Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимоги до звіту

17.4.1. Навести схеми пристроїв, що були досліджені, графіки їх амплітудно-частотних та фазочастотних характеристик, а також схеми, що розроблені як аналоги, тобто такі, що мають близькі за формою АЧХ.

17.4.2. Навести основні теоретичні положення з теорії зворотних зв’язків, на основі яких будуються конвертори та гіратори, а також пояснення до проведених дослідів.

Завдання до самотестування і атестації

17.5.1. Дати пояснення таким термінам, як конвертор повного опору, гіратор.

17.5.2. Пояснити, на яких фізичних властивостях операційних підсилювачів будуються конвертори від’ємного опору.

17.5.3. Пояснити особливості амплітудно- та фазочастотних характеристик конверторів.

17.5.4. Дати пояснення необхідності у таких приладах, як конвертори та гіратори. У чому переваги схемотехніки з їх використанням перед класичними схемами резонансних та квазірезонансних контурів?

 

Додаток

Таблиця варіантів до схем лабораторної роботи.

 

Номер варіанту Конвертований опір (мГн/мкФ) Резонансна частота (кГц) Розрахункова добротність
L = 1
C = 0.01
L = 0.5
C = 0.2
L = 0.1
C = 1.0
L = 0.4
C = 5
L = 2
C = 10
L = 5
C = 15
L = 0.02
C = 50
L = 0.05

 

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 18

Активні фільтри на основі ОП (частина 1)

18.1. Мета роботи

Вивчення схемотехнічних засобів формування заданих частотних характеристик електронних пристроїв – активних фільтрів – з метою ефективного зниження перешкод в аналоговому сигналі. У роботі досліджуються засоби побудови заданих типів АЧХ на основі АФ першого та другого порядків.

Використання пакету EWB для виконання роботи

Для виконання роботи досить використання ідеального операційного підсилювача, стандартних пасивних компонентів електронної техніки та джерел змінної напруги. Частотні властивості електричних кіл, що досліджуються, можна аналізувати як за допомогою віртуального аналізатора частотних характеристик Bode-plotter, так і через меню Analysis / AC frequency.




Переглядів: 401

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання роботи | Порядок виконання роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.