МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вимоги до звіту11.4.1. Навести принципові схеми підсилювачів, що досліджувались. 11.4.2. Навести результати розрахунків емітерних та колекторних опорів. 11.4.3. Навести результати розрахунків величини синфазного сигналу для кожної схеми. 11.4.3. Навести результати розрахунків коефіцієнта підсилення синфазного сигналу і коефіцієнта підсилення диференційного підсилювача. 11.4.4. Запропонувати зміни, які б поліпшили роботу наведеної схеми диференційного підсилювача, обгрунтувати свої думки.
11.5. Завдання до самотестування і атестації 11.5.1. Пояснити особливості роботи диференційного підсилювача. 11.5.2. У яких випадках необхідно використання диференційного підсилювача? 11.5.3. Обгрунтувати вибір колекторних та емітерних резисторів в залежності від типу транзисторів, що використовуються. 11.5.4. Що таке парафазний сигнал; синфазний сигнал? 11.5.5. Як визначити коефіцієнт ослаблення синфазного сигналу (КОСС)? 11.4.6. Як визначити коефіцієнт підсилення диференційного підсилювача? 11.4.7. У яких випадках “струмове дзеркало” використовується в якості активного навантаження? 11.4.8. Пояснити вплив коливань напруги живлення на вихідний сигнал. 11.4.9. Пояснити вплив температури на вихідний сигнал.
Додаток Таблиця варіантів до лабораторної роботи.
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 12 Дослідження технічних характеристик Операційних підсилювачів Мета роботи Вивчення технічних характеристик операційних підсилювачів і особливостей їх використання у реальній схемотехніці. У роботі для вибраного або заданого типу операційного підсилювача (ОП) необхідно визначити ту гаму вхідних і вихідних параметрів, які можна отримати за допомогою віртуальної лабораторії EWB.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|