МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Змістовий модуль 8. Сутність і структурапізнавального процесу.................................................................................. 354 ТЕМА 8. Пізнання як предмет філософського аналізу..................... 355 8.1.Пізнаваність світу і його законів. Агностицизм................................ 355 8.2. Практика - критерій істини, основа і ціль пізнання. Види практики................................................................................................. 363 8.3. Єдність чуттєвого і раціонального моментів пізнання................. 367 8.4. Інтуїція: етапи та умови формування............................................... 374 8.5. Діалектика абсолютної і відносної істини....................................... 377 СЕМІНАР № 8. Сутність та структура пізнавального процесу... 384 Змістовий модуль 9. Логіка........................................................................ 387 ТЕМА 9. Логіка - наука про закони правильного мислення............. 388 9.1. Предмет та значення логіки................................................................. 388 9.2. Поняття...................................................................................................... 391 9.3. Судження.................................................................................................. 397 9.4. Основні закони логічного мислення .................................................. 401 9.5. Висновок.................................................................................................... 403 9.6. Логічні основи аргументації................................................................ 407 СЕМІНАР № 9. Логіка як паука про закоті і форми правильного мислення...................................................................... 410 Змістовий модуль 10. Методологія наукового пошуку: рівні, етапи, засоби....................................................................................... 414 ТЕМА 10. Методологічні проблеми наукового пізнання................. 415 10.1. Поняття методу та методології наукового дослідження........... 415 10.2. Класифікація методів наукової діяльності та особливості їх використання.................................................................. 422 10.3. Основні форми наукового пізнання.............................................. 433 СЕМІНАР № 10. Проблеми істинності знання. Методи та форми пізнавальної діяльності............................................ 438 Висновки до модуля III................................................................................. 441 Підсумкові завдання до модуля III............................................................ 443
|
||||||||
|