Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вантажні райони бувають тупикового, наскрізного чи комбінованого типів.

Виставочні колії можуть розташовуватися послідовно чи паралельно. Загальна корисна довжина виставочних колій повинна приблизно дорівнювати подвійній довжині розрахункової подачі вагонів на вантажний район.

Рис. 8.4. Схема вантажного району тупикового типу: 1 – критий вантажний склад для тарних і штучних вантажів; 2 – контейнерна площадка, обладнана мостовим краном; 3 – площадка для великовагових вантажів, лісоматеріалів й ін.; 4 – площадка для навалочних вантажів з підвищеною колією; 5 – платформа для вивантаження самохідних одиниць; 6 – склад в'язких будівельних матеріалів; 7 – платформа для безпосереднього перевантаження (вагон – автомобіль).

У схемі вантажного району тупикового типу, приведеній на рис. 8.4 виставочні колії є перед кожним районом вивантаження, що полегшує і прискорює виконання операцій по подачі-прибиранню вагонів з фронтів навантаження-вивантаження. Для швидкої заміни вагонів на коліях складу ангарного типу число виставочних колій повинне бути на одиницю більше числа колій у складі. Підготовлені до подачі вагони попередньо розставляються на коліях 7-10. Спочатку забирають вагони з колії 17 на колію 6 і ставлять на колію 17 вагони з колії 7, потім забирають вагони з колії 18 і ставлять на цю колію вагони з колії 8 і т.д. При такому способі заміна вагонів біля складів забирає мінімальний час.

Для інших районів, що мають довгі фронти навантаження-вивантаження з невеликим числом колій, можна обмежитися укладанням двох виставочних колій, довжина яких повинна відповідати довжині групи вагонів, одночасно подаваній в район вивантаження.

Використання виставочних колій дає можливість різко знизити перерви в роботі навантажувально-розвантажувальних механізмів і більш ефективно використовувати фронти навантаження-вивантаження. Але укладання виставочних колій вимагає додаткових витрат і подовжує горловину, тому вона доцільна тільки при дуже великих розмірах роботи і, головним чином, для критих складів із уведенням колії усередину.

Можуть бути й інші варіанти розміщення загальної групи виставочних колій: між навантажувально-вивантажувальними районами (паралельно їм) чи в горловині (перед розгалуженням навантажувально-розвантажувальних колій). В останньому випадку число рейсів і пробіги вагонів при їхній подачі будуть менше, ніж при паралельному розміщенні виставочних колій. Якщо ж сортувальний парк вантажної станції розташований на невеликій відстані від вантажного району, виставочні колії можна не вкладати.

Загальний принцип компонування пристроїв у схемах тупикових вантажних районів полягає в тім, що вантажний район складається з розташованих паралельно секцій чи груп пристроїв. Для в'язких будівельних матеріалів, які перевозяться навалом (цемент, вапно, алебастр), передбачені окремі склади. Ці склади, а також площадки інших вантажів, що порошать, (вугілля, пісок) віддалені від складів штучних вантажів і контейнерних площадок на відстань не менш ніж 50 м з урахуванням рози вітрів.

У схемі врахована можливість безпосереднього перевантаження з залізничних вагонів в автомобілі на критій зубцюватій платформі з в'їздами з торцевої сторони для перевантажувальних механізмів; ухили в'їздів для навантажувально-розвантажувальних7 механізмів не крутіше 1:10.

Навантажувально-вивантажувальні операції з легкозаймистими, небезпечними в пожежному відношенні і шкідливими для здоров'я вантажами здійснюються на спеціальних коліях, розташованих з дотриманням установлених норм.

Перевагою усіх вантажних районів з тупиковими коліями є ізоляція під'їзду автомобілів до складів від маневрової роботи з подачі і прибирання вагонів.

Рис. 8.5. Схема вантажного району комбінованого типу (позначення див. рис. 6.1).

Схема вантажного району комбінованого типу, приведена на рис. 8.5, відрізняється від тупикових схем тим, що більшість навантажувально-розвантажувальних колій біля площадок для контейнерів, великовагових і навалочних вантажів наскрізні. У цій схемі можна подавати вагони на колії вантажного району з одного боку, а забирати з наскрізних колій з іншого, що забезпечує потоковість просування вагонів і найменші перерви в роботі навантажувально-розвантажувальних машин. Але наскрізні навантажувально-розвантажувальні колії погіршують умови роботи автотранспорту в межах вантажного району, займають додаткову територію і значно збільшують будівельні витрати. Необхідні особливі заходи безпеки руху в місцях перетинань, тому наскрізні колії можуть улаштовуватися тільки на великих вантажних районах у наступних випадках: коли подача і прибирання вагонів через одну горловину обмежують перероблювальну спроможність вантажного району, коли економія від скорочення простоїв механізмів при потоковому просуванні вагонів на наскрізних коліях виправдує додаткові витрати.

На всіх вантажних районах забезпечують потоковість руху автомобілів, достатню ширину проїздів і виділяють спеціальні місця для стоянки автомашин. Ширина смуги для руху автомобілів із причепами на прямих ділянках приймається не менш 4 м.

У випадку однобічного розташування складів і платформ ширина проїзду повинна бути не менш 16 м при кільцевому русі автотранспорту і 19 м при тупиковому. У випадку двостороннього розташування складів відстань між ними повинна бути не менш 28 м при кільцевому русі і 35 м при тупиковому.

Перед в'їздом на вантажний район передбачається площадка, достатня для стоянки автомобілів, що проходять через вантажний район протягом 0,5 год роботи.

На території вантажного району варто передбачати площадку для (стоянки автомобілів і причепів до них у нічний час.

Товарна контора розташовується біля головного в'їзду на вантажний район. У будівлі контори також розміщаються транспортно-експедиційна контора, приміщення для вантажників і контора навантажувально-вивантажувальних робіт з побутовими приміщеннями для осіб, що обслуговують машини і транспорт.

 


Читайте також:

  1. Безпечні відстані до струмовідних частин, що перебувають під напругою, м
  2. Безумовною є інформація про події, що реально відбуваються у матеріальному світі.
  3. Вантажні пристрої
  4. Види і структура внутрішніх правовідносин у приватних аграрних підприємствах кооперативного і корпоративного типів.
  5. Визначення походження дитини від батьків, які перебувають у шлюбі між собою.
  6. Визначення походження дитини, батьки якої не перебувають у шлюбі між собою.
  7. Виникнення однорідних травм у людей, що перебувають у подібних умовах праці і побуту, називається травматизмом.
  8. Військові тилові райони СВ
  9. Військові тилові райони СВ
  10. Водогосподарські райони України
  11. Громадяни України набувають права власності на земельні ділянки на підставі:




Переглядів: 2732

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.048 сек.