Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Змістовий модуль 4. Формування і розвиток вітчизняної

філософської думки в контексті світової філософії........................ 196

ТЕМА 4. Філософська думка в Україні................................................... 197

4.1. Філософськадумка Київської Русі .................................................... 197

4.2. Гуманістичні ідеї вітчизняної філософії другої

половини XIII ст. - першої половини XVIІ ст......................................... 203

4.3. Філософія українського Просвітництвадругої

половини XVІI-XVIII століття. Григорій Сковорода......................... 212

4.4. Філософія українського романтизму XIX століття....................... 220

4.5. Професійна філософія в Україні XIX -

початку XX століття...................................................................................... 22-4

•4.6. Українська філософськата суспільно-політична

думка другої половини XIX-XX століття................................................. 229

СЕМІНАР № 4. Особливості та основні етапи

розвитку вітчизняної філософської думки.............................................. 245

Висновки до модуля І ................................................................................... 249

Підсумкові завдання до модуля І............................................................... 251

МОДУЛЬ II. ОНТОЛОГІЯ:

СТРУКТУРНА ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ДІАЛЕКТИКА БУТТЯ .......... 253

Змістовий модуль 5. Філософський зміст проблеми буття .. 254
ТЕМА 5. Матерія, рух, простір, час....................................................... 255

5.1. Буття, субстанція, матерія................................................................... 255

5.2. Рух як спосіб існування матерії.......................................................... 265

5.3. Простір і час - форми буття матерії....................................... 270

СЕМІНАР № 5. Матерія, її основні форми та спосіб існування.. 276

Змістовий модуль 6. Свідомість: її походження і сутність .. 279
ТЕМА 6. Генезис та структура свідомості........................................ 280

6.1. Свідомість - вища форма відображення дійсності ........................ 280

6.2. Суспільна природа свідомості. Свідомість та мова...................... 289

6.3. Творча активність свідомості.............................................................. 294

СЕМІНАР № 6. Свідомість, її природа, ситність та структура . 298

Змістовий модуль 7. Діалектика як вчення

про загальний взаємозв'язок та розвиток............................................. 301

ТЕМА 7. Діалектика та її альтернативи............................................ 302

7.1. Принципи діалектичного осмислення буття.
Альтернативи діалектики ............................................................................ 302

7.2. Основні закони діалектики, їх світоглядне

та методологічне значення ........................... 310

7.3. Категоріїяк загальні форми відображення

буття, його пізнання і перетворення.......................................................... 326

СЕМІНАР № 7. Діалектика: принципи, закони, категорії................... 345

Висновкидо модуля II.................................................................................. 348

Підсумкові завдання до модуля II......................................................... .........350

МОДУЛЬ III. ГНОСЕОЛОГІЯ, ЛОГІКА, МЕТОДОЛОГІЯ........... 353




Переглядів: 362

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Змістовий модуль 1. | Змістовий модуль 8. Сутність і структура

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.