МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунок потреби в автомобілях.Потреба господарства у вантажних автомобілях визначається на основі річного плану механізованих робіт (технологічних карт). Вихідні дані та результати розрахунку заносять в табл. 2.
Таблиця 2 План вантажоперевезень автомобільним транспортом
Кількість автомобілів, необхідних для виконання заданого об'єму вантажоперевезень у встановлений строк, дорівнює (2.20) де: - добовий вантажообмін в там (графа 8); - добова продуктивність автомобіля в ткм (графа 10). Добова продуктивністьавтомобіля визначається з виразу: (2.21) де: - тривалість роботи на добу, год; - час циклу (рейсу), год; - кількість вантажу, шо перевозиться за один цикл, т, Час циклув годинах дорівнює: (2.22) де: , , , , - витрати часу відповідно на завантаження, рух з вантажем, оформлення документів, розвантаження та холостий хід автомобіля в годинах. Час завантаження в годинах для незалежного транспорту (наприклад, завантаження добрив з купи чи штабелю) дорівнює: (2.23) де: - норматив часу на завантаження однієї тони вантажу, год; - номінальна вантажопідйомність, т; - коефіцієнт використання вантажопідйомності, ( =0.7. ...1,0). Для залежного транспорту (наприклад, завантаження силосної маси при русі комбайна) час завантаження в годинах буде дорівнювати: (2.24) де: - швидкість руху комбайна, км/год; - робоча ширина захвату комбайна, м; - врожайність культури, що збирають, т/га. Час рухуавтомобілю з вантажем чи без нього дорівнює: (2.25) де; , - час проїзду з вантажем та без нього, год; - середньотехнічна швидкість руху автомобіля, км/год. При русі по земляним, польовим дорогам ,= 12.... 18 км/год, та асфальтованим дорогам - 35. ..40 км/год. Час на оформлення документів, зважування, технічне обслуговування автомобіляв розрахунку на один цикл приймається по нормативам чи на основі хронометражних спостережень. Час завантаженняавтомобіля в годинах дорівнює: (2.25) де: - норматив часу на розвантаження 1т вантажу, год. При самосвальному розвантаженню з урахуванням під'їзду та від'їзду автомобіля дорівнює: 0,017- 0,033 год/т, а при розвантаженні шкребком чи сіткою - 0,033 - 0,050 год/т. На основі розрахунків в пояснювальній записці, будується графік використання автомобілів. По осі абсцис розмішують строки перевезення, а по осі ординат - кількість автомобілів. Кількість автомобілів, яку необхідно мати в господарстві постійна, рівна приблизно половиш загальної потреби в автомобілях в піковий період. Другу частину автомобілів доцільно брати зі сторони.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|