МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вимоги до звіту12.4.1. Навести схеми, за допомогою яких проводились дослідження вхідних і вихідних параметрів ОП і дати їм пояснення. 12.4.2. Дати пояснення причини появи вхідних струмів і напруг ОП. 12.4.3. Обґрунтувати причину великих синфазного і диференційного вхідних опорів приладу, а також низьке значення вихідного опору. 12.4.4. Дати пояснення зміни величини вихідної напруги підсилювача при підключенні вхідних опорів, з урахуванням полярності вхідних опорів. (Якщо з’являється непорозуміння у визначені полярності вихідної напруги, рекомендується приєднати паралельно вхідному опору високоомний вольтметр і заміряти величину та полярність напруги на ньому). 12.4.5. Пояснити вигляд АЧХ і ФЧХ операційного підсилювача. За виглядом АЧХ зробити висновок, чи має прилад внутрішню корекцію частотної характеристики. 12.4.6. Обґрунтувати необхідність виконання внутрішньої або зовнішньої корекції ОП. 12.4.7. Самостійно розробити послідовність та провести дослід визначення коефіцієнта ослаблення напруги живлення. Визначитися з величиною коефіцієнта ослаблення ОП, що задається у варіанті. 12.4.8. Самостійно розробити послідовність та провести дослід визначення швидкості наростання вихідної напруги ОП. З’ясувати залежності між швидкістю наростання вихідної напруги та частотними властивостями різних типів ОП.
Завдання до самотестування і атестації 12.5.1. Дати пояснення параметрам операційного підсилювача, що наведені на рис. 12.6, рис. 12.7 та рис. 12.8. 12.5.2. Дати фізичне обґрунтування параметрам операційного підсилювача, які досліджувались у роботі. 12.5.3. Дати пояснення впливу параметрів, що досліджуються, на вибір параметрів зовнішніх елементів схем з ОП. 12.5.4. Дати визначення таким термінам: синфазний сигнал, диференційний сигнал. 12.5.5. У бібліотеці EWB використовуються ОП, що мають 5, 7 та 9 виводів. Пояснити, чим відрізняються такі ОП, та призначення допоміжних виводів. 12.5.6. Дати обгрунтування прийнятим рішенням при проведенні самостійних дослідів. Пояснити їх результати.
Додатки Таблиця варіантів до схем, що приведені в лабораторній роботі.
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 13 Дослідження роботи операційних підсилювачів В аналогових режимах
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|