Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Змістовий модуль 7 ДІАЛЕКТИКА ЯК ВЧЕННЯ ПРО ЗАГАЛЬНИЙ ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ТА РОЗВИТОК

* Принципи діалектичного осмислення буття. Альтернативи діалектики.

* Основні закони діалектики, їх світоглядне та методологічне значення.

* Категорії як загальні форми відображення буття, його пізнання і перетворення.

Логіка викладення матеріалу у рамках цього модуля, осмис­лення світоглядного та методологічного значення законів та категорій діалектики дозволяє зрозуміти глибинну, динамічну сутність діалектики як вчення про розвиток і взаємозв'язок всіх предметів та явищ природи, суспільства та мислення, у їх єдиній цілісності.

У змістовому модулі розкривається гносеологічна природа діалектичного мислення, оскільки воно завжди спрямоване на пошук і передбачає кілька варіантів відповідей, інколи навіть суперечливих. Тому йому притаманні протиріччя, діалогічність, плюралізм. Особливо увага акцентується на евристичному по­тенціалі основних принципів діалектики, що дає можливість людині запроваджувати у теоретичну діяльність та практику повсякденного буття установку на сприймання всіх предметів та явищ у взаємозв'язку та взаємообумовленості, у процесі роз­витку, постійних трансформацій.




Переглядів: 1120

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СЕМІНАР № 6 Свідомість, її природа, сутність та структура | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.