Використовують для безперервного горизонтального і похилого (не більше 15°) пересування сипучих і ш гучних вантажів. За конструкцією стрічкові транспортери бувають роликові і безроликові.
У сільськогосподарському виробництві в кормоцехах найбільше використання знаходяїь транспортери сгрічкові стаціонарні з роликовими опорами типу ТЛ-65 і ТЛ-75-096, які призначені для подавання соковитих, грубих кормів і кормосумішок (рис. 5.3).
Рис. 5.3. Загальний вигляд стрічкового транспортера ТЛ-65.
При ЩТО перевіряють наявність і справність заземлення, стан жолоба, корпуса рами, стрічки, а також очищують зону натяжної і привідної станції від залишків корму, які потрапили при транспортуванні.
При ТО №1 проводять операції ЩТО і додагково перевіряють натяг стрічки, кріплення роликових опор, привідних і натяжних барабані» і при необхідності підтягують їх кріплення. Перевіряють розташування в одній площині роликових опор. Перевіряють і при необхідності доливають масло в мотор-редуктор, перевіряють і регулюють натяг пасів. Проводяїь змазку вузлів і з'єднань згідно з таблицею мащення.
Таблиця 5.5. Змазка стрічкових транспортерів і норій