Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимоги до звіту

12.4.1. Навести схеми, за допомогою яких проводились дослідження вхідних і вихідних параметрів ОП і дати їм пояснення.

12.4.2. Дати пояснення причини появи вхідних струмів і напруг ОП.

12.4.3. Обґрунтувати причину великих синфазного і диференційного вхідних опорів приладу, а також низьке значення вихідного опору.

12.4.4. Дати пояснення зміни величини вихідної напруги підсилювача при підключенні вхідних опорів, з урахуванням полярності вхідних опорів. (Якщо з’являється непорозуміння у визначені полярності вихідної напруги, рекомендується приєднати паралельно вхідному опору високоомний вольтметр і заміряти величину та полярність напруги на ньому).

12.4.5. Пояснити вигляд АЧХ і ФЧХ операційного підсилювача. За виглядом АЧХ зробити висновок, чи має прилад внутрішню корекцію частотної характеристики.

12.4.6. Обґрунтувати необхідність виконання внутрішньої або зовнішньої корекції ОП.

12.4.7. Самостійно розробити послідовність та провести дослід визначення коефіцієнта ослаблення напруги живлення. Визначитися з величиною коефіцієнта ослаблення ОП, що задається у варіанті.

12.4.8. Самостійно розробити послідовність та провести дослід визначення швидкості наростання вихідної напруги ОП. З’ясувати залежності між швидкістю наростання вихідної напруги та частотними властивостями різних типів ОП.

 

Завдання до самотестування і атестації

12.5.1. Дати пояснення параметрам операційного підсилювача, що наведені на рис. 12.6, рис. 12.7 та рис. 12.8.

12.5.2. Дати фізичне обґрунтування параметрам операційного підсилювача, які досліджувались у роботі.

12.5.3. Дати пояснення впливу параметрів, що досліджуються, на вибір параметрів зовнішніх елементів схем з ОП.

12.5.4. Дати визначення таким термінам: синфазний сигнал, диференційний сигнал.

12.5.5. У бібліотеці EWB використовуються ОП, що мають 5, 7 та 9 виводів. Пояснити, чим відрізняються такі ОП, та призначення допоміжних виводів.

12.5.6. Дати обгрунтування прийнятим рішенням при проведенні самостійних дослідів. Пояснити їх результати.

 

Додатки

Таблиця варіантів до схем, що приведені в лабораторній роботі.

 

Номер варіанту Тип ОП Номер варіанту Тип ОП Номер варіанту Тип ОП
OP-05 OP-15E OP-16C
OP-07 OP-15F OP-16D
OP-15А OP-15G OP-16E
OP-15В OP-16A OP-16F
OP-15C OP-16B OP-16G

 

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 13

Дослідження роботи операційних підсилювачів

В аналогових режимах




Переглядів: 376

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання роботи | Мета роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.478 сек.