МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Порядок виконання роботи17.3.1. Складається схема у відповідності до рис. 17.1 на основі операційного підсилювача (ОП) DA, що охоплений позитивним зворотним зв’язком через резистор R1 та від’ємним зворотним зв’язком через резистор R2. Конденсатор С1 є тим опором, що перетворюється.
Рис. 17.1 Виводиться вікно AC Frequency Analysis (рис. 17.2), в якому встановлюються необхідні параметри для проведення аналізу, а також номер вузла електричного кола, що контролюється. Кнопкою Simulate запускається моделювання, і у вікні Analysis Graphs (рис. 17.3) з’являються графіки залежності вихідної напруги та кута зсуву фаз від частоти вхідного сигналу. Рис. 17.2
Рис. 17.3 Необхідно провести аналіз отриманих залежностей і дати їм пояснення у відповідності до теоретичних положень. 17.3.2. Виконати аналіз впливу зміни ємності конденсатора на АЧХ та ФЧХ конвертора ємнісного опору. Для цього обирається опція Parameter Sweep і у вікні, що з’являється, робляться налаштовування допустимої зміни ємності конденсатора С1 (рис. 17.4). В опції Sweep for… вибирається AC Frequency Analysis. Рис. 17.4 Рис. 17.5 В результаті запуску моделі отримується ряд АЧХ та ФЧХ (рис. 17.5), з яких необхідно зробити висновки про вплив на них зміни ємності конденсатора. Аналогічно проводиться аналіз впливу резисторів R1 та R2, робляться відповідні висновки. 17.3.3. Складається схема, що приведена на рис. 17.1, а. Вона має АЧХ, яка за своїм виглядом наближається до АЧХ конвертора. У досліді необхідно порівняти амплітудні та фазові характеристики обох схем, пояснити характер зміни ФЧХ і зробити відповідні висновки. 17.3.4. Проводиться дослід з використання конвертора для побудови послідовного резонансного контуру. В якості конвертора використовується схема (рис. 17.6), що реалізує індуктивний двополюсник. Вузол А є входом двополюсника. Вхідний конденсатор СВХ є елементом коливального контура. Вибір параметрів резисторів R1 та R2 і конденсатора С1 виконується у відповідності до розрахунку резонансних електричних кіл. Частота резонансу та необхідна добротність задається у таблиці варіантів. Операційний підсилювач, як і в попередніх дослідах, обирається ідеальним. Для вивчення частотних властивостей схеми необхідно визначити АЧХ та ФЧХ у точках 4, 6 та 7, виконати їх аналіз і зробити відповідні висновки. Рис. 17.6
|
||||||||
|