen; 3) gespalten; 4) bewogen; 5) geblichen; 6) gehängt; 7) gegärt; 8) gesendet; 9) geschafft; 10) geweicht; 11) geschert; 12) gewiegt; V.1) schleift; 2) erlischt; 3) schert (schiert); 4) backt; 5) wendet; 6) schafft; 7) sendet; 8) schmelzt; 9) bewegt; 10) erschrickt; 11) steckt; VI. 1. Wer hat das Geld zur Bank geschafft? 2. Deine Worte haben mich zur Abreise bewogen. 3. Das Haar ist von der Sonne erblichen. 4. Der Vertrag ist am Ende des Jahres erloschen. Seiten 35–36 I. 1) c; 2) a; 3) a; 4) a; 5) b; 6) a; 7) c; II. 1) a; 2) b; 3) c; 4) b; 5) d; 6) b; III. 1) b; 2) b; 3) c; 4) b; 5) c; 6) a
|
||||||||||
|