Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимоги до звіту.

4.4.1. Навести графік залежності вихідної напруги демодуляторів від вхідних параметрів (для частотного демодулятора це залежність вихідної напруги від відхилення частоти; для фазового – залежність вихідної напруги від різниці між кутами двох напруг).

4.4.2. Дати детальне обґрунтування отриманим результатам.

4.4.3. Пояснити особливості спектральних характеристик промодульованих сигналів при різних видах модуляції.

 

Завдання до самотестування і атестації

4.5.1. Дати пояснення амплітудної модуляції та її параметрам.

4.5.1. Дати пояснення частотної модуляції та її параметрам.

4.5.1. Дати пояснення фазової модуляції та її параметрам.

4.5.2. Побудувати часові діаграми амплітудно- та частотномодульованих сигналів при імпульсній формі несучої.

4.5.3. Дати фізичну інтерпретацію індексу модуляції.

4.5.4. Дати порівняльну характеристику спектрам напруг, модульованих за амплітудою та за частотою.

 

Додаток

Таблиця варіантів до схем, які приведені на рис. рис. 4.1, 4.2, 4.3, 4.5, 4.6, 4.8.

Номер варіанту fн , кГц Номер варіанту fн , кГц Номер варіанту fн , кГц

 

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 5

Аналогові режими роботи біполярних і польових транзисторів

5.1. Мета роботи

Вивчення засобів забезпечення активних режимів роботи біполярних і польових транзисторів для підсилення електричних сигналів в підсилювачах класу А.

 




Переглядів: 363

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання роботи | Використання пакету EWB для виконання роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.32 сек.