Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Змістовий модуль 8. Сутність і структура

пізнавального процесу.................................................................................. 354

ТЕМА 8. Пізнання як предмет філософського аналізу..................... 355

8.1.Пізнаваність світу і його законів. Агностицизм................................ 355

8.2. Практика - критерій істини, основа і ціль пізнання.

Види практики................................................................................................. 363

8.3. Єдність чуттєвого і раціонального моментів пізнання................. 367

8.4. Інтуїція: етапи та умови формування............................................... 374

8.5. Діалектика абсолютної і відносної істини....................................... 377

СЕМІНАР № 8. Сутність та структура пізнавального процесу... 384

Змістовий модуль 9. Логіка........................................................................ 387

ТЕМА 9. Логіка - наука про закони правильного мислення............. 388

9.1. Предмет та значення логіки................................................................. 388

9.2. Поняття...................................................................................................... 391

9.3. Судження.................................................................................................. 397

9.4. Основні закони логічного мислення .................................................. 401

9.5. Висновок.................................................................................................... 403

9.6. Логічні основи аргументації................................................................ 407

СЕМІНАР № 9. Логіка як паука про закоті і

форми правильного мислення...................................................................... 410

Змістовий модуль 10. Методологія наукового пошуку:

рівні, етапи, засоби....................................................................................... 414

ТЕМА 10. Методологічні проблеми наукового пізнання................. 415

10.1. Поняття методу та методології наукового дослідження........... 415

10.2. Класифікація методів наукової діяльності

та особливості їх використання.................................................................. 422

10.3. Основні форми наукового пізнання.............................................. 433

СЕМІНАР № 10. Проблеми істинності знання.

Методи та форми пізнавальної діяльності............................................ 438

Висновки до модуля III................................................................................. 441

Підсумкові завдання до модуля III............................................................ 443




Переглядів: 399

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Змістовий модуль 4. Формування і розвиток вітчизняної | МОДУЛЬ IV. СУСПІЛЬСТВО І ОСОБИСТІСТЬ У

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.