Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимоги до звіту

5.4.1. Привести принципові схеми з конкретними параметрами резисторів і показами приладів, у тому числі осцилограми, які б підтверджували правильність вибору положення робочої точки кожного з транзисторів для заданих величин колекторних (стокових) опорів.

5.4.2. Дати пояснення показам приладів і особливостям вибору положення робочих точок.

5.4.3. Привести характеристики “вхід-вихід” для кожної з досліджених схем, а також графіки залежності коефіцієнта підсилення від величини вхідної напруги.

5.4.4. Обґрунтувати вибір колекторних (стокових) опорів досліджених транзисторних каскадів.

 

Завдання до самотестування і атестації

5.5.1. Пояснити послідовність вибору положення робочої точки спокою для польового і біполярного транзисторів, призначених для роботи в режимі лінійного підсилювача класу А. Пояснити причину суттєвої різниці між особливостями вибору положення робочої точки для польового і біполярного транзисторів.

5.5.2. Які обмеження на величину вхідного і вихідного сигналу накладаються в підсилювачах класу А?

5.5.3. Проаналізувати схеми і обґрунтувати особливості вибору положення робочої точки каскаду підсилення класу А з МДН-транзисторами з індукованим і вмонтованим каналами.

5.5.4. Як забезпечити роботу МДН-транзистора з вмонтованим каналом у режимі збагачення; у режимі збіднення каналу. Що собою являють режими збагачення і режими збіднення?

5.5.5. Пояснити умови вибору резистора колекторного (стокового) навантаження в підсилювачах класу А.

 

Додатки

Таблиця варіантів до схем лабораторної роботи

 

Номер варіанту Тип біполярного транзистора Тип польового транзистора
MMBR571 BF410A
MMBR901 BF556A
2N2714 BF245A
2N3390 BC264A
2N4410 2N5484
2N5223 NDF9406
2N2712 NDF9410
T122 J2N3370
T501 J2N3458
ВС107ВР J2N3684
2N3702 J2N3687
2N4291 J2N3821
MPS3702 J2N3954
T309 J2N3970
T396 J2N4220

 

Польові транзистори з p-n переходом. Довідникові дані

 

Тип Uзи пр , В IC нач , мА UП (Uотс), В Cзи , пФ Cзс , пФ Примітка
Min Max Min Max Max Max
n-канальні
J2N4117A 0,03 0,09 0,6 1,8 1,5 Малі втрати: 1 пА (макс.)
J2N4119A 0,24 0,6 1,5  
J2N4338 0,2 0,6 0,3 0,51 А/Гц1/2 при 100 кГц
J2N4416 2,5 0,8 Малий СВЧ-шум: 2 дБ (макс.) при 100 кГц
J2N5432 Ключ: Rвкл = 5 Ом (макс.)
2N5484 – 0,3 Малий шум на ВЧ
2N5486  
р-канальні
J2N5114 Ключ: Rвкл = 75 Ом

 




Переглядів: 464

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання роботи | Схеми для отримання сімейств вхідних та вихідних характеристик транзисторів, що досліджуються

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.