МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Порядок виконання роботи13.3.1. Досліджуються особливості роботи операційного підсилювача у диференційному, інвертуючому та неінвертуючому включеннях. Як частковий випадок інвертуючого включення, розглядається схема з Т-подібним включенням резисторів зворотного зв’язку (рис. 13.1), коефіцієнт підсилення якої дорівнює: .
Рис. 13.1 13.3.2. Проводиться дослід по визначенню характеристик повторювача на ОП. Для проведення досліду використовується ОП з попередньої лабораторної роботи. Складається схема для визначення величини вхідного опору повторювача та проводиться відповідний дослід. Складається схема для визначення величини вихідного опору повторювача при постійній вхідній напрузі та напрузі частоти 1 кГц. Величина напруги вхідного сигналу вибирається самостійно у межах допустимої. Проводиться дослід по визначенню впливу напруги зміщення на величину вихідної напруги повторювача. 13.3.3. Проводиться дослід по вивченню характеристик та властивостей інвертуючого підсилювача та дво- або тривходового суматора. Складається схема інвертуючого підсилювача з величиною вхідного опору, що задається у відповідності до варіанту. Неінвертуючий вхід приєднується безпосередньо до заземлення. Проводиться дослід по визначенню похибки підсилення вхідного сигналу, що задається на рівні 10 мВ від величини коефіцієнта підсилення. Для цього змінюється величина коефіцієнта підсилення шляхом зміни опору резистора зворотнього зв’язку в діапазоні від 1 до 100 і заміряється величина вихідної напруги. Обчислюються коефіцієнти підсилення як відношення напруг і як відношення опорів і порівнюються між собою. Проводиться дослід з усунення впливу на коефіцієнт підсилення струмів зміщення. Для цього обирається самостійно і встановлюється коефіцієнт підсилення підсилювача у межах 10, обчислюється необхідна величина опору резистора, що приєднується до неінвертуючого входу ОП і вимірюється величина вихідної напруги. Результати порівнюються з попереднім дослідом при тому ж коефіцієнті підсилення. Проводяться аналогічні досліди для дво- або тривходового суматора (кількість входів та величини коефіцієнтів підсилення пропонується обрати самостійно, але з урахуванням обмежень по величині вихідної напруги); неінвертуючого підсилювача; неінвертуючого дво- або тривходового суматора; підсилювача з диференційним виходом; перетворювача “струм – напруга”.
|
||||||||
|