Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МОДУЛЬ IV. СУСПІЛЬСТВО І ОСОБИСТІСТЬ У

ВИМІРАХ ФІЛОСОФСЬКОГО АНАЛІЗУ........................................... 444

Змістовий модуль 11. Суспільство: сутність і специфіка пізнання.. 445
ТЕМА 11. Суспільство як система та процес.................................... 446

11.1.Суспільство як система і життєдіяльність людини................ 446

11.2. Природа як об'єкт філософської рефлексії..................................... 453

11.3. Суспільство як пронес. Проблема сенсу історії........................... 458

11.4. Історична генеза соціальних спільнот........................................... 466

11.5. Форми суспільної свідомості – типи відображення соціального буття 469

СЕМІНАР № 11. Суспільство: сутність та специфіка пізнання ... 476

Змістовий модуль 12. Особистість у системі суспільних зв'язків. 480
ТЕМА 12. Філософія особистості.......................................................... 481

12.1. Людина, індивід, особистість............................................................. 481

12.2. Діяльність як доцільна активність суб'єкта.................................... 485

12.3. Соціальна роль особистості в контексті її індивідуалізації .. 490

12.4. Специфіка ціннісного ставлення до світу....................................... 494

12.5. Екзистенційні категорії людського буття....................................... 500

СЕМІНАР №12. Особистість у вимірах філософського аналізу....... 506

Змістовий модуль 13. Релігієзнавство.................................................... 509

ТЕМА 13. Релігія як сфера духовної культури:

структура та функціональне покликання........................................... 509

13.1. Предмет та функції релігієзнавства................................................. 510

13.2. Національні релігії. Індуїзм. Іудаїзм............................................... 513

13.3. Буддизм.................................................................................................... 517

13.4. Християнство......................................................................................... 521

13.5. Іслам......................................................................................................... 537

13.6. Свобода совісті в Україні.................................................................... 543

13.7. Нові релігійні течії та організації в Україні................................... 547

СЕМІНАР № 13. Науково-історична

характеристика релігій світу.................................................................... 561

Змістовий модуль 14. Етика..................................................................... 565

ТЕМА 14. Особливості функціонування моралі у суспільстві... 566

14.1. Моральні виміри особистості і суспільства................................... 566

14.2. Найважливіші моральні та етичні вчення ..................................... 569

14.3. Загальні моральні поняття................................................................. 574

14.4. Моральний досвід................................................................................. 581

14.5. Етика ділового спілкування............................................................... 586

СЕМІНАР № 14. Особливості моральної

свідомості та спілкування........................................................................... 592

Змістовий модуль 15. Естетика.............................................................. 595

ТЕМА 15. Естетична діяльність як предмет

філософської рефлексії.................................................................................. 596

15.1. Естетика - теорія естетичної діяльності.

Системність естетичних знань.................................................................... 596

15.2. Естетика - наука про естетичне

багатство дійсності та мистецтва.............................................................. 600

15.3. Поліфункціональність мистецтва..................................................... 605

15.4. Ціннісний та іптерпретаційний аналіз

в художньому спілкуванні ........................................................................... 607

СЕМІНАР № 15. Естетика - філософія естетичної

та художньої діяльності.............................................................................. 611

Висновки до модуля IV................................................................................. 61 4

Підсумкові завдання до модуля IV............................................................ 617

ПРИКІНЦЕВЕ СЛОВО................ 618


НАВЧАЛЬНЕ ВИДАННЯ

Подольська Єлізавета Ананіївна

КРЕДИТНО-МОДУЛЬНИЙ КУРС З ФІЛОСОФІЇ:

Філософія, логіка, етика, естетика, релігієзнавство




Переглядів: 400

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Змістовий модуль 8. Сутність і структура | Навчальний посібник

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.