МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вимоги до звіту16.4.1. Навести результати досліджень, які були проведені. 16.4.2. Дати детальні обґрунтування результатів проведених дослідів. 16.4.3. Порівняти два типи генераторів, що були розглянуті у лабораторній роботі.
16.5. Завдання до самотестування і атестації 16.5.1. Пояснити і детально обґрунтувати особливості і умови збудження гармонічних коливань у приведених схемах. 16.5.2. Пояснити, які обмежуючі фактори використовуються в схемі при формуванні амплітуди і частоти коливань. 16.5.3. Пояснити, яким шляхом можна визначити чутливість схеми генератора до зміни параметрів його елементів. 16.5.4. Як впливають параметри елементів на амплітуду і частоту генерованих коливань? 16.5.5. Чим визначається температурна стабільність генератора і якими шляхами її можна підвищити? 16.5.6. Чим визначається гармонічний склад коливань, що генеруються, і які можна використовувати шляхи для його покращення? 16.6.7. Привести амплітудно-частотні характеристики Т-подібного моста і дати їх фізичне обґрунтування. 16.6.8. Розробити схему низькочастотного операційного підсилювача з використанням Т-подібного моста. 16.6.9. Розробити схему резонансного підсилювача з використанням напівмоста Віна і подвійного Т-подібного моста.
Додаток Таблиця варіантів для схем, що приведені на рис. 16.2 та рис. 16.4.
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 17 Конвертори повного опору. Гіратори 17.1. Мета роботи Метою роботи є вивчення схемотехнічних засобів формування заданих частотних характеристик електронних пристроїв – активних фільтрів – з метою ефективного зниження перешкод в аналоговому сигналі. У роботі вивчаються особливості перетворення повного опору двополюсника на основі властивостей підсилювачів з високим коефіцієнтом підсилення при позитивному зворотному зв’язку та його використання для побудови активних фільтрів зі складними амплітудно- та фазочастотними характеристиками. Для засвоєння фізичних явищ, що мають місце в електронних схемах, слід повторити розділи, в яких розглядаються зворотні зв’язки у підсилювачах. Використання пакету EWB для виконання роботи Для виконання роботи досить використання ідеального операційного підсилювача, стандартних пасивних компонентів електронної техніки та джерел змінної напруги. Частотні властивості електричних кіл, що досліджуються, можна аналізувати як за допомогою віртуального аналізатора частотних характеристик Bode-plotter, так і через меню Analysis / AC frequency.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|