Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розрахунок потреби в автомобілях.

Потреба господарства у вантажних автомобілях визначається на основі річного плану механізованих робіт (технологічних карт). Вихідні дані та результати розрахунку заносять в табл. 2.

 

Таблиця 2

План вантажоперевезень автомобільним транспортом

Назва вантажу, що пере- возять Строки пере- везень Кіль- кість роб. днів Об'єм переве- зень. т Відстань переве- зень Ватажо- обмін, км   Марка авто- мобіля Добова продукти- вність автомобіля,ткм Необхідна кількість авто- мобілей
                     

 

Кількість автомобілів, необхідних для виконання заданого об'єму вантажоперевезень у встановлений строк, дорівнює

(2.20)

де: - добовий вантажообмін в там (графа 8);

- добова продуктивність автомобіля в ткм (графа 10).

Добова продуктивністьавтомобіля визначається з виразу:

(2.21)

де: - тривалість роботи на добу, год;

- час циклу (рейсу), год;

- кількість вантажу, шо перевозиться за один цикл, т,

Час циклув годинах дорівнює:

(2.22)

де: , , , , - витрати часу відповідно на завантаження, рух з вантажем, оформлення документів, розвантаження та холостий хід автомобіля в годинах.

Час завантаження в годинах для незалежного транспорту (наприклад, завантаження добрив з купи чи штабелю) дорівнює:

(2.23)

де: - норматив часу на завантаження однієї тони вантажу, год;

- номінальна вантажопідйомність, т;

- коефіцієнт використання вантажопідйомності, ( =0.7. ...1,0).

Для залежного транспорту (наприклад, завантаження силосної маси при русі комбайна) час завантаження в годинах буде дорівнювати:

(2.24)

де: - швидкість руху комбайна, км/год;

- робоча ширина захвату комбайна, м;

- врожайність культури, що збирають, т/га.

Час рухуавтомобілю з вантажем чи без нього дорівнює:

(2.25)

де; , - час проїзду з вантажем та без нього, год;

- середньотехнічна швидкість руху автомобіля, км/год.

При русі по земляним, польовим дорогам ,= 12.... 18 км/год, та асфальтованим дорогам - 35. ..40 км/год.

Час на оформлення документів, зважування, технічне обслуговування автомобіляв розрахунку на один цикл приймається по нормативам чи на основі хронометражних спостережень.

Час завантаженняавтомобіля в годинах дорівнює:

(2.25)

де: - норматив часу на розвантаження 1т вантажу, год.

При самосвальному розвантаженню з урахуванням під'їзду та від'їзду автомобіля дорівнює: 0,017- 0,033 год/т, а при розвантаженні шкребком чи сіткою - 0,033 - 0,050 год/т.

На основі розрахунків в пояснювальній записці, будується графік використання автомобілів. По осі абсцис розмішують строки перевезення, а по осі ординат - кількість автомобілів. Кількість автомобілів, яку необхідно мати в господарстві постійна, рівна приблизно половиш загальної потреби в автомобілях в піковий період. Другу частину автомобілів доцільно брати зі сторони.




Переглядів: 964

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Побудова графіків завантаження тракторів та сільськогосподарських машин. | Обгрунтування потреби в механізаторах та допоміжних працівниках

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.