Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимоги до звіту

13.4.1. Привести принципові схеми підсилювачів, які досліджувались у роботі, з показами приладів, що використовувались.

13.4.2. Пояснити особливості роботи підсилювачів, схеми яких досліджувались.

13.4.4. Привести результати досліджень, які були проведені.

 

Питання до самотестування і атестації

13.5.1. Пояснити вплив одиночного зворотного зв’язку на величину вхідного і вихідного опору підсилювача у режимі повторювача напруги.

13.5.2. Пояснити зміну величини вхідного опору схеми інвертуючого і неінвертуючого підсилювачів.

13.5.3. Дати пояснення роботі ОП у режимі інвертуючого і неінвертуючого суматорів.

13.5.4. Обґрунтувати взаємозв’язок між величинами опорів підсилювача з диференціальним входом.

13.5.5. Обґрунтувати вибрані параметри резисторів кожної зі схем, умови їх вибору, обмеження, які накладаються при виборі величин опорів.

13.5.6. Пояснити умови та особливості роботи схем логарифмічного і антилогарифмічного підсилювачів.

 

Додаток

Таблиця варіантів до схем, що приведені у лабораторній роботі.

 

Номер варіанту Тип ОП Вхідний опір (кОм) Номер варіанту Тип ОП Вхідний опір (кОм)
OP-05 OP-16A 4.5
OP-07 OP-16B
OP-15А OP-16C
OP-15В OP-16D
OP-15C OP-16E
OP-15E 1.5 OP-16F
OP-15F 2.5 OP-16G
OP-15G 3.5      

 

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 14

Ключові схеми на операційних підсилювачах

14.1. Мета роботи

Метою роботи є вивчення особливостей схемотехніки і роботи ключових схем на операційних підсилювачах.

 

Використання пакету EWB для виконання роботи

Для проведення досліджень ключових схем використовується елементна база і прилади з попередніх лабораторних робіт.

 




Переглядів: 339

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання роботи | Порядок виконання роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.