МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вимоги до звіту5.4.1. Привести принципові схеми з конкретними параметрами резисторів і показами приладів, у тому числі осцилограми, які б підтверджували правильність вибору положення робочої точки кожного з транзисторів для заданих величин колекторних (стокових) опорів. 5.4.2. Дати пояснення показам приладів і особливостям вибору положення робочих точок. 5.4.3. Привести характеристики “вхід-вихід” для кожної з досліджених схем, а також графіки залежності коефіцієнта підсилення від величини вхідної напруги. 5.4.4. Обґрунтувати вибір колекторних (стокових) опорів досліджених транзисторних каскадів.
Завдання до самотестування і атестації 5.5.1. Пояснити послідовність вибору положення робочої точки спокою для польового і біполярного транзисторів, призначених для роботи в режимі лінійного підсилювача класу А. Пояснити причину суттєвої різниці між особливостями вибору положення робочої точки для польового і біполярного транзисторів. 5.5.2. Які обмеження на величину вхідного і вихідного сигналу накладаються в підсилювачах класу А? 5.5.3. Проаналізувати схеми і обґрунтувати особливості вибору положення робочої точки каскаду підсилення класу А з МДН-транзисторами з індукованим і вмонтованим каналами. 5.5.4. Як забезпечити роботу МДН-транзистора з вмонтованим каналом у режимі збагачення; у режимі збіднення каналу. Що собою являють режими збагачення і режими збіднення? 5.5.5. Пояснити умови вибору резистора колекторного (стокового) навантаження в підсилювачах класу А.
Додатки Таблиця варіантів до схем лабораторної роботи
Польові транзистори з p-n переходом. Довідникові дані
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|