Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Використання пакету ЕWВ для виконання роботи

Диференційний підсилювач є одним з основних каскадів операційного підсилювача, який буде розглядатись у наступних роботах. Найпростіший диференційний підсилювач, що приведен на рис. 11.1, складається з двох однакових плечей, кожне з яких містить транзистор та опір навантаження. Вихідний сигнал знімається між точок 1 і 2, як різниця вхідних сигналів U1 і U2. Найважливішими параметрами диференційного підсилювача є коєфіціент підсилення диференційної складової сигнала та коєфіціент придушення синфазної складової, які залежать від вхідного опору.

Для дослідження характеристик диференційного підсилювача у лабораторній роботі використовується схема підсилювача зі “струмовим дзеркалом” в якості навантаження (рис. 11.2).

 

Рис. 11.1

 

Аналізуючи цю схему, можна обчислити вхідний і вихідний опір підсилювача, а також виділити синфазні, протифазні і парафазні складові вхідного сигналу. Вихідна характеристика аналізується за допомогою осцилографа.

 

Рис. 11.2

 

11.3. Порядок виконання роботи

11.3.1. Скласти схему за рис. 11.1, розрахувати опори колекторних та емітерних резисторів у відповідності до типу транзисторів за варіантом.

11.3.2. Провести досліди і проаналізувати, як зміниться вихідна напруга підсилювача, якщо змінити фазу одного з вхідних сигналів на 90°; на 180°.

11.3.3. Скласти схему за рис. 11.2 і розрахувати опори колекторних та емітерних резисторів у відповідності до типу транзисторів за варіантом.

11.3.4. Провести досліди із встановлення впливу величини вхідних опорів на роботу підсилювача.

11.3.5. Обчислити величину синфазного сигналу в різних режимах роботи схеми і ступінь ослаблення синфазного сигналу.

11.3.6. Обчислити коефіціент підсилення.

11.3.7. Самостійно скласти схему із “струмовим дзеркалом”, яке включене до колекторного кола транзистора. Дослідити цю схему і порівняти зі схемою, що приведена на рис. 11.2.

11.3.8. Провести дослід по визначенню впливу коливань напруги живлення на вихідний сигнал.

11.3.9. Провести дослід по визначенню впливу температурного режиму на вихідний сигнал.

 




Переглядів: 477

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання роботи | Вимоги до звіту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.