МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Змістовий модуль 4. Формування і розвиток вітчизняноїфілософської думки в контексті світової філософії........................ 196 ТЕМА 4. Філософська думка в Україні................................................... 197 4.1. Філософськадумка Київської Русі .................................................... 197 4.2. Гуманістичні ідеї вітчизняної філософії другої половини XIII ст. - першої половини XVIІ ст......................................... 203 4.3. Філософія українського Просвітництвадругої половини XVІI-XVIII століття. Григорій Сковорода......................... 212 4.4. Філософія українського романтизму XIX століття....................... 220 4.5. Професійна філософія в Україні XIX - початку XX століття...................................................................................... 22-4 •4.6. Українська філософськата суспільно-політична думка другої половини XIX-XX століття................................................. 229 СЕМІНАР № 4. Особливості та основні етапи розвитку вітчизняної філософської думки.............................................. 245 Висновки до модуля І ................................................................................... 249 Підсумкові завдання до модуля І............................................................... 251 МОДУЛЬ II. ОНТОЛОГІЯ: СТРУКТУРНА ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ДІАЛЕКТИКА БУТТЯ .......... 253 Змістовий модуль 5. Філософський зміст проблеми буття .. 254 5.1. Буття, субстанція, матерія................................................................... 255 5.2. Рух як спосіб існування матерії.......................................................... 265 5.3. Простір і час - форми буття матерії....................................... 270 СЕМІНАР № 5. Матерія, її основні форми та спосіб існування.. 276 Змістовий модуль 6. Свідомість: її походження і сутність .. 279 6.1. Свідомість - вища форма відображення дійсності ........................ 280 6.2. Суспільна природа свідомості. Свідомість та мова...................... 289 6.3. Творча активність свідомості.............................................................. 294 СЕМІНАР № 6. Свідомість, її природа, ситність та структура . 298 Змістовий модуль 7. Діалектика як вчення про загальний взаємозв'язок та розвиток............................................. 301 ТЕМА 7. Діалектика та її альтернативи............................................ 302 7.1. Принципи діалектичного осмислення буття. 7.2. Основні закони діалектики, їх світоглядне та методологічне значення ........................... 310 7.3. Категоріїяк загальні форми відображення буття, його пізнання і перетворення.......................................................... 326 СЕМІНАР № 7. Діалектика: принципи, закони, категорії................... 345 Висновкидо модуля II.................................................................................. 348 Підсумкові завдання до модуля II......................................................... .........350 МОДУЛЬ III. ГНОСЕОЛОГІЯ, ЛОГІКА, МЕТОДОЛОГІЯ........... 353
|
||||||||
|