МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
МОДУЛЬ IV. СУСПІЛЬСТВО І ОСОБИСТІСТЬ УВИМІРАХ ФІЛОСОФСЬКОГО АНАЛІЗУ........................................... 444 Змістовий модуль 11. Суспільство: сутність і специфіка пізнання.. 445 11.1.Суспільство як система і життєдіяльність людини................ 446 11.2. Природа як об'єкт філософської рефлексії..................................... 453 11.3. Суспільство як пронес. Проблема сенсу історії........................... 458 11.4. Історична генеза соціальних спільнот........................................... 466 11.5. Форми суспільної свідомості – типи відображення соціального буття 469 СЕМІНАР № 11. Суспільство: сутність та специфіка пізнання ... 476 Змістовий модуль 12. Особистість у системі суспільних зв'язків. 480 12.1. Людина, індивід, особистість............................................................. 481 12.2. Діяльність як доцільна активність суб'єкта.................................... 485 12.3. Соціальна роль особистості в контексті її індивідуалізації .. 490 12.4. Специфіка ціннісного ставлення до світу....................................... 494 12.5. Екзистенційні категорії людського буття....................................... 500 СЕМІНАР №12. Особистість у вимірах філософського аналізу....... 506 Змістовий модуль 13. Релігієзнавство.................................................... 509 ТЕМА 13. Релігія як сфера духовної культури: структура та функціональне покликання........................................... 509 13.1. Предмет та функції релігієзнавства................................................. 510 13.2. Національні релігії. Індуїзм. Іудаїзм............................................... 513 13.3. Буддизм.................................................................................................... 517 13.4. Християнство......................................................................................... 521 13.5. Іслам......................................................................................................... 537 13.6. Свобода совісті в Україні.................................................................... 543 13.7. Нові релігійні течії та організації в Україні................................... 547 СЕМІНАР № 13. Науково-історична характеристика релігій світу.................................................................... 561 Змістовий модуль 14. Етика..................................................................... 565 ТЕМА 14. Особливості функціонування моралі у суспільстві... 566 14.1. Моральні виміри особистості і суспільства................................... 566 14.2. Найважливіші моральні та етичні вчення ..................................... 569 14.3. Загальні моральні поняття................................................................. 574 14.4. Моральний досвід................................................................................. 581 14.5. Етика ділового спілкування............................................................... 586 СЕМІНАР № 14. Особливості моральної свідомості та спілкування........................................................................... 592 Змістовий модуль 15. Естетика.............................................................. 595 ТЕМА 15. Естетична діяльність як предмет філософської рефлексії.................................................................................. 596 15.1. Естетика - теорія естетичної діяльності. Системність естетичних знань.................................................................... 596 15.2. Естетика - наука про естетичне багатство дійсності та мистецтва.............................................................. 600 15.3. Поліфункціональність мистецтва..................................................... 605 15.4. Ціннісний та іптерпретаційний аналіз в художньому спілкуванні ........................................................................... 607 СЕМІНАР № 15. Естетика - філософія естетичної та художньої діяльності.............................................................................. 611 Висновки до модуля IV................................................................................. 61 4 Підсумкові завдання до модуля IV............................................................ 617 ПРИКІНЦЕВЕ СЛОВО................ 618 НАВЧАЛЬНЕ ВИДАННЯ Подольська Єлізавета Ананіївна КРЕДИТНО-МОДУЛЬНИЙ КУРС З ФІЛОСОФІЇ: Філософія, логіка, етика, естетика, релігієзнавство
|
||||||||
|