МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Дослідження транзисторних схем підсилення потужності10.1. Мета роботи Вивчення особливостей побудови схем підсилювачів класу В і АВ для підсилення потужності електричних сигналів.
10.2. Використання пакету EWB для виконання роботи У пакеті EWB можливо промоделювати тільки обмежену кількість схем підсилювачів потужності. Не можна промоделювати всі схеми з розділювальними трансформаторами. Ряд обмежень накладається на деякі інші схеми. Схема, що приведена на рис. 10.1, використовує різнотипні (комплементарні) транзистори і два джерела живлення, але вона не потребує використання фазоінверсного каскаду. Вона відноситься до найпростіших схем двотактних підсилювачів. У режимі спокою обидва транзистори закриті, оскільки напруги на емітерних переходах дорівнюють нулю і, відповідно, вихідна напруга також дорівнює нулю. При позитивній напівхвилі вхідної напруги відкривається верхній транзистор і струм у навантаження протікає через нього. При негативній напівхвилі відкривається нижній транзистор і через навантаження протікає струм у протилежному напрямку. Рис. 10.1 Підсилювач працює у режимі класу В і, відповідно, має характерний для даного класу недолік – низький коефіцієнт підсилення при малих струмах, внаслідок чого зростає коефіцієнт нелінійних спотворень, особливо при малих рівнях вхідного сигналу. У схемі, що приведена на рис. 10.2, вказаний недолік усунений шляхом переводу транзисторів у режим класу АВ. Ця схема є базовою для проведення експериментальних досліджень. Рис. 10.2
Рис. 10.3
Схема, яка наведена на рис. 10.3, зібрана на транзисторах VT2, VT3 одного типу провідності і може працювати від однополярного джерела живлення. Режим кожного з транзисторів задається відповідною парою базових резисторів, тому кожен з них може бути встановлений в режим класу АВ. Але, з іншого боку, такий вихідний каскад вимагає, щоб на бази вказаних транзисторів подавались протифазні вхідні сигнали. Створення такої пари сигналів забезпечується спеціальним фазоінверсним каскадом на транзисторі VT1. Режим роботи фазоінверсного каскаду встановлюється за допомогою вольтметра V.
|
||||||||
|