Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок виконання роботи

18.3.1. Складаються схеми АФ першого порядку з частотами зрізу у відповідності до варіанту, знаходяться їх АЧХ та ФЧХ. Схеми АФ, що досліджуються, наведені на рис. 18.1.

а

б

в

г

Рис. 18.1

18.3.2. Використовуючи дані додатку 1, складаються схеми активних фільтрів у відповідності до завдання варіанту і за допомогою аналізатора частотних характеристик Bode-plotterвизначаються АЧХ та ФЧХ фільтра. У випадку виникнення складнощів у налагодженні пристрою Bode-plotter частотні властивості фільтрів можуть бути визначені через меню Analysis / AC frequency.

18.3.3. Використовуючи рухомий тестер Bode-plotter (вертикальна лінія, що може переміщуватись за допомогою “миші”), знаходяться максимальні та мінімальні значення АЧХ у діапазоні частот пропускання, у діапазоні частот затримки і визначається нерівномірність АЧХ у вказаних частотних піддіапазонах.

18.3.4. Аналогічним шляхом визначається крутизна нахилу АЧХ та ФЧХ у перехідних ділянках АФ та порівнюється з розрахунковою.

18.3.5. Змінюючи частоти зрізу АФ першого порядку, розробити схеми загороджуючого фільтра, скласти його схему та визначити АЧХ та ФЧХ.

18.3.6. Приєднати до розроблених АФ генератор імпульсів і, змінюючи частоту вхідних імпульсів, продемонструвати роботу фільтрів у різних частотних діапазонах, порівнюючи вихідний сигнал із вхідним.

18.3.7. Використовуючи опцію Analysis / Parameter Sweep, дослідити вплив зміни частоти зрізу АФ на його АЧХ та ФЧХ. Методологію проведення дослідів розробити самостійно та привести її обґрунтування у звіті.

18.3.8. Складаються схеми АФ Салена та Кі другого порядку. Повторюються досліди за п.п. 18.3.2 – 18.3.7 для АФ, що наведені на рис. 18.2.

а

б

в

Рис. 18.2

 




Переглядів: 558

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до звіту | Вимоги до звіту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.