МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Змістовий модуль 1.Філософія, її предмет і роль у суспільстві................................................ 7 Тема 1. Предметне поле й функціональне призначення філософії...................................................................................... 8 1.1.Філософія та світогляд........................................................................... 8 1.2. Предмет та функції філософії................................................................. 10 1.3. Особливості та структура філософського знання............................ 15 1.4. Філософіяі наука. Філософська рефлексія........................................ 19 СЕМІНАР № 1. Предмет, функції та специфіка філософського знання.................................................................. 25 Змістовий модуль 2. Генеза філософської думки та її культурно-історичної форми ....28 2.1. Філософія Стародавнього Сходу: світоустрій та людина............ 29 2.2. Антична філософія: космоцентризм..................................................... 37 2.3. Філософіясередніх віків: теоцентризм................................................ 46 2.4. Філософія епохи Відродження: антропоцентризм........................... 53 2.5. ФілософіяНового часу: наукоцентризм............................................. 61 2.6. Німецька класична філософія: система-розум-діяльність............. 76 СЕМІНАР №2. Історичний розвиток світової філософії...................... 96 Змістовий модуль 3. Сучасна філософія: синтез культурних традицій............................. 100 ТЕМА 3. Основні напрямки та особливості сучасної західної філософії........................................................................ 101 3.1. Особливості сучасної філософії.......................................................... 101 3.2. Неокантіанство, неогегельянство...................................................... 103 3.3. Прагматизм............................................................................................... 107 3.4. Філософія життя...................................................................................... 110 3.5. Психоаналітична філософія................................................................. 117 3.6. Персоналізм................................................................................................... 125 3.7. Феноменологія Гуссерля...................................................................... 128 3.8. Екзистенціалізм....................................................................................... 131 3.9. Франкфуртська школа.......................................................................... 143
3.10. Структуралізм........................................................................................... 146 3.11. Герменевтика........................................................................................ 150 3.12. Позитивізм, постпозитивізм............................................................... 158 3.13. Неотомізм - релігійна філософія............................................ 166 3.14. Неомарксизм.......................................................................................... 173 3.15. Російська релігійна філософія та філософськиймістицизм.. 176 3.16. Ситуація постмодернізму у філософії............................................. 181 СЕМІНАР № 3. Сучасна світова філософія ............................................ 192
|
||||||||
|