МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок виконання роботи10.3.1. Для проведення досліду готується схема у відповідності до рис. 10.1. 10.3.2. Змінюючи рівень вхідного сигналу, за допомогою осцилографа заміряється амплітуда вихідного сигналу і будується залежність вихідної напруги від вхідної (характеристика “вхід-вихід”). 10.3.3. Для кожної з точок вимірювання проводиться Фур’є-аналіз, за допомогою якого визначаються три найбільші гармоніки й обчислюється коефіцієнт гармонік вихідного сигналу. 10.3.4. Проводиться дослід із встановлення залежності вихідного сигналу від величини навантаження. Для цього опір навантаження за допомогою потенціометра змінюється у боки збільшення і зменшення в 3-5 разів і заміряються величини вихідної напруги при незмінній величині вхідної. 10.3.5. Проводиться дослід із визначення частотної характеристики каскаду. 10.3.6. Готується схема (рис. 10.2) і проводяться досліди у відповідності до пп. 2, 3, 4, 5. 10.3.7. Готується схема (рис. 10.3) і проводяться досліди у відповідності до пп. 2, 3, 4, 5.
Вимоги до звіту 10.4.1. Навести результати проведених дослідів, результати Фур’є-аналізу вихідної напруги для кожної з досліджених схем, осцилограми вихідної напруги. 10.4.2. Побудувати залежності “вхід-вихід” для кожної зі схем, зовнішню характеристику підсилювача, його частотну характеристику і залежність величини коефіцієнта гармонік від величини вихідного сигналу. 10.4.3. Усі отримані результати повинні мати необхідні пояснення і обґрунтування.
Завдання до самотестування і атестації 10.5.1. У чому полягає суть режиму класу В? 10.5.2. У чому полягають переваги двотактного підсилювача перед однотактним? 10.5.3. Які переваги дає режим класу АВ? 10.5.4. Привести різні типи схем двотактних підсилювачів на однотипних і комплементарних транзисторах, з однополярним і двополярним живленням і обґрунтувати їх позитивні сторони і недоліки. 10.5.5. Пояснити необхідність фазоінверсного каскаду. 10.5.6. Чи є повністю симетричними виходи фазоінверсного каскаду? Обґрунтувати своє пояснення. 10.5.7. У чому полягають недоліки підсилювача, який працює у режимі класу АВ? 10.5.8. Для кожної з досліджених схем обґрунтувати можливість їх роботи у режимі короткого замикання; у режимі холостого ходу.
Додаток Таблиця варіантів до схем лабораторної роботи.
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 11 Дослідження схем диференційних підсилювачів На транзисторах Мета роботи Вивчення особливостей роботи і характеристик диференційних підсилювачів на транзисторах.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|